Szukaj
Znalazłem 106 takich materiałów
Rozbudowany dział techniczny (klikamy w markę i zadajemy pytanie):
http://motokiller.pl/forum#!/techniczne-samochody
Dział o motoryzacji ogólnie i tam możemy zadawać pytania co kupić, możemy tam dawać ogłoszenia o skradzionych pojazdach
http://motokiller.pl/forum#!/motoryzacja-ogolnie
A tu można pokazać swoje perełki. Zarówno samochody, jak i motocykle, czy quady:
http://motokiller.pl/forum#!/pochwal-sie
Wielki dział imprez:
http://motokiller.pl/forum#!/rajdy-zloty-spotkania
Dział giełda - tu oferty sprzedaży muszą być zamieszczone na zewnętrznych serwisach sprzedażowych - u nas tylko informacyjnie link do ogłoszenia:
http://motokiller.pl/forum#!/gielda
A jeśli chcesz się po prostu wygadać - wbijaj na Hyde Park.
Korzystajcie z forum - przecież ono jest dla Was! Przycisk do forum u góry po prawej.
http://m.motokiller.pl
Można już sobie spokojnie przeglądać Motokillerka na tablecie, czy telefonie. Niedługo uruchomimy tę funkcjonalność jako domyślną dla urządzeń mobilnych. Apka motokiller (Android/IOS) pojawi się do pobrania za darmo w przeciągu tygodnia. Uwagi co do strony mobilnej można pisać na naszym forum, w temacie:
http://motokiller.pl/newforum#!/hyde-park#motokiller-w-wersji-mobilne
Cztery klasy samochodów zwiastują frekwencję nie gorszą niż rok temu, kiedy to przybyło 96 samochodów do time attack (+ 29 do driftingu oraz reszta do innych połączonych imprez).
CLUBSPRINT to podstawowa klasa, modyfikacje są tam mocno ograniczone, wszystkie samochody muszą być legalnie dopuszczone do ruchu, poza tym nie mogą w niej startować profesjonalni kierowcy, jak również zabronione jest używanie supersamochodów. Klasa OPEN oferuje więcej swobody i modyfikacji dla samochodów, bez ograniczeń dla profesjonalnych kierowców i supercarów. W tym roku między OPEN a PRO znajdzie się nowa klasa, czyli PRO AM, w dużym uproszczeniu przeznaczona jest ona dla samochodów klasy PRO jednak nie mogą tam startować profesjonalni kierowcy. I w końcu najwyższa klasa - PRO, przeznaczona wyłącznie dla profesjonalnych kierowców i zespołów które startują na zaproszenie organizatorów, samochody po grubych modyfikacjach, mega projekty.
WTAC to bardzo szybkie i bardzo mocne maszyny, z niesamowitą aerodynamiką, wielkie skrzydła, dyfuzory i wszystko inne oferujące odpowiednią siłę dociskającą dla potworów zbudowanych na tory wyścigowe, o mocach często przekraczających 700 KM (w klasie PRO i PRO AM). Więcej info: http://www.worldtimeattack.com/