Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 33 takie materiały
    Ferrari P4 by Pininfarina –
    27 czerwca 2014, 20:56 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 330 P4 –
    20 czerwca 2014, 16:23 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 330 P4 –
    5 stycznia 2014, 0:46 przez pio2852 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari P4/5 – Ferrari P4/5 to specjalna „wersja” Enzo, zaprojektowana przez Pininfarinę na życzenie kolekcjonera Ferrari Jamesa Glickenhausa. Istnieje tylko jeden egzemplarz tego niezwykłego samochodu.
    Ferrari P4/5 to specjalna „wersja” Enzo, zaprojektowana przez Pininfarinę na życzenie kolekcjonera Ferrari Jamesa Glickenhausa. Istnieje tylko jeden egzemplarz tego niezwykłego samochodu.
    17 grudnia 2013, 15:18 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ferrari 330 P4 '1967 –
    21 sierpnia 2013, 10:16 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z cyklu Zapomniane Koncepty – Na salonie samochodowym w Genewie w 1968 roku zaprezentowano koncepcyjny model Ferrari zaprojektowany przez włoskie studio Pininfarina. Dziś przyjrzymy się nieco bliżej Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale. Pojazd powstał jako studium aerodynamiki i przyszłej stylistyki marki Ferrari, jednak dość radykalne podejście do tematu spowodowało, że pojazd nie wszystkim musiał się podobać. Jedno jest natomiast pewne – w 1968 roku prezentowany koncept robił wrażenie.

Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale charakteryzowało się niskim nadwoziem oraz obłą i przeszkloną kopułą pełniącą rolę kabiny pasażerskiej. Przez tylną szybę można było zobaczyć pokaźny silnik konceptu, który umieszczono centralnie. Tuż za nim znalazło się koło zapasowe. Pod względem stylistycznym warto także zwrócić uwagę na aerodynamiczną sylwetkę oraz masywne błotniki przednie. Z przodu na darmo możemy szukać konwencjonalnych reflektorów, gdyż projektanci Pininfariny zdecydowali się na centralnie zamontowany rząd reflektorów. Koncept wyróżniał się z jeszcze jednego powodu – samochód wyposażono w efektowne, otwierane do góry drzwi typu “Gullwing”.

Koncept Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale powstał na bazie Ferrari 330 P4, jednak został wyposażony w 3,0-litrową jednostkę benzynową w układzie V12. Generowała ona około 300 KM, co przy aerodynamicznej sylwetce i niskiej masie samochodu (około 800 kg) pozwalało osiągnąć prędkość maksymalną na poziomie 275 km/h.
    Na salonie samochodowym w Genewie w 1968 roku zaprezentowano koncepcyjny model Ferrari zaprojektowany przez włoskie studio Pininfarina. Dziś przyjrzymy się nieco bliżej Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale. Pojazd powstał jako studium aerodynamiki i przyszłej stylistyki marki Ferrari, jednak dość radykalne podejście do tematu spowodowało, że pojazd nie wszystkim musiał się podobać. Jedno jest natomiast pewne – w 1968 roku prezentowany koncept robił wrażenie.

    Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale charakteryzowało się niskim nadwoziem oraz obłą i przeszkloną kopułą pełniącą rolę kabiny pasażerskiej. Przez tylną szybę można było zobaczyć pokaźny silnik konceptu, który umieszczono centralnie. Tuż za nim znalazło się koło zapasowe. Pod względem stylistycznym warto także zwrócić uwagę na aerodynamiczną sylwetkę oraz masywne błotniki przednie. Z przodu na darmo możemy szukać konwencjonalnych reflektorów, gdyż projektanci Pininfariny zdecydowali się na centralnie zamontowany rząd reflektorów. Koncept wyróżniał się z jeszcze jednego powodu – samochód wyposażono w efektowne, otwierane do góry drzwi typu “Gullwing”.

    Koncept Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale powstał na bazie Ferrari 330 P4, jednak został wyposażony w 3,0-litrową jednostkę benzynową w układzie V12. Generowała ona około 300 KM, co przy aerodynamicznej sylwetce i niskiej masie samochodu (około 800 kg) pozwalało osiągnąć prędkość maksymalną na poziomie 275 km/h.
    21 lipca 2013, 12:11 przez pietras413 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Sergio Pininfarina – Człowiek legenda zaprojektował: 

Cadillac Allanté
Alfa Romeo Spider Duetto
Austin 1800
Bentley Azure
Ferrari F40 jako naczelny projektant
Ferrari 328
Ferrari 360
Ferrari P4/5
Fiat 124 Sport Spider
Fiat Coupe
Fiat Dino
Lancia Thema SW
Maserati Quattroporte
Morris 1100
Peugeot 306 
Peugeot 504 Coupé/Cabrio
I wiele innych świetnych aut
    Człowiek legenda zaprojektował:

    Cadillac Allanté
    Alfa Romeo Spider Duetto
    Austin 1800
    Bentley Azure
    Ferrari F40 jako naczelny projektant
    Ferrari 328
    Ferrari 360
    Ferrari P4/5
    Fiat 124 Sport Spider
    Fiat Coupe
    Fiat Dino
    Lancia Thema SW
    Maserati Quattroporte
    Morris 1100
    Peugeot 306
    Peugeot 504 Coupé/Cabrio
    I wiele innych świetnych aut
    16 kwietnia 2013, 20:02 przez BRAGUS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1967  Ferrari 330 P4 – Największy rywal Forda GT 40, prawdziwa legenda i wzór piękna. Pojazd na zdjęciu został sprzedany za 7,25 mln euro.
    Największy rywal Forda GT 40, prawdziwa legenda i wzór piękna. Pojazd na zdjęciu został sprzedany za 7,25 mln euro.