Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 82 takie materiały
    Panda –
    3 marca 2014, 19:31 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Panda I –
    26 lutego 2014, 20:04 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat Seicento Elettra – Od 1998 roku Fiat oferował wersję elektryczną Seicento - nosiła ona nazwę Elettra. Była to kontynuacja miejskich pojazdów Fiata z alternatywnym napędem (po modelach Panda Elettra i Cinquecento Elettra). Masa własna pojazdu wynosiła 1200 kg, ładowność 4 osoby + 40 kg bagażu w wersji osobowej lub 2 osoby i 160 kg w wersji van. Trójfazowy asynchroniczny silnik elektryczny o mocy maksymalnej 40 KM (30 kW) znajdował się nad tylną osią, pod bagażnikiem. Napęd przenoszony był na oś tylną. Pozwalał on na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 100 km/h, przyspieszenie 0-50 km/h zajmowało mniej niż 8 sekund, zasięg pojazdu w ruchu miejskim wynosił co najmniej 80 km. Do magazynowania energii służyło 18 akumulatorów kwasowo-ołowiowych Exide o pojemności 60 Ah każdy i łącznej masie 390 kg. Umieszczone zostały one w dwóch oddzielonych od kabiny pasażerskiej przedziałach, pod maską silnika, w tunelu między fotelami i pod tylną kanapą. Czas pełnego ładowania wynosił około 8 godzin.
    Od 1998 roku Fiat oferował wersję elektryczną Seicento - nosiła ona nazwę Elettra. Była to kontynuacja miejskich pojazdów Fiata z alternatywnym napędem (po modelach Panda Elettra i Cinquecento Elettra). Masa własna pojazdu wynosiła 1200 kg, ładowność 4 osoby + 40 kg bagażu w wersji osobowej lub 2 osoby i 160 kg w wersji van. Trójfazowy asynchroniczny silnik elektryczny o mocy maksymalnej 40 KM (30 kW) znajdował się nad tylną osią, pod bagażnikiem. Napęd przenoszony był na oś tylną. Pozwalał on na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 100 km/h, przyspieszenie 0-50 km/h zajmowało mniej niż 8 sekund, zasięg pojazdu w ruchu miejskim wynosił co najmniej 80 km. Do magazynowania energii służyło 18 akumulatorów kwasowo-ołowiowych Exide o pojemności 60 Ah każdy i łącznej masie 390 kg. Umieszczone zostały one w dwóch oddzielonych od kabiny pasażerskiej przedziałach, pod maską silnika, w tunelu między fotelami i pod tylną kanapą. Czas pełnego ładowania wynosił około 8 godzin.
    4 lutego 2014, 23:27 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.google.pl

    Fiat Panda w terenowym wydaniu –
    31 stycznia 2014, 23:55 przez kacper400 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Panda –
    26 stycznia 2014, 20:04 przez MotoryzacjaLove (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Da się! Uterenowiona Panda na gąsienicach.
    16 stycznia 2014, 20:05 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tylko Panda – Przecież to tylko Panda, auto dla dziadków nie nadające się do niczego, nie nadające się do tuningu. Są jej fani i miłośnicy tak samo jak Golfów, Civicków czy E36. Miłość do aut powinna nas łączyć
    Przecież to tylko Panda, auto dla dziadków nie nadające się do niczego, nie nadające się do tuningu. Są jej fani i miłośnicy tak samo jak Golfów, Civicków czy E36. Miłość do aut powinna nas łączyć
    6 stycznia 2014, 0:57 przez ~Dorianbdg | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Panda – AE86
    AE86
    28 listopada 2013, 16:00 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Panda 100 hp –
    19 listopada 2013, 19:54 przez adam032 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Panda – Kung Fu Panda
    Kung Fu Panda
    13 listopada 2013, 15:33 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj