Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 127 takich materiałów
    Ogar 200 88' / Cordoba I 94' / Focus mk3 12' – Ogarek jeszcze nie złożony do końca.
    Ogarek jeszcze nie złożony do końca.
    29 czerwca 2014, 21:45 przez SztywnyFred (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Projekt Ogar 200 – Pół roku pracy nad nim.
    Pół roku pracy nad nim.
    23 czerwca 2014, 9:04 przez KrzysztofS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne

    Seria motocykle i motorowery PRL: #3 Romet Ogar 200 – Producent: Zakłady Rowerowe Predom-Romet

Miejsce produkcji: Bydgoszcz, Polska

Lata produkcji: 1983-1990

Ogar 200 - dane techniczne
-Silnik - dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
-Typ silnika - Jawa 223
-Pojemność - 49,9 cm³
-Moc nominalna - 2 KM / 1,4 kW przy 4500 obr./min
-Stopień sprężania - 1:9,5
-Gaźnik - JIKOV 2917 PSb
-Skrzynia biegów - trójstopniowa, w kąpieli olejowej
-Sprzęgło - tarczowe, w kąpieli olejowej
-Instalacja elektryczna - 6V - 20W
-Świeca zapłonowa - F80 Iskra
-Masa w stanie suchym - 60 kg
-Zużycie paliwa - 3 l/100 km (przy prędkości maksymalnej)
-Pojemność zbiornika - 9 l
-Rezerwa - 2l
-Prędkość maksymalna - 50 km/h
    Producent: Zakłady Rowerowe Predom-Romet

    Miejsce produkcji: Bydgoszcz, Polska

    Lata produkcji: 1983-1990

    Ogar 200 - dane techniczne
    -Silnik - dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
    -Typ silnika - Jawa 223
    -Pojemność - 49,9 cm³
    -Moc nominalna - 2 KM / 1,4 kW przy 4500 obr./min
    -Stopień sprężania - 1:9,5
    -Gaźnik - JIKOV 2917 PSb
    -Skrzynia biegów - trójstopniowa, w kąpieli olejowej
    -Sprzęgło - tarczowe, w kąpieli olejowej
    -Instalacja elektryczna - 6V - 20W
    -Świeca zapłonowa - F80 Iskra
    -Masa w stanie suchym - 60 kg
    -Zużycie paliwa - 3 l/100 km (przy prędkości maksymalnej)
    -Pojemność zbiornika - 9 l
    -Rezerwa - 2l
    -Prędkość maksymalna - 50 km/h
    19 kwietnia 2014, 19:39 przez Babcia_Irenka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Moja stajnia – Skromnie jak na razie, ale na każdą okazję.
- cross loncin 125 do jazdy w terenie
- Romet Ogar 205 złożony od podstaw, do swobodnej jazdy
- Mz TS 150 złożona również od podstaw do jazdy w niedziele po kościele
    Skromnie jak na razie, ale na każdą okazję.
    - cross loncin 125 do jazdy w terenie
    - Romet Ogar 205 złożony od podstaw, do swobodnej jazdy
    - Mz TS 150 złożona również od podstaw do jazdy w niedziele po kościele
    21 marca 2014, 20:34 przez baq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Romet Ogar 200 – cztery miesiące pracy, ale jaki wygląd.
    Cztery miesiące pracy, ale jaki wygląd.
    16 marca 2014, 13:46 przez ~Bartek123408 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nigdy nie zostawiaj swojego motocykla, bez profesjonalnej opieki – Ogar mojej dziewczyny i Suzuki GSXR 600
    Ogar mojej dziewczyny i Suzuki GSXR 600
    5 marca 2014, 11:02 przez DiegoGP (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Mój ogar 200 – Co sądzicie. Malować go czy tak zostawić?. 
Ps lusterko przestawione, ponieważ zmieniałem klamkę od sprzęgła
LwG
    Co sądzicie. Malować go czy tak zostawić?.
    Ps lusterko przestawione, ponieważ zmieniałem klamkę od sprzęgła
    LwG
    8 lutego 2014, 20:31 przez motomarian7n4 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    WŁASNE

    FSO Ogar – Dzisiaj z cyklu polskie zapomniane koncepy, FSO Ogar koncept polskiego coupe z większością podzespołów polskiego fiata 125
powstał w FSO w latach 70 XX wieku i miał być następcą ''kanta''. Co sądzicie o zmodernizowanej krzyżówce fiata 125 i polskich komponentów? Czy myślicie że odniósł by sukces gdyby wszeedł do produkcii?

Dla ciekawskich zapraszam na poniższą strone po więcej informacii na temat ogara.
pl.wikipedia.org/wiki/FSO_Ogar
    Dzisiaj z cyklu polskie zapomniane koncepy, FSO Ogar koncept polskiego coupe z większością podzespołów polskiego fiata 125
    powstał w FSO w latach 70 XX wieku i miał być następcą ''kanta''. Co sądzicie o zmodernizowanej krzyżówce fiata 125 i polskich komponentów? Czy myślicie że odniósł by sukces gdyby wszeedł do produkcii?

    Dla ciekawskich zapraszam na poniższą strone po więcej informacii na temat ogara.
    pl.wikipedia.org/wiki/FSO_Ogar
    7 lutego 2014, 17:52 przez CamilloXVI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FSO Ogar – Jedyny prototypowy egzemplarz Ogara zbudowany został w 1977 roku. Konstrukcja pojazdu oparta została na płycie podłogowej samochodu Polski Fiat 125p, z którego przejęto również elementy układu napędowego, jezdnego oraz hamulcowego. Charakterystyczną cechą tego pojazdu była nowoczesna i dynamiczna stylizacja nadwozia zaprojektowana przez Cezarego Nawrota oraz zastosowane na wzór samochodów sportowych - chowane elektrycznie reflektory. Nadwozie wykonane było z laminatu, stworzonego z połączenia żywicy epoksydowej z włóknem szklanym. Dodatkowym sportowym akcentem były obręcze kół wykonane ze stopów metali lekkich. Nadwozie Ogara projektowane było z uwzględnieniem przepisów Ministerstwa Transportu USA w związku z czym model ten wyposażony był w duże, wystające zderzaki oraz lampy obrysowe na przednich i tylnych błotnikach. Do wnętrza nowoczesnego można było się dostać poprzez troje drzwi. W samochodzie przewidziano 4 miejsca na miękkich i komfortowych, przez co mało sportowych fotelach. Prototyp przejechał ponad 70000 km i mimo pozytywnych o nim opinii nie został wdrożony do produkcji. Powodem był duży stopień zaawansowania prac nad funkcjonalniejszym Polonezem. Poza tym brakowało uzasadnienia do rozpoczęcia w Polsce produkcji samochodu sportowego.

Obecnie jedyny egzemplarz Ogara znajduje się w Muzeum Motoryzacji w Warszawie przy ulicy Filtrowej, a odlew nadwozia obejrzeć można było na Wydziale Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej (obecnie znajduje się na Wydziale Mechanicznym Wojskowej Akademii Technicznej).
    Jedyny prototypowy egzemplarz Ogara zbudowany został w 1977 roku. Konstrukcja pojazdu oparta została na płycie podłogowej samochodu Polski Fiat 125p, z którego przejęto również elementy układu napędowego, jezdnego oraz hamulcowego. Charakterystyczną cechą tego pojazdu była nowoczesna i dynamiczna stylizacja nadwozia zaprojektowana przez Cezarego Nawrota oraz zastosowane na wzór samochodów sportowych - chowane elektrycznie reflektory. Nadwozie wykonane było z laminatu, stworzonego z połączenia żywicy epoksydowej z włóknem szklanym. Dodatkowym sportowym akcentem były obręcze kół wykonane ze stopów metali lekkich. Nadwozie Ogara projektowane było z uwzględnieniem przepisów Ministerstwa Transportu USA w związku z czym model ten wyposażony był w duże, wystające zderzaki oraz lampy obrysowe na przednich i tylnych błotnikach. Do wnętrza nowoczesnego można było się dostać poprzez troje drzwi. W samochodzie przewidziano 4 miejsca na miękkich i komfortowych, przez co mało sportowych fotelach. Prototyp przejechał ponad 70000 km i mimo pozytywnych o nim opinii nie został wdrożony do produkcji. Powodem był duży stopień zaawansowania prac nad funkcjonalniejszym Polonezem. Poza tym brakowało uzasadnienia do rozpoczęcia w Polsce produkcji samochodu sportowego.

    Obecnie jedyny egzemplarz Ogara znajduje się w Muzeum Motoryzacji w Warszawie przy ulicy Filtrowej, a odlew nadwozia obejrzeć można było na Wydziale Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej (obecnie znajduje się na Wydziale Mechanicznym Wojskowej Akademii Technicznej).
    11 stycznia 2014, 18:19 przez camil76 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dziś zakupiony Romet Ogar 200 – Witam. Dzisiaj zakupiłem Rometa 200.
Jeśli się spodoba to dodam więcej zdjęć.
    Witam. Dzisiaj zakupiłem Rometa 200.
    Jeśli się spodoba to dodam więcej zdjęć.
    4 stycznia 2014, 18:12 przez motomarian7n4 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    WŁASNE