Szukaj
Znalazłem 127 takich materiałów
rodzaj: czteroosobowe typu coupé
liczba drzwi: 3, zawieszone na przednich słupkach i tylnej krawędzi dachu
wymiary: długość - 4455 mm, szerokość - 1630 mm, wysokość - 1320 mm
rozstaw osi: 2506 mm
rozstaw kół przednich: 1298 mm
rozstaw kół tylnych: 1275 mm
masa własna: ok. 900 kg
Silnik
typ: 115C.076/56
czterosuwowy, gaźnikowy
liczba i układ cylindrów: 4, układ rzędowy
pojemność skokowa: 1481 cm3
moc maksymalna: 82 KM (60 kW) przy 5400 obr./min
Przeniesienie napędu
napędzana oś: tylna
sprzęgło: suche, jednotarczowe
skrzynia biegów: manualna, czterobiegowa plus bieg wsteczny
zmiana biegów: dźwignią w podłodze między fotelami
z wiki: http://pl.wikipedia.org/wiki/Romet_Ogar_900
Owszem, jest to motorower, ale nie jest to tak zwany ,, kibel ''
W modelu na zdjęciu, który został całkowicie przerobiony.. ( ogar - najlepsza baza do tuningu ) po 10 miesiącach prac wykonano:
TuningMechaniczny:
-Moduł zapłonowy TAKEGAWA
-Wałek rozrządu Z40
-Zębatka rozrządu
-Sztywniejsze sprężyny zaworowe
-"turbo" elektryczne
-Filtr powietrza KOSO
-Silnik Lifan 150ccm
-Gaźnik KEIHIN PE24
-Zębatki: tył 36, przód 16
-Łańcuch złocony wzmocniony
-Chłodnica oleju
-Klamka sprzęgła i pompka hamulca przód Yoshimura
-Odpowietrznik silnika
-Świeca irydowa NGK
-Opony
-Amortyzatory Yoshimura
-Wydech przelotowy
-Rol-gaz 1/4 obrotu CNC
Wizualny:
-Kopnik (replika Takegawa)
-Przewód hamulca przód (stalowy oplot)
-Felgi aluminiowe
-Proste nadkole
-Kierunkowskazy strzałki
-Lampa tylna LED
-Uchwyt pod tablicę rejestracyjną
-Siedzisko
-Sety podnóżek Yoshimura
-Manetki
-Mechanizm ssania Stage6
-Kierownica od cafe racera
-Adapter kierownicy Doppler
-Lusterka KOSO
-Osłona magneta CLEAR
-Obrotomierz
-Licznik do 160 km/h
-Żarówki przód z niebieską powłoką (ala xenon)
-Przerobienie podnóżek pasażera
Ogar by PoRnUs