Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 128 takich materiałów
    Mało znane / zapomniane: Bizzarini Manta – Jedyna w swoim rodzaju Manta powstała na używanym podwoziu Bizzarrini P538 jako pierwszy projekt pracującego już na własny rachunek Giorgetto Giugiaro. W pełni sprawna maszyna na podwoziu P538-003 wyposażona jest w silnik V8 Chevroleta, który z pojemności prawie 5,4 litrów generuje około 400 koni mechanicznych. Napęd przekazywany jest na tył poprzez ręczną skrzynię biegów ZF o pięciu przełożeniach.
Oryginalne P538-003 ukończono na wiosnę 1966 roku i w barwach Scuderia Bizzarrini wystawiono do 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Niestety w wyniku nieszczelności układu chłodzenia auto odpadło już po dwóch godzinach. Coupe wystartowało jeszcze tylko w jednym wyścigu, lokalnej wspinaczce górskiej we Włoszech. W kolejnym sezonie ze startów wykluczyła je zmiana przepisów. Wkrótce potem pechowe auto zostało oddelegowane przez Giotto Bizzarrini'ego do powstałego w lutym 1968 roku studia ItalDesign.
Giugiaro otrzymał w ten sposób bazę dla jednego z najbardziej znaczących i wpływowych konceptów z lat sześćdziesiątych. Od pierwszych szkiców do jeżdżącego samochodu minęło tylko 40 dni. Nowe GT zachwycało jednobryłowym nadwoziem z poprowadzoną pod kątem 15 stopni przednią szybą, trzema fotelami w jednym rzędzie z kierowcą po środku, aluminiowymi progami z okrągłymi otworami i malowaniem. Samochód pokazano pierwszy raz w 1968 roku na salonie w Turynie.
W kolejnych latach auto wędrowało po wystawach na całym świecie, a w roku 1970 zaginęło w drodze powrotnej z Los Angeles Auto Expo do Włoch. Dopiero 8-9 lat później Manta odnalazła się na aukcji Port of Genoa Customs, z której zgarnął ją pewien włoski przemysłowiec. Samochód od tamtego czasu był co najmniej dwa razy poddany renowacji i wystąpił na niezliczonej ilości wystaw. Dziś wartość Manty opartej na technice ręki ojca słynnego Ferrari 250 GTO i pierwszego V12 w stajni Lamborghini trudno przecenić. UPDATE: Licytacja prowadzona przez Gooding & Company nie odsiągnęła ceny minimalnej i samochód nie został sprzedany.
    Jedyna w swoim rodzaju Manta powstała na używanym podwoziu Bizzarrini P538 jako pierwszy projekt pracującego już na własny rachunek Giorgetto Giugiaro. W pełni sprawna maszyna na podwoziu P538-003 wyposażona jest w silnik V8 Chevroleta, który z pojemności prawie 5,4 litrów generuje około 400 koni mechanicznych. Napęd przekazywany jest na tył poprzez ręczną skrzynię biegów ZF o pięciu przełożeniach.
    Oryginalne P538-003 ukończono na wiosnę 1966 roku i w barwach Scuderia Bizzarrini wystawiono do 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Niestety w wyniku nieszczelności układu chłodzenia auto odpadło już po dwóch godzinach. Coupe wystartowało jeszcze tylko w jednym wyścigu, lokalnej wspinaczce górskiej we Włoszech. W kolejnym sezonie ze startów wykluczyła je zmiana przepisów. Wkrótce potem pechowe auto zostało oddelegowane przez Giotto Bizzarrini'ego do powstałego w lutym 1968 roku studia ItalDesign.
    Giugiaro otrzymał w ten sposób bazę dla jednego z najbardziej znaczących i wpływowych konceptów z lat sześćdziesiątych. Od pierwszych szkiców do jeżdżącego samochodu minęło tylko 40 dni. Nowe GT zachwycało jednobryłowym nadwoziem z poprowadzoną pod kątem 15 stopni przednią szybą, trzema fotelami w jednym rzędzie z kierowcą po środku, aluminiowymi progami z okrągłymi otworami i malowaniem. Samochód pokazano pierwszy raz w 1968 roku na salonie w Turynie.
    W kolejnych latach auto wędrowało po wystawach na całym świecie, a w roku 1970 zaginęło w drodze powrotnej z Los Angeles Auto Expo do Włoch. Dopiero 8-9 lat później Manta odnalazła się na aukcji Port of Genoa Customs, z której zgarnął ją pewien włoski przemysłowiec. Samochód od tamtego czasu był co najmniej dwa razy poddany renowacji i wystąpił na niezliczonej ilości wystaw. Dziś wartość Manty opartej na technice ręki ojca słynnego Ferrari 250 GTO i pierwszego V12 w stajni Lamborghini trudno przecenić. UPDATE: Licytacja prowadzona przez Gooding & Company nie odsiągnęła ceny minimalnej i samochód nie został sprzedany.
    24 stycznia 2014, 21:51 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Wie ktoś co to jest? – Wie ktoś co to jest? 
Podobno oryginalne
Zlot 2007 Krotoszyn.
    Wie ktoś co to jest?
    Podobno oryginalne
    Zlot 2007 Krotoszyn.
    19 stycznia 2014, 20:14 przez bleachkakas (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Fiat Uno – Może nie jest szybki, może nie jest piękny. Jednak cieszę się z tego że go mam, to jednak ten pierwszy samochód, który zapamięta się na całe życie.
(Silnik obowiązkowo 1.0 Fire, całe 46 koni, wszystko oryginalne poza wstawioną już nową szybą o której juz pisałem)
    Może nie jest szybki, może nie jest piękny. Jednak cieszę się z tego że go mam, to jednak ten pierwszy samochód, który zapamięta się na całe życie.
    (Silnik obowiązkowo 1.0 Fire, całe 46 koni, wszystko oryginalne poza wstawioną już nową szybą o której juz pisałem)
    4 stycznia 2014, 13:48 przez Fiat_9 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Własne

    Części Syrenka 105 – Mam mały problem, odkopałem w starym garażu szafę w której znalazłem części do Syrenki, niby fajnie, przygoda taka, ale nie wiem do czego niektóre są i jak się cenią, tak więc moja prośba jest taka, jeżeli ktoś się zna i interesuje to proszę o jakieś informacje. Dzięki
P.S.
części są 100% oryginalne, z Polskich fabryk epoki Syrenek (jeżeli to coś zmienia)
    Mam mały problem, odkopałem w starym garażu szafę w której znalazłem części do Syrenki, niby fajnie, przygoda taka, ale nie wiem do czego niektóre są i jak się cenią, tak więc moja prośba jest taka, jeżeli ktoś się zna i interesuje to proszę o jakieś informacje. Dzięki
    P.S.
    części są 100% oryginalne, z Polskich fabryk epoki Syrenek (jeżeli to coś zmienia)
    30 grudnia 2013, 6:41 przez ~Marcin3 | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    Oryginalne BMW M3 E30 –
    25 listopada 2013, 18:05 przez duszek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Moje Mk3 – moje mk3 1.9 tdi 
Na Full Opcji (nawet oryginalne podgrzewanie foteli)
    Moje mk3 1.9 tdi
    Na Full Opcji (nawet oryginalne podgrzewanie foteli)
    11 listopada 2013, 13:14 przez golfer2013 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    E V O – Czy zewnątrz wszystko jest oryginalne?
    Czy zewnątrz wszystko jest oryginalne?
    1 listopada 2013, 18:14 przez moto1274 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    autogaleria.pl

    Interesujące połączenie... – felgi oryginalne, literka B zawsze w pionie.
    Felgi oryginalne, literka B zawsze w pionie.
    19 października 2013, 23:52 przez ryba1884 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Malunek mojej Kobiety – Kiedyś Jej pokazałem foto, które mi zrobił kolega. Szkoda tylko, że wtedy jeszcze Ala była na kołpakach ale jak widać nie był to dla Niej problem żeby dorysować alusa. Super niespodzianka od Niej
oryginalne foto http://motokiller.pl/18636/
Niestety żadne zdjęcie nie odda efektu na żywo
    Kiedyś Jej pokazałem foto, które mi zrobił kolega. Szkoda tylko, że wtedy jeszcze Ala była na kołpakach ale jak widać nie był to dla Niej problem żeby dorysować alusa. Super niespodzianka od Niej
    oryginalne foto http://motokiller.pl/18636/
    Niestety żadne zdjęcie nie odda efektu na żywo
    14 października 2013, 15:47 przez s3bo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    ZAZ-1102 Tavria – Witam moto-kilerzy i przedstawiam wam moją Tavrię '93. Zauważyłem że nie ma tu wogóle żadnej Tavrii. Auto pochodzi z Ukrainy i jest bardzo wdzięczne i oryginalne na swój sposób. Proszę powiedzcie w komentarzach co sądzicie o niej.
    Witam moto-kilerzy i przedstawiam wam moją Tavrię '93. Zauważyłem że nie ma tu wogóle żadnej Tavrii. Auto pochodzi z Ukrainy i jest bardzo wdzięczne i oryginalne na swój sposób. Proszę powiedzcie w komentarzach co sądzicie o niej.
    2 października 2013, 20:51 przez ~Alex | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    Własne