Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 411 takich materiałów
    Do nietypowej sytuacji doszło w poniedziałkowy wieczór na stacji paliw nieopodal trójmiejskiej obwodnicy. Dwóch mężczyzn w dość spektakularny sposób ukradło paliwo. Zanim jednak opuścili teren stacji, najpierw doszło do szamotaniny za kierownicą pojazdu, później auto niemal straciło drzwi pasażera, a na koniec ucierpiał dystrybutor. Kradzież i dość nieudolną ucieczkę w iście filmowym stylu zarejestrowały kamery monitoringu.

    Do zdarzenia doszło w poniedziałek, 17 lutego, o godz. 19:27. Tuż po zakończeniu tankowania dwóch mężczyzn szybko wsiadło do volkswagena passata. Plan ucieczki ze skradzionym paliwem udaremnił jednak mężczyzna w szarej bluzie z kapturem, prawdopodobnie pracownik stacji, który próbował unieruchomić auto.

    Niestety próba odebrania kluczyków nie powiodła się, ale mężczyzna nie dał za wygraną i wsiadł do odjeżdżającego auta. Doszło do szarpaniny ze złodziejami. W międzyczasie na filmie pojawiła się kolejna osoba próbująca zatrzymać samochód.

    Auto wyjechało z kadru, ale po chwili wróciło pod ten sam dystrybutor, z którego skradziono paliwo. W tym momencie jeden z rabusiów wysiadł z auta i uciekł. Ale to nie był koniec akcji. W aucie dalej trwała szamotanina. Samochód gwałtownie cofnął, zahaczył o dystrybutor i niemal wyrywał przednie drzwi pasażera. Film kończy się równie spektakularnym wyjazdem passata z terenu stacji. Nie drogą wyjazdową, a pasem zieleni. Jak widać na ostatnich sekundach filmu, mężczyzna w szarej bluzie w końcu odpuścił i opuścił pojazd.
    14 stycznia 2020, 18:33 przez ~radz | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/motolab

    Prace blacharskie w BMW E36 - dorabiamy nadkole i wstawiamy kompletnie zgniły dół błotnika. Dodatkowo ryzykujemy życie przy spawaniu w okolicy zbiornika paliwa :D
    Tym razem przetestowałem jednego z najlepszych hot hatchy ostatnich 15 lat. Nie szczędziłem opon ani paliwa. Efekt? (O K****A!)
    26 marca 2019, 15:55 przez Kickster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    kickster.com.pl

    13 grudnia 2018, 22:52 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    K2 Diesel Dictum to środek usuwający wszystkie zabrudzenia oraz nagary odkładające się w układzie paliwowym silników wysokoprężnych.
    Rozpuszcza osady tworzące się w pompach wysokiego ciśnienia, listwach wtryskowych, wtryskiwaczach oraz pompo-wtryskiwaczach. Redukuje problem dymienia oraz nierównej pracy silników diesla. Zmniejsza spalanie, chroni przed korozją oraz dymieniem. Zwiększa liczbę cetanową paliwa. Przedłuża żywotność układu paliwowego.
    Bezpieczny dla wszystkich elementów takich jak: pompa paliwowa, turbosprężarka, zawór EGR, filtr DPF, katalizator i przewody paliwowe.
    Już niebawem w ofercie K2 - rewolucyjny środek do czyszczenia wtryskiwaczy! Premiera - Jesień 2018.

    K2 Diesel Dictum to środek usuwający wszystkie zabrudzenia oraz nagary tworzące się w układzie paliwowym silników wysokoprężnych.
    - Rozpuszcza osady tworzące się w pompach wysokiego ciśnienia, listwach wtryskowych, wtryskiwaczach oraz pompo-wtryskiwaczach.
    - Redukuje problem dymienia oraz nierównej pracy silników diesla.
    - Zmniejsza spalanie, chroni przed korozją oraz dymieniem.
    - Zwiększa liczbę cetanowa paliwa.
    - Przedłuża żywotność układu paliwowego.
    - Bezpieczny dla wszystkich elementów takich jak: pompa paliwowa, turbosprężarka, zawór EGR, filtr DPF, katalizator i przewody paliwowe.

    Nie przegap premiery tego produktu - zapisz się na https://k2.com.pl/nowosci, a powiadomimy Cię kiedy tylko trafi do sprzedaży.
    Jakie paliwo zużywał pierwszy silnik wysokoprężny opatentowany przez Rudolfa Diesla w 1892 r.? – Olej arachidowy. Silnik o zapłonie samoczynnym znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla to silnik cieplny spalinowy tłokowy o spalaniu wewnętrznym skonstruowany w 1892 r. Do zapłonu paliwa nie jest wymagane zewnętrzne źródło energii - następuje zapłon samoczyny. W 1892 r. Rudolf Diesel zdobył patent na swoją konstrukcję.  Warto wspomnieć, że pierwszy silnik wysokoprężny zasilany był olejem arachidowym.
    Olej arachidowy. Silnik o zapłonie samoczynnym znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla to silnik cieplny spalinowy tłokowy o spalaniu wewnętrznym skonstruowany w 1892 r. Do zapłonu paliwa nie jest wymagane zewnętrzne źródło energii - następuje zapłon samoczyny. W 1892 r. Rudolf Diesel zdobył patent na swoją konstrukcję. Warto wspomnieć, że pierwszy silnik wysokoprężny zasilany był olejem arachidowym.