Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 33 takie materiały
    Wnętrze mojej Viki – Zdjęcie ogółu całkiem nieźle się przyjęło, więc dodaję wnętrze. Tak jak wspomniałem, jest dość nietypowe oglądałem na internecie sporo ogłoszeń i o tyle o ile z tymi fotelami jeszcze coś znalazłem, to wstawki kolo zegarów i panel środkowy jest innego koloru niż we wszystkich Vectrach które widziałem. To jakiś agrotuning, czy jakaś limitowana edycja mi się trafiła? Jak ktoś wie może podpowiedzieć.
    Zdjęcie ogółu całkiem nieźle się przyjęło, więc dodaję wnętrze. Tak jak wspomniałem, jest dość nietypowe oglądałem na internecie sporo ogłoszeń i o tyle o ile z tymi fotelami jeszcze coś znalazłem, to wstawki kolo zegarów i panel środkowy jest innego koloru niż we wszystkich Vectrach które widziałem. To jakiś agrotuning, czy jakaś limitowana edycja mi się trafiła? Jak ktoś wie może podpowiedzieć.
    Mercedes-Benz W124 500E 1992 – Wśród jego właścicieli znajdziemy takie legendy, jak Michael Schumacher, Niki Lauda i Rowan Atkinson. Z pewnością wiedzieli oni co w motoryzacji najlepsze. Mercedes 500E W124 to prawdziwy król wśród usportowionych limuzyn. To jedyny model Mercedesa montowany ręcznie poza macierzystą fabryką, który przez 5 lat produkcji opuszczał bramy zakładu Porsche w Zuffenhausen (1990-93 500E, od ’93 jako E500). Pod maską skrywał zmodyfikowaną jednostkę 5.0 V8 z modelu 500 SL, zapewniającą przyspieszenie do pierwszej setki w 6,1 s. Z zewnątrz wyróżniały go poszerzone błotniki, wycieraczki reflektorów, felgi. Wewnątrz – sportowe fotele Recaro z podgrzewaniem, drewniany panel między tylnymi fotelami.
    Wśród jego właścicieli znajdziemy takie legendy, jak Michael Schumacher, Niki Lauda i Rowan Atkinson. Z pewnością wiedzieli oni co w motoryzacji najlepsze. Mercedes 500E W124 to prawdziwy król wśród usportowionych limuzyn. To jedyny model Mercedesa montowany ręcznie poza macierzystą fabryką, który przez 5 lat produkcji opuszczał bramy zakładu Porsche w Zuffenhausen (1990-93 500E, od ’93 jako E500). Pod maską skrywał zmodyfikowaną jednostkę 5.0 V8 z modelu 500 SL, zapewniającą przyspieszenie do pierwszej setki w 6,1 s. Z zewnątrz wyróżniały go poszerzone błotniki, wycieraczki reflektorów, felgi. Wewnątrz – sportowe fotele Recaro z podgrzewaniem, drewniany panel między tylnymi fotelami.
    Ciekawostka:
    Inżynierowie Lexusa we współpracy z firmą Yamaha opracowali bardzo ciekawy system. Kolektor dolotowy silnika jest połączony dwoma kanałami z kabiną. Jeden przenosi dźwięk przez otwór w ścianie grodziowej, a drugi w okolicy podszybia transmituje dźwięki o wysokich i średnich częstotliwościach. Dźwięki trafiające do kabiny przechodzą przez specjalny panel regulujący ich głośność i częstotliwość. Ma to za zadanie wytłumić nieprzyjemne odgłosy, a uwydatnić pożądane. Yamaha twierdzi, że brak w systemie urządzeń elektrycznych; tylko mechanika i akustyka.
    3 maja 2015, 17:04 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Na podstawie: http://autokult.pl/6936,sztuczny-dz…

    Audi V8 – Auto zostało po raz pierwszy zaprezentowane podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 1988 roku. Samochód mimo, że zbudowany został na bazie płyty podłogowej modeli 100 i 200 konkurować mógł m.in. z BMW i Mercedesem dzięki 32-zaworowemu, wtryskowemu silnikowi benzynowemu w układzie V8, napędzie Quattro i dopracowaną skrzynią biegów. Samochód stylistycznie przypominał modele 100 i 200 jednak różnił się od nich grillem, powiększonym rozstawem osi, poszerzonymi błotnikami, innymi zderzakami oraz większymi kołami. W 1990 roku wprowadzono na rynek dłuższą wersją Lang. W 1992 roku we wnętrzu pojazdu dokonano kilku zmian stylistycznych, zmieniono m.in. panel Climatronic oraz odcień drewna na bardziej wyrazisty. W tym samym roku wprowadzono na rynek mocniejszą wersję Exclusive z silnikiem V8 o pojemności 4.2 litra i mocy 280 KM.
    Auto zostało po raz pierwszy zaprezentowane podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 1988 roku. Samochód mimo, że zbudowany został na bazie płyty podłogowej modeli 100 i 200 konkurować mógł m.in. z BMW i Mercedesem dzięki 32-zaworowemu, wtryskowemu silnikowi benzynowemu w układzie V8, napędzie Quattro i dopracowaną skrzynią biegów. Samochód stylistycznie przypominał modele 100 i 200 jednak różnił się od nich grillem, powiększonym rozstawem osi, poszerzonymi błotnikami, innymi zderzakami oraz większymi kołami. W 1990 roku wprowadzono na rynek dłuższą wersją Lang. W 1992 roku we wnętrzu pojazdu dokonano kilku zmian stylistycznych, zmieniono m.in. panel Climatronic oraz odcień drewna na bardziej wyrazisty. W tym samym roku wprowadzono na rynek mocniejszą wersję Exclusive z silnikiem V8 o pojemności 4.2 litra i mocy 280 KM.
    30 listopada 2014, 13:49 przez mateusz6657 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Civic z Polski – Silnik B18C+ 
skrzynia S80 + 3,4,5 bieg M-factory + szpera KAAZ
nadwozie obspawane, odchudzone, prosta klatka bezpieczeństwa, maska, błotniki, burta z laminatu waga 930kg z połową baku. 
Zawieszenie - twardsze amory + sprężyny -60mm, stabilizatory przód 26mm, tył 24mm
hamulce przód 282mm, tył 260mm + korektor siły hamowania Willwood + hydrauliczny ręczny, przewody w stalowym oplocie, pompa hamulcowa 1calowa.
Parę detali z karbonu jak lusterka, panel, pokrywa świec, osłona filtra.

Moc: 227,8 KM
NM: 220
    Silnik B18C+
    skrzynia S80 + 3,4,5 bieg M-factory + szpera KAAZ
    nadwozie obspawane, odchudzone, prosta klatka bezpieczeństwa, maska, błotniki, burta z laminatu waga 930kg z połową baku.
    Zawieszenie - twardsze amory + sprężyny -60mm, stabilizatory przód 26mm, tył 24mm
    hamulce przód 282mm, tył 260mm + korektor siły hamowania Willwood + hydrauliczny ręczny, przewody w stalowym oplocie, pompa hamulcowa 1calowa.
    Parę detali z karbonu jak lusterka, panel, pokrywa świec, osłona filtra.

    Moc: 227,8 KM
    NM: 220
    Wnętrze Matiza – Panel pod kolor samochodu i do tego oświetlenie ledowe. Roboty dużo, ale było warto!
    Panel pod kolor samochodu i do tego oświetlenie ledowe. Roboty dużo, ale było warto!
    7 lipca 2014, 18:39 przez NirrloX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    własne

    1998 Fiat Coupe -Ciekawe wnętrza #20 – Jeżeli za coś bierze się Pininfarina, to efekt końcowy musi być stylowy i ze smakiem. Jednym może się podobać, innym nie, ale bogactwa w stylowe "smaczki" (choćby odseparowane od siebie zegary, panel w kolorze nadwozia biegnący przez boczki i kokpit, czy analogowy zegarek na środku) nie można temu wnętrzu odmówić.
    Jeżeli za coś bierze się Pininfarina, to efekt końcowy musi być stylowy i ze smakiem. Jednym może się podobać, innym nie, ale bogactwa w stylowe "smaczki" (choćby odseparowane od siebie zegary, panel w kolorze nadwozia biegnący przez boczki i kokpit, czy analogowy zegarek na środku) nie można temu wnętrzu odmówić.
    2 czerwca 2014, 16:20 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)