Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 50 takich materiałów
    Front mojej Hani EG4 – Wpadły amberki, czarny matowy znaczek, i czarne matowe ramki tablic. Nie wiele, ale o wiele lepiej niż było.
Zamierzam jeszcze przerobić lampy na oem black, i dokładkę od Civica vti.
    Wpadły amberki, czarny matowy znaczek, i czarne matowe ramki tablic. Nie wiele, ale o wiele lepiej niż było.
    Zamierzam jeszcze przerobić lampy na oem black, i dokładkę od Civica vti.
    28 lipca 2014, 13:20 przez Hunted (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    R19 + OEM – Tym razem na Dare
Robi robotę
    Tym razem na Dare
    Robi robotę
    26 lipca 2014, 18:38 przez pacmaneq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Honda Civic VTEC TURBO – Honda Civic EG4

SILNIK:

D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
strojenie-wykonano
Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
Panewki korbowe King -WYKONANO
Pierścienie NPR -WYKONANO
Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
Poskładać cały silnik -WYKONANO


UKLAD DOLOTOWY:

Soft Turbo: -wykonano
+ TE05-12B @ 0,6 BAR
+ IC Mercedes
+ flansza D15Z1
+ BOV - F1-Z

UKLAD WYDECHOWY:

kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
wydech 2,25 ′
tłumik WM Sport
wersja wyścigowa (rurex)
Downpipe
OBX Twin Loop -WYKONANO

plany:

Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać

ELEKTRONIKA:

W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
Vtec @5100 rpm
procedura startowa @3,5 k rpm
EGT M sport
BOOST AG
OIL TEMP AG

UKLAD NAPĘDOWY:

sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm)

Skrzynia: 
3,4 - CRX - WYKONANO
5 ekonomiczna - WYKONANO


ZAWIESZENIE:

Obniżenie -60/-40
Stabil przedni
Stabil tylny
Rozpórka od VTI

Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):

-Przednie i tylne tuleje wahacza, 
-Przednie i tylne tuleje amortyzatorów,
-Osłona końcówki drążka kierowniczego,
-Gumy drążka zmiany biegów, 
-Gumy układu kierowniczego, 
-Przednie i tylne gumy stabilizatorów,
-Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki)

3) Gwint TA Technix -wykonać


UKLAD HAMULCOWY:

262 mm z VTi - wykonano
Tarcze 239 mm -WYKONANO

BODY-KIT:

Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE
Alufelgi 15′
Tylne Lampy USDM
Ambery przód
Lotka Spoon
Dokładka VTI (Laminat) -zdjęto
Przemalowanie maski na czarno
Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
Parę naklejek
Opony Toyo Proxes T1-R

plany: 

Dokładka Poliuretanowa VTI przód - wykonać

ŚRODEK:

czarne wnętrze od EG5 -wykonano


INNE:

Spryskiwacze od C3
Phillips Blue Vision


Co sądzicie Moi Drodzy - prawie wszystko wykonałem sam - poprzednie malowanie robione u kogoś... i było wykonane tak dobrze, że musialem niedawno sam usunąć rdzę z tylnych nadkoli i oczywiście je pomalować... wykonałem to z kumplem (elementy troche się różnią, ale jak na moje pierwsze malowanie to raczej źle nie wyszło hehe) a Wy co o nim sądzicie ? :) Liczę na Wasze opinie :)
    Honda Civic EG4

    SILNIK:

    D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
    strojenie-wykonano
    Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
    Panewki korbowe King -WYKONANO
    Pierścienie NPR -WYKONANO
    Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
    Poskładać cały silnik -WYKONANO


    UKLAD DOLOTOWY:

    Soft Turbo: -wykonano
    + TE05-12B @ 0,6 BAR
    + IC Mercedes
    + flansza D15Z1
    + BOV - F1-Z

    UKLAD WYDECHOWY:

    kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
    wydech 2,25 ′
    tłumik WM Sport
    wersja wyścigowa (rurex)
    Downpipe
    OBX Twin Loop -WYKONANO

    plany:

    Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać

    ELEKTRONIKA:

    W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
    Vtec @5100 rpm
    procedura startowa @3,5 k rpm
    EGT M sport
    BOOST AG
    OIL TEMP AG

    UKLAD NAPĘDOWY:

    sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm)

    Skrzynia:
    3,4 - CRX - WYKONANO
    5 ekonomiczna - WYKONANO


    ZAWIESZENIE:

    Obniżenie -60/-40
    Stabil przedni
    Stabil tylny
    Rozpórka od VTI

    Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):

    -Przednie i tylne tuleje wahacza,
    -Przednie i tylne tuleje amortyzatorów,
    -Osłona końcówki drążka kierowniczego,
    -Gumy drążka zmiany biegów,
    -Gumy układu kierowniczego,
    -Przednie i tylne gumy stabilizatorów,
    -Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki)

    3) Gwint TA Technix -wykonać


    UKLAD HAMULCOWY:

    262 mm z VTi - wykonano
    Tarcze 239 mm -WYKONANO

    BODY-KIT:

    Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE
    Alufelgi 15′
    Tylne Lampy USDM
    Ambery przód
    Lotka Spoon
    Dokładka VTI (Laminat) -zdjęto
    Przemalowanie maski na czarno
    Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
    Parę naklejek
    Opony Toyo Proxes T1-R

    plany:

    Dokładka Poliuretanowa VTI przód - wykonać

    ŚRODEK:

    czarne wnętrze od EG5 -wykonano


    INNE:

    Spryskiwacze od C3
    Phillips Blue Vision


    Co sądzicie Moi Drodzy - prawie wszystko wykonałem sam - poprzednie malowanie robione u kogoś... i było wykonane tak dobrze, że musialem niedawno sam usunąć rdzę z tylnych nadkoli i oczywiście je pomalować... wykonałem to z kumplem (elementy troche się różnią, ale jak na moje pierwsze malowanie to raczej źle nie wyszło hehe) a Wy co o nim sądzicie ? :) Liczę na Wasze opinie :)
    28 czerwca 2014, 23:31 przez djj4ck (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Własne

    Opel Astra Bertone OEM+ – Astra z Śląskiego Tuning Klubu na Tuning Battle
    Astra z Śląskiego Tuning Klubu na Tuning Battle
    11 maja 2014, 11:01 przez taszar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Kolejna odsłona – mała zmiana, brak dokładki
ASR chlapacze OEM na tył (jest kpl 4szt) i wydech powiększony nawet cichy z kwasówki
    Mała zmiana, brak dokładki
    ASR chlapacze OEM na tył (jest kpl 4szt) i wydech powiększony nawet cichy z kwasówki
    22 marca 2014, 21:23 przez Karoles (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fotki z renowacji alusów – Felgi 13" oem Hondy z wersji LS
wszystkie 4 kosztowały aż 100zł.
Syfu i kamienia nie dało się nawet płynem do mycia silnika usunąć. Wszystko ręcznie robione.
    Felgi 13" oem Hondy z wersji LS
    wszystkie 4 kosztowały aż 100zł.
    Syfu i kamienia nie dało się nawet płynem do mycia silnika usunąć. Wszystko ręcznie robione.
    3 lutego 2014, 0:12 przez mucharadzdza (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Teraz moja kolej – Moje oczko w głowie. Najważniejsze rzeczy zostały zrobione czyli wymienione wszystkie cukierki z tyłu, nowe amory + sprężyny, nowy silnik wraz ze skrzynią, sprzęgło, aluski, hamulce, zamieniony filtr stożkowy na oem puchę, dorobiona lotka do prawej wycieraczki, przeniesiona antena do lotki, odświeżony i pomalowany wydech, końcówka apexi n1 style czytaj wm sport (po modyfikacji silencera wydech nie jest wiele głośniejszy od oemowego tłumika), zakonserwowana na amen podłoga, wyprany dywan i fotele, zamaskowane dziury po głośnikach w półce, pomalowane i odrdzewione bębny i szczęki (na srebrno), pomalowany przedni zderzak, wypucowany i nasmarowany mechanizm szyberdachu, odgrzybiona klima, nowe wkładki do ogrzewania lusterek, nowe oświetlenie wnętrza, pomalowane kierunki + przednie światła ala "black look", tylne światła w stylu usdm, reperaturki tylnych nadkoli po obu stronach oraz upchane nadkola na tył. Został jedynie nowy lakier do położenia.
    Moje oczko w głowie. Najważniejsze rzeczy zostały zrobione czyli wymienione wszystkie cukierki z tyłu, nowe amory + sprężyny, nowy silnik wraz ze skrzynią, sprzęgło, aluski, hamulce, zamieniony filtr stożkowy na oem puchę, dorobiona lotka do prawej wycieraczki, przeniesiona antena do lotki, odświeżony i pomalowany wydech, końcówka apexi n1 style czytaj wm sport (po modyfikacji silencera wydech nie jest wiele głośniejszy od oemowego tłumika), zakonserwowana na amen podłoga, wyprany dywan i fotele, zamaskowane dziury po głośnikach w półce, pomalowane i odrdzewione bębny i szczęki (na srebrno), pomalowany przedni zderzak, wypucowany i nasmarowany mechanizm szyberdachu, odgrzybiona klima, nowe wkładki do ogrzewania lusterek, nowe oświetlenie wnętrza, pomalowane kierunki + przednie światła ala "black look", tylne światła w stylu usdm, reperaturki tylnych nadkoli po obu stronach oraz upchane nadkola na tył. Został jedynie nowy lakier do położenia.
    2 lutego 2014, 21:47 przez mucharadzdza (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Moja Hania nocą w garażu – Założyłem ostatnio nowy grill OEM z jednym żeberkiem, i niestety rozwaliłem tylni zderzak, ale dziś się z tym jakoś uporałem i wygląda znośnie

Wybaczcie wcześniej dodałem nie to zdjęcie które chciałem, gdyż mam dwa podobne na dysku.
    Założyłem ostatnio nowy grill OEM z jednym żeberkiem, i niestety rozwaliłem tylni zderzak, ale dziś się z tym jakoś uporałem i wygląda znośnie

    Wybaczcie wcześniej dodałem nie to zdjęcie które chciałem, gdyż mam dwa podobne na dysku.
    26 października 2013, 20:04 przez Czarodziej (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Oem+ ACS –
    15 października 2013, 21:38 przez KruszaK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    fb.com/MSTIMGN

    OEM+ –
    10 października 2013, 12:31 przez KruszaK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    MSTIMGN