Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 55 takich materiałów
    Lada 2121 Niva –
    13 sierpnia 2013, 21:00 przez DzikiDzik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Niedoceniona Łada Niva – Z 1991 roku i ciągle w 100% sprawna. Stałe 4x4, reduktor z blokadą mechanizmu różnicowego. Właściwości terenowe zawstydzające nie jedną współczesną konstrukcję. Nie raz i nie dwa wyciągała ze śniegu i błota "wyczynowe" terenówki. Niestety za względów finansowych wczoraj trafiła do nowego właściciela
    Z 1991 roku i ciągle w 100% sprawna. Stałe 4x4, reduktor z blokadą mechanizmu różnicowego. Właściwości terenowe zawstydzające nie jedną współczesną konstrukcję. Nie raz i nie dwa wyciągała ze śniegu i błota "wyczynowe" terenówki. Niestety za względów finansowych wczoraj trafiła do nowego właściciela
    10 sierpnia 2013, 22:42 przez chefren (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Perełki z Lwowa cd – Mustang, a w tle Łada Niva
    Mustang, a w tle Łada Niva
    15 lipca 2013, 16:03 przez czarny78 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polonez 4x4 – Jak już wcześniej wspomniano, równolegle z pracami nad dostawczą wersją Poloneza, trwały prace nad jego wersją z napędem na obie osie. W latach 1986-1989 zaprojektowano, wykonano i przebadano prototyp Poloneza Pick-up z napędem na 4 koła. Samochód został zaprezentowany na pierwszomajowym pochodzie w 1988 roku. Różnice, względem prototypowych pick-upów, poza układami przeniesienia napędu i zawieszenia, obejmowały wzmocnioną podłogę, zmienioną konstrukcje podłużnic ramy, koło zapasowe przeniesiono pod skrzynię ładunkową, ze względu na fakt, iż samochód był wyższy, zamontowano dodatkowe stopnie ułatwiające wchodzenie. Do samochodu wykonano dwie wersje plandeki. 
 Tylne zawieszenie wyposażone zostało w dodatkowy stabilizator, w przednim piasty i zwrotnice zostały przystosowane do przenoszenia napędu. Wszystkie wały napędowe pochodziły z seryjnego Poloneza, zaś przedni most - był przekonstruowanym tylnym. Półosie napędowe, pochodziły z terenowej Łady Niva 2121.
    Jak już wcześniej wspomniano, równolegle z pracami nad dostawczą wersją Poloneza, trwały prace nad jego wersją z napędem na obie osie. W latach 1986-1989 zaprojektowano, wykonano i przebadano prototyp Poloneza Pick-up z napędem na 4 koła. Samochód został zaprezentowany na pierwszomajowym pochodzie w 1988 roku. Różnice, względem prototypowych pick-upów, poza układami przeniesienia napędu i zawieszenia, obejmowały wzmocnioną podłogę, zmienioną konstrukcje podłużnic ramy, koło zapasowe przeniesiono pod skrzynię ładunkową, ze względu na fakt, iż samochód był wyższy, zamontowano dodatkowe stopnie ułatwiające wchodzenie. Do samochodu wykonano dwie wersje plandeki.
    Tylne zawieszenie wyposażone zostało w dodatkowy stabilizator, w przednim piasty i zwrotnice zostały przystosowane do przenoszenia napędu. Wszystkie wały napędowe pochodziły z seryjnego Poloneza, zaś przedni most - był przekonstruowanym tylnym. Półosie napędowe, pochodziły z terenowej Łady Niva 2121.
    11 czerwca 2013, 16:45 przez raptor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Niepokonana w terenie Łada Niva –
    23 maja 2013, 19:16 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Łada Niva –
    7 kwietnia 2013, 21:29 przez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Niva –
    17 marca 2013, 17:49 przez wookee94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Łada Niva – Łada Niva mojego wujka. W planach kangur na przód i wlot powietrza boczny...
    Łada Niva mojego wujka. W planach kangur na przód i wlot powietrza boczny...
    16 lutego 2013, 13:21 przez zuber (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Łada Niva – Po lekkim "dłubnięciu"
    Po lekkim "dłubnięciu"
    8 lutego 2013, 21:42 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Polonez 4x4 – Jak już wcześniej wspomniano, równolegle z pracami nad dostawczą wersją Poloneza, trwały prace nad jego wersją z napędem na obie osie. W latach 1986-1989 zaprojektowano, wykonano i przebadano prototyp Poloneza Pick-up z napędem na 4 koła   . Samochód został zaprezentowany na pierwszomajowym pochodzie w 1988 roku. Różnice, względem prototypowych pick-upów, poza układami przeniesienia napędu i zawieszenia, obejmowały wzmocnioną podłogę, zmienioną konstrukcje podłużnic ramy, koło zapasowe przeniesiono pod skrzynię ładunkową, ze względu na fakt, iż samochód był wyższy, zamontowano dodatkowe stopnie ułatwiające wchodzenie. Do samochodu wykonano dwie wersje plandeki.
Tylne zawieszenie wyposażone zostało w dodatkowy stabilizator, w przednim piasty i zwrotnice zostały przystosowane do przenoszenia napędu. Wszystkie wały napędowe pochodziły z seryjnego Poloneza, zaś przedni most - był przekonstruowanym tylnym. Półosie napędowe, pochodziły z terenowej Łady Niva 2121.
    Jak już wcześniej wspomniano, równolegle z pracami nad dostawczą wersją Poloneza, trwały prace nad jego wersją z napędem na obie osie. W latach 1986-1989 zaprojektowano, wykonano i przebadano prototyp Poloneza Pick-up z napędem na 4 koła . Samochód został zaprezentowany na pierwszomajowym pochodzie w 1988 roku. Różnice, względem prototypowych pick-upów, poza układami przeniesienia napędu i zawieszenia, obejmowały wzmocnioną podłogę, zmienioną konstrukcje podłużnic ramy, koło zapasowe przeniesiono pod skrzynię ładunkową, ze względu na fakt, iż samochód był wyższy, zamontowano dodatkowe stopnie ułatwiające wchodzenie. Do samochodu wykonano dwie wersje plandeki.
    Tylne zawieszenie wyposażone zostało w dodatkowy stabilizator, w przednim piasty i zwrotnice zostały przystosowane do przenoszenia napędu. Wszystkie wały napędowe pochodziły z seryjnego Poloneza, zaś przedni most - był przekonstruowanym tylnym. Półosie napędowe, pochodziły z terenowej Łady Niva 2121.
    3 stycznia 2013, 20:18 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj