Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 40 takich materiałów
    Wyruszcie w podróż do jednego z najbardziej legendarnych torów na świecie!
    19 sierpnia 2023, 17:06 przez Bonzo715 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube.com/bonzo715

    Mercedes-AMG GT R – Supersamochód klasy średniej produkowany przez oddział Mercedes-AMG niemieckiej marki Mercedes-Benz od 2014 roku. Oficjalna premiera pojazdu miała miejsce podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu w październiku 2014 roku. Samochód zastąpił w ofercie model SLS AMG, po raz pierwszy nosząc nazwę Mercedes-AMG, a nie Mercedes-Benz. Najmocniejszy seryjnie produkowany wariant Mercedes-AMG GT R zadebiutował 24 czerwca 2016 roku podczas Festiwalu Prędkości w Goodwood. Inżynierowie Mercedesa-AMG zmodernizowali czterolitrowy silnik V8 podnosząc moc z 510 do 585 KM oraz maksymalny moment obrotowym z 650 do 700 Nm. W efekcie samochód jest w stanie rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 3,6 sekundy i osiągnąć prędkość maksymalną 318 km/h. Dodatkowo masa została zredukowana z 1570 kg do 1555 kg. Nowością jest system skrętnych tylnych kół, dzięki któremu auto jest jeszcze zwinniejsze w ciasnych łukach oraz stabilniejsze przy wyższych prędkościach. W grudniu 2016 roku w ramach testu przeprowadzonego przez niemiecki magazyn Sport Auto ustanowiono rekordowy czas przejazdu tego modelu na Nurburgring Nordschleife – 7:10.9 minuty. Uzyskany rezultat był najszybszym w historii magazynu wśród wszystkich testowanych drogowych samochodów.
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez oddział Mercedes-AMG niemieckiej marki Mercedes-Benz od 2014 roku. Oficjalna premiera pojazdu miała miejsce podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu w październiku 2014 roku. Samochód zastąpił w ofercie model SLS AMG, po raz pierwszy nosząc nazwę Mercedes-AMG, a nie Mercedes-Benz. Najmocniejszy seryjnie produkowany wariant Mercedes-AMG GT R zadebiutował 24 czerwca 2016 roku podczas Festiwalu Prędkości w Goodwood. Inżynierowie Mercedesa-AMG zmodernizowali czterolitrowy silnik V8 podnosząc moc z 510 do 585 KM oraz maksymalny moment obrotowym z 650 do 700 Nm. W efekcie samochód jest w stanie rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 3,6 sekundy i osiągnąć prędkość maksymalną 318 km/h. Dodatkowo masa została zredukowana z 1570 kg do 1555 kg. Nowością jest system skrętnych tylnych kół, dzięki któremu auto jest jeszcze zwinniejsze w ciasnych łukach oraz stabilniejsze przy wyższych prędkościach. W grudniu 2016 roku w ramach testu przeprowadzonego przez niemiecki magazyn Sport Auto ustanowiono rekordowy czas przejazdu tego modelu na Nurburgring Nordschleife – 7:10.9 minuty. Uzyskany rezultat był najszybszym w historii magazynu wśród wszystkich testowanych drogowych samochodów.
    Porsche 718 Cayman GT4 RS – Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany pod niemiecką marką Porsche od 2006 roku. Od 2012 roku produkowana jest druga generacja modelu, która w 2016 roku zmieniła nazwę na 718 Cayman. Druga generacja Caymana otrzymała kod fabryczny 981c i zadebiutowała na marcowym Geneva Motor Show 2012 razem z odmianą roadster o nazwie Boxster. Oba modele posiadały to samo rozwiązanie dotyczące sposobu umiejscowienia silnika (centralnie) oraz wiele innych elementów, takich jak przednie zderzaki, pokrywa bagażnika, drzwi boczne, światła przednie oraz przednia część wnętrza. Stylistyka modelu Cayman pochodzi od dwóch klasycznych modeli Porsche: 550 Coupe oraz 904 Coupe. Konstrukcja zawieszenia jest oparta na tych samych rozwiązaniach co w modelu Boxster. W 2021 roku Porsche zaprezentowało 718 Cayman GT4 RS jest to pierwszy Cayman w wersji RS, która zwykle zarezerwowana jest dla Porsche 911. Samochód wyposażony w wolnossący sześciocylindrowy silnik o pojemności 4 l pochodzący z Porsche 911 GT3. Silnik ten generuje moc maksymalną 490 KM i moment obrotowy 450 NM, dzięki czemu Cayman przyspiesza 0-100 km/h w 3,4 sekundy oraz osiąga prędkość maksymalną 313 km/h. GT4 RS okrążył tor Nurburgring Nordschleife o 23 sekundy szybciej niż GT4.
    Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany pod niemiecką marką Porsche od 2006 roku. Od 2012 roku produkowana jest druga generacja modelu, która w 2016 roku zmieniła nazwę na 718 Cayman. Druga generacja Caymana otrzymała kod fabryczny 981c i zadebiutowała na marcowym Geneva Motor Show 2012 razem z odmianą roadster o nazwie Boxster. Oba modele posiadały to samo rozwiązanie dotyczące sposobu umiejscowienia silnika (centralnie) oraz wiele innych elementów, takich jak przednie zderzaki, pokrywa bagażnika, drzwi boczne, światła przednie oraz przednia część wnętrza. Stylistyka modelu Cayman pochodzi od dwóch klasycznych modeli Porsche: 550 Coupe oraz 904 Coupe. Konstrukcja zawieszenia jest oparta na tych samych rozwiązaniach co w modelu Boxster. W 2021 roku Porsche zaprezentowało 718 Cayman GT4 RS jest to pierwszy Cayman w wersji RS, która zwykle zarezerwowana jest dla Porsche 911. Samochód wyposażony w wolnossący sześciocylindrowy silnik o pojemności 4 l pochodzący z Porsche 911 GT3. Silnik ten generuje moc maksymalną 490 KM i moment obrotowy 450 NM, dzięki czemu Cayman przyspiesza 0-100 km/h w 3,4 sekundy oraz osiąga prędkość maksymalną 313 km/h. GT4 RS okrążył tor Nurburgring Nordschleife o 23 sekundy szybciej niż GT4.
    Nissan GT-R Nismo – Dwudrzwiowe coupe firmy Nissan, zapowiedziane 6 grudnia 2007. Do sprzedaży międzynarodowej samochód wszedł na początku czerwca 2008. Pod koniec 2010 roku przeszedł facelifting. Nissan zaprezentował torowego GT-R Nismo podczas Tokyo Motor Show 2013 jako najszybszy na świecie pojazd produkcyjny na torze Nürburgring Nordschleife z czasem okrążenia 7:08,679 minut, prowadzonym przez kierowcę testowego Nissana, Michaela Krumma. W nowym modelu moc wzrasta do 591 KM, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 2,7 sekund. Dodano dodatkowe kanały chłodzące przednie i tylne hamulce oraz zamontowano w pełni dostrojone zawieszenie i hamulce Nismo. Na New York Auto Show 2019 Nissan zaprezentował GT-R Nismo z roku 2020 oraz wersję na 50. rocznicę GT-R. Nissan twierdzi, że nowy GT-R Nismo jest szybszy i bardziej skoncentrowany na torze niż poprzednie modele, a masa wszystkich nowych ulepszeń została zmniejszona do 1703 kg, czyli o 20 kg mniej niż model z 2017.
    Dwudrzwiowe coupe firmy Nissan, zapowiedziane 6 grudnia 2007. Do sprzedaży międzynarodowej samochód wszedł na początku czerwca 2008. Pod koniec 2010 roku przeszedł facelifting. Nissan zaprezentował torowego GT-R Nismo podczas Tokyo Motor Show 2013 jako najszybszy na świecie pojazd produkcyjny na torze Nürburgring Nordschleife z czasem okrążenia 7:08,679 minut, prowadzonym przez kierowcę testowego Nissana, Michaela Krumma. W nowym modelu moc wzrasta do 591 KM, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 2,7 sekund. Dodano dodatkowe kanały chłodzące przednie i tylne hamulce oraz zamontowano w pełni dostrojone zawieszenie i hamulce Nismo. Na New York Auto Show 2019 Nissan zaprezentował GT-R Nismo z roku 2020 oraz wersję na 50. rocznicę GT-R. Nissan twierdzi, że nowy GT-R Nismo jest szybszy i bardziej skoncentrowany na torze niż poprzednie modele, a masa wszystkich nowych ulepszeń została zmniejszona do 1703 kg, czyli o 20 kg mniej niż model z 2017.
    3 kwietnia 2022, 19:35 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    11 marca 2022, 16:43 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Drodzy Państwo. Patrzycie na nowego króla Nordschleife wśród aut produkcyjnych. Mercedes AMG GT BLACK SERIES przejechał morderczą pętlę północną Nurburgringu w czasie 6 minut 43 sekundy. Za kierownicą siedział wyczynowy kierowca, który normalnie zasiada za sterami AMG GT3 - Marco Engel.
    18 listopada 2020, 11:28 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    5 maja 2020, 22:32 przez ~UniqueRacer | Do ulubionych | Skomentuj