Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 36 takich materiałów
    Moje własne, ręcznie rysowane rysunki wykonane zróżnicowanymi technikami (markery, ołówek oraz kredki).

    Arek-OGF
    4 sierpnia 2020, 22:32 przez OGF (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Praca własna

    Rysunek A3 "Audi R8 - Prior Design" – Oto kolejne moje zabawy z motoryzacją na rysunkach.  Tym razem pod ołówek poszło Audi R8 Prior Design. Rysunek zajął mi ok 20 h. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Link do mojego profilu na FB poniżej. Co niedziele postaram się wstawiać nowe rysunki (jak nie częściej)! Dzięki wielkie i Pozdrawiam Dominika!
    Oto kolejne moje zabawy z motoryzacją na rysunkach. Tym razem pod ołówek poszło Audi R8 Prior Design. Rysunek zajął mi ok 20 h. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Link do mojego profilu na FB poniżej. Co niedziele postaram się wstawiać nowe rysunki (jak nie częściej)! Dzięki wielkie i Pozdrawiam Dominika!
    McLaren MP4-12C – Format A3 oraz ołówek, czas pracy około 30 godzin.


Rysunek - praca własna

Arek - OGF
    Format A3 oraz ołówek, czas pracy około 30 godzin.


    Rysunek - praca własna

    Arek - OGF
    25 kwietnia 2016, 20:05 przez OGF (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Audi R8 V10 – Format A4 oraz ołówek, czas pracy około 18 godzin.


Rysunek - praca własna

Arek - OGF
    Format A4 oraz ołówek, czas pracy około 18 godzin.


    Rysunek - praca własna

    Arek - OGF
    25 kwietnia 2016, 20:00 przez OGF (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Skoda Favorit – Format A4 oraz ołówek, czas pracy około 9 godzin.


Rysunek - praca własna

Arek - OGF
    Format A4 oraz ołówek, czas pracy około 9 godzin.


    Rysunek - praca własna

    Arek - OGF
    9 kwietnia 2016, 20:00 przez OGF (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Polonez rysunek – Rysunek Poloneza.
Kredki, ołówek
    Rysunek Poloneza.
    Kredki, ołówek
    FSO Polonez Coupe – Format A4 oraz ołówek, czas pracy około 7 godzin.


Rysunek - praca własna

Arek - OGF
    Format A4 oraz ołówek, czas pracy około 7 godzin.


    Rysunek - praca własna

    Arek - OGF
    19 grudnia 2015, 15:38 przez OGF (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Polski Fiat 125P – Format A4 oraz ołówek, czas pracy około 8 godzin.


Rysunek - praca własna 
Arek - OGF
    Format A4 oraz ołówek, czas pracy około 8 godzin.


    Rysunek - praca własna
    Arek - OGF
    8 grudnia 2015, 16:27 przez OGF (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Lancia Delta S4 rysunek – Format A3, kredki ołówkowe, pastele olejne, gumka i ołówek.

Delta S4 zadebiutowała w grupie B na rajdzie Wielkiej Brytanii - ostatniej imprezie sezonu '85 jako następca 037. 
Zbudowana na podstawie ramy rurowej obudowanej pięcioma kevlarowymi panelami, ważyła zaledwie 970kg co w połączeniu z napędem 4x4, 5-stopniową skrzynią biegów i centralnie umieszczonym mocnym silnikiem pozwalało jej rozpędzić się do setki w 2,3s.
Serce Lancii stanowił silnik R4 16V DOHC o pojemności 1759cc z elektronicznym wtryskiem (po dwa wtryskiwacze na cylinder) i dwustopniowym doładowaniem (kompresor Volumex, turbosprężarka KKK i dwa spore intercoolery)
osiągał moc 558KM przy 8000rpm i moment 500Nm przy 4500rpm

PS. Prosiłbym o konstruktywną krytykę rysunku (zależy mi żeby kolejne rysunki były lepsze)
    Format A3, kredki ołówkowe, pastele olejne, gumka i ołówek.

    Delta S4 zadebiutowała w grupie B na rajdzie Wielkiej Brytanii - ostatniej imprezie sezonu '85 jako następca 037.
    Zbudowana na podstawie ramy rurowej obudowanej pięcioma kevlarowymi panelami, ważyła zaledwie 970kg co w połączeniu z napędem 4x4, 5-stopniową skrzynią biegów i centralnie umieszczonym mocnym silnikiem pozwalało jej rozpędzić się do setki w 2,3s.
    Serce Lancii stanowił silnik R4 16V DOHC o pojemności 1759cc z elektronicznym wtryskiem (po dwa wtryskiwacze na cylinder) i dwustopniowym doładowaniem (kompresor Volumex, turbosprężarka KKK i dwa spore intercoolery)
    osiągał moc 558KM przy 8000rpm i moment 500Nm przy 4500rpm

    PS. Prosiłbym o konstruktywną krytykę rysunku (zależy mi żeby kolejne rysunki były lepsze)