Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 286 takich materiałów
    Cześć! W dzisiejszym odcinku popracujemy chwilę przy najnowszej Audi RS3 8Y! Poprawimy lekko jej wygląd zakładając streetowy pakiet splitterów od Maxton Desing. Zapraszamy do odcinka i sprawdzenia jak odmieniliśmy to autko!
    30 lipca 2022, 10:22 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Cześć, witajcie w nowym odcinku! Dziś zajmiemy się BMW G30 M550I
    w którym poprawimy brzmienie za pomocą dedykowanego układu wydechowego Remus a na koniec poprawimy ją nieco wizualnie dokładając pakiet splitterów Maxton Desing! Zapraszamy do odcinka
    15 lipca 2022, 20:20 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    1969 Dodge Super Bee – Muscle car klasy średniej produkowany przez amerykańską markę Dodge w latach 1968-1971. Pierwszą generację zaprezentowano po raz pierwszy w 1968 rokum, została oparta na płycie podłogowej B-body koncernu Chryslera. Samochód opracowano jako pokrewną konstrukcję względem modelu Coronet, z kolei sam Super Bee charakteryzował się muksularnymi nadkolami, podwójnymi reflektorami i dwukolorowym malowaniem nadwozia. W 1969 do oferty wprowadzono 7,2-litrowy silnik V8 Six-Pack. Silnik ten wytwarza moc 390 KM i moment obrotowy 664 Nm. Kod tej opcji to A12, który zmienił 5 cyfrę VIN na M. Te specjalne Super Bee są znane jako samochody z kodem M A12. Pakiet A12 wyposażył również samochody w oś Dana 60, wytrzymałą automatyczną skrzynię biegów lub 4-biegową manualną skrzynię biegów oraz czarną maskę z wlotem powietrza. Inne elementy pakietu A12 obejmowały wytrzymałe wewnętrzne części silnika, czarne stalowe koła z oponami G70x15 oraz wytrzymałe 11-calowe hamulce bębnowe. W sumie wyprodukowano 1907 egzemplarzy z pakietem A12.
    Muscle car klasy średniej produkowany przez amerykańską markę Dodge w latach 1968-1971. Pierwszą generację zaprezentowano po raz pierwszy w 1968 rokum, została oparta na płycie podłogowej B-body koncernu Chryslera. Samochód opracowano jako pokrewną konstrukcję względem modelu Coronet, z kolei sam Super Bee charakteryzował się muksularnymi nadkolami, podwójnymi reflektorami i dwukolorowym malowaniem nadwozia. W 1969 do oferty wprowadzono 7,2-litrowy silnik V8 Six-Pack. Silnik ten wytwarza moc 390 KM i moment obrotowy 664 Nm. Kod tej opcji to A12, który zmienił 5 cyfrę VIN na M. Te specjalne Super Bee są znane jako samochody z kodem M A12. Pakiet A12 wyposażył również samochody w oś Dana 60, wytrzymałą automatyczną skrzynię biegów lub 4-biegową manualną skrzynię biegów oraz czarną maskę z wlotem powietrza. Inne elementy pakietu A12 obejmowały wytrzymałe wewnętrzne części silnika, czarne stalowe koła z oponami G70x15 oraz wytrzymałe 11-calowe hamulce bębnowe. W sumie wyprodukowano 1907 egzemplarzy z pakietem A12.
    Cześć! Witajcie w nowym odcinku! Dziś zajmiemy się Audi A4 B9 - z niczym nie wyróżniającego się sedana w dieslu zrobimy auto, które choć trochę będzie przyciągać spojrzenia - dołożymy tu aktywny układ wydechowy Pantera, zmienimy tylny dyfuzor na ciekawszy, z 4ma końcówkami oraz założymy pakiet splitterów Maxton Desing i "s-line'owe listwy boczne! Zapraszamy do odcinka!
    8 lipca 2022, 18:40 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Nissan 370Z Nismo – Samochód sportowy produkowany przez japońską firmę Nissan w latach 2009-2020. Został zapowiedziany 29 października 2008 roku, zaś jego premierowa prezentacja miała miejsce na 2008 Greater Los Angeles Auto Show. 370Z jest szóstą generacją modeli Z Nissana. Silnik w 370Z został umieszczony z przodu przekazuje napęd na koła tylne. W lutym 2013 roku na targach motoryzacyjnych w Chicago odbyła się premiera wersji Nismo. W tym samym roku w Europie zostaje rozpoczęta oficjalna sprzedaż tego modelu. Uznaje się to za początek programu wprowadzania na rynek europejski usportowionych wersji standardowych samochodów Nissana. Do zmian wprowadzonych w wersji Nismo należą: obniżenie zawieszenia o 10 mm, pakiet aerodynamiczny oraz nowa mapa silnika. Do napędu 370Z Nismo użyto trzylitrowego V8, które wytwarza moc 350 KM i moment obrotowy 374 Nm, dzięki czemu samochód osiąga prędkość 100 km/h w 5,2 sekundy. W sierpniu 2014 roku samochód przeszedł face-lifting. Zmieniła się przednia i tylna część nadwozia. We wnętrzu nowe są skorupowe fotele Recaro i tapicerka wykonana ze skóry i Alcantary. Modyfikacji poddano również nastawy tylnego zawieszenia.
    Samochód sportowy produkowany przez japońską firmę Nissan w latach 2009-2020. Został zapowiedziany 29 października 2008 roku, zaś jego premierowa prezentacja miała miejsce na 2008 Greater Los Angeles Auto Show. 370Z jest szóstą generacją modeli Z Nissana. Silnik w 370Z został umieszczony z przodu przekazuje napęd na koła tylne. W lutym 2013 roku na targach motoryzacyjnych w Chicago odbyła się premiera wersji Nismo. W tym samym roku w Europie zostaje rozpoczęta oficjalna sprzedaż tego modelu. Uznaje się to za początek programu wprowadzania na rynek europejski usportowionych wersji standardowych samochodów Nissana. Do zmian wprowadzonych w wersji Nismo należą: obniżenie zawieszenia o 10 mm, pakiet aerodynamiczny oraz nowa mapa silnika. Do napędu 370Z Nismo użyto trzylitrowego V8, które wytwarza moc 350 KM i moment obrotowy 374 Nm, dzięki czemu samochód osiąga prędkość 100 km/h w 5,2 sekundy. W sierpniu 2014 roku samochód przeszedł face-lifting. Zmieniła się przednia i tylna część nadwozia. We wnętrzu nowe są skorupowe fotele Recaro i tapicerka wykonana ze skóry i Alcantary. Modyfikacji poddano również nastawy tylnego zawieszenia.
    Mercedes Benz – Mercedes-Benz klasy S IV został zaprezentowany po raz pierwszy w 1998 roku.

W porównaniu do poprzednika zmieniono stylistykę na bardziej opływową. Sztandarowym modelem był S600, najmocniejszym natomiast wersja S65 AMG, która wytwarzana była wyłącznie na zamówienie, a cena takiego modelu wynosiła 1 080 000 zł. Różnił się on głównie zmienionym silnikiem, udoskonalonym przez AMG. Dodatkowo dochodziła zamiana seryjnych zderzaków i progów na bardziej aerodynamiczne, hamulce ceramiczne o zwiększonej średnicy z przodu oraz z tyłu, zawieszenie, a także inne zestrojenie skrzyni biegów. Również wnętrze uległo nieznacznej modyfikacji, tj. fotele, zegary oraz dodatki z firmy AMG. Mercedes oferował w wyposażeniu dodatkowym zwykłych modeli pakiet AMG i auto przypominało do złudzenia wersję S65.

W 2002 roku auto przeszło face lifting. Zostały wprowadzone małe zmiany kosmetyczne oraz kilka drobnych poprawek technicznych.
    Mercedes-Benz klasy S IV został zaprezentowany po raz pierwszy w 1998 roku.

    W porównaniu do poprzednika zmieniono stylistykę na bardziej opływową. Sztandarowym modelem był S600, najmocniejszym natomiast wersja S65 AMG, która wytwarzana była wyłącznie na zamówienie, a cena takiego modelu wynosiła 1 080 000 zł. Różnił się on głównie zmienionym silnikiem, udoskonalonym przez AMG. Dodatkowo dochodziła zamiana seryjnych zderzaków i progów na bardziej aerodynamiczne, hamulce ceramiczne o zwiększonej średnicy z przodu oraz z tyłu, zawieszenie, a także inne zestrojenie skrzyni biegów. Również wnętrze uległo nieznacznej modyfikacji, tj. fotele, zegary oraz dodatki z firmy AMG. Mercedes oferował w wyposażeniu dodatkowym zwykłych modeli pakiet AMG i auto przypominało do złudzenia wersję S65.

    W 2002 roku auto przeszło face lifting. Zostały wprowadzone małe zmiany kosmetyczne oraz kilka drobnych poprawek technicznych.
    Cześć! Witajcie w nowym odcinku! Dziś zajmiemy się piękną BMW X6 w której zamontujemy pakiet splitterów Maxton Desing oraz koła Concaver CVR 2 w cudownym kolorze, genialnie kontrastującym z kolorem auta! Zapraszamy do oglądania :)
    6 maja 2022, 18:08 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Cześć! Witajcie w nowym odcinku! Znów GR Yaris... Ale za to nie byle jaki! Postanowiliśmy nagrać dla Was kolejny odcinek, ponieważ to chyba "najgrubszy" GR jaki przeszedł u nas metamorfoze! Począwszy od konserwacji, przez kompletny pakiet rozporek i stabilizatorów Cusco, intercooler Wagner Tuning i dolot Eventuri na kompletnym pakiecie TRD kończąc! A co najlepsze, obecny set-up jest jeszcze lepszy, ponieważ chwilę później w aucie zagościł kompletny układ wydechowy MG Motorsport oraz zawieszenie gwintowane KW Suspension! Zapraszamy do odcinka :)
    Chcesz przeprowadzić modyfikacje w swoim samochodzie ?
    Zapraszamy
    29 kwietnia 2022, 19:27 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Nissan 180SX Type X – 180SX to coupe osadzone na płycie typu S13 z serii „Nissan S platform”. Nissan sprzedawał ten model tylko w Japonii. Na innych rynkach sprzedawany był pod innymi nazwami. Nazwa 180SX pochodzi od silnika 1,8. W 1991 roku silnik został udoskonalany do 2,0 a model, zaproponowany w dwóch wersjach: wolnossącej i turbodoładowanej. Chociaż nowy silnik miał większe możliwości, nazwa 180SX pozostała. W 1994 roku przeprowadzono dodatkowy lifting, a nazwy poziomów wyposażenia zmieniono na Type R i Type X. Type X był lepszą wersją z tych dwóch. Zarówno Type X, jak i Type R miały ten sam silnik o mocy 202 KM i ogólny pakiet mechaniczny, jednak Type R brakowało wielu kosmetycznych dodatków Type X takich jak tylny spojler, boczne progi czy 15-calowe felgi aluminiowe. Produkcję Type R i Type X zaprzestano w październiku 1998 roku, jednak produkcję Type S i wolnossącego Type G kontynuowano do grudnia 1998 roku, kiedy to zaprzestano całej produkcji 180SX.
    180SX to coupe osadzone na płycie typu S13 z serii „Nissan S platform”. Nissan sprzedawał ten model tylko w Japonii. Na innych rynkach sprzedawany był pod innymi nazwami. Nazwa 180SX pochodzi od silnika 1,8. W 1991 roku silnik został udoskonalany do 2,0 a model, zaproponowany w dwóch wersjach: wolnossącej i turbodoładowanej. Chociaż nowy silnik miał większe możliwości, nazwa 180SX pozostała. W 1994 roku przeprowadzono dodatkowy lifting, a nazwy poziomów wyposażenia zmieniono na Type R i Type X. Type X był lepszą wersją z tych dwóch. Zarówno Type X, jak i Type R miały ten sam silnik o mocy 202 KM i ogólny pakiet mechaniczny, jednak Type R brakowało wielu kosmetycznych dodatków Type X takich jak tylny spojler, boczne progi czy 15-calowe felgi aluminiowe. Produkcję Type R i Type X zaprzestano w październiku 1998 roku, jednak produkcję Type S i wolnossącego Type G kontynuowano do grudnia 1998 roku, kiedy to zaprzestano całej produkcji 180SX.
    15 kwietnia 2022, 19:04 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj