Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 128 takich materiałów
    Audi A6 C4 2.8Q • USA • – Witajcie. Moje w 100% seryjne i oryginalne Audi A6 C4 z 1995r. Silnik 12 zaworowy o oznaczeniu AFC i pojemności 2.8l. Napęd Quattro z blokadą tylnego dyferencjału. Wersja USA. Pozdrawiam.
    Witajcie. Moje w 100% seryjne i oryginalne Audi A6 C4 z 1995r. Silnik 12 zaworowy o oznaczeniu AFC i pojemności 2.8l. Napęd Quattro z blokadą tylnego dyferencjału. Wersja USA. Pozdrawiam.
    Zmieniarka cyfrowa – Czyli idealne rozwiązanie dla osób które chcą zachować oryginalne radio ale posiadać gniazdo AUX i USB, a nawet Bluetooth bez utraty jakości dźwięku.
    Czyli idealne rozwiązanie dla osób które chcą zachować oryginalne radio ale posiadać gniazdo AUX i USB, a nawet Bluetooth bez utraty jakości dźwięku.
    17 lutego 2018, 15:51 przez DuDzio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Film z naszej przygody z Dino z 1971 roku. Prawdopodobnie jedyny taki samochód w Polsce. W idealnym stanie, oryginalne wnetrze. Silnik V6 2.4 l 195 km. Oznaczenie 246 GT. Świetny dzień nieopodal Gdyni.
    Camaro Supercharger 79’ – Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Co prawda zapomniał o trójkącie ostrzegawczym, ale miał ciekawy pomysł... – Prawda, że oryginalne? Miska z pomidorami i paprykami faktycznie może zwrócić uwagę. 
Policjancie docenili pomysłowość kierowcy i nie wypisali mandatu. Za to wrzucili zdjęcie do sieci.
    Prawda, że oryginalne? Miska z pomidorami i paprykami faktycznie może zwrócić uwagę.
    Policjancie docenili pomysłowość kierowcy i nie wypisali mandatu. Za to wrzucili zdjęcie do sieci.
    Nowy nabytek Caro 1.4 – Do ogarnięcia blacharka, ale mechanicznie igiełka, oryginalne 122tys km, bez gazu, bardzo fajny samochodzik, moje pierwsze RWD.
    Do ogarnięcia blacharka, ale mechanicznie igiełka, oryginalne 122tys km, bez gazu, bardzo fajny samochodzik, moje pierwsze RWD.
    EG6 – Civic EG6 z Wrocławia, oryginalne VTi z B16A2 pod maską. Boskie koła SSR type X.
    Civic EG6 z Wrocławia, oryginalne VTi z B16A2 pod maską. Boskie koła SSR type X.