Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 131 takich materiałów
    Niezawodny Mercedesik – Wystawiony Mercedesik na otomoto i raczej nie kręcony, stan licznika 1 594 000 km, chociaż... kto wie. kolor = Taxi Niemcy.
    Wystawiony Mercedesik na otomoto i raczej nie kręcony, stan licznika 1 594 000 km, chociaż... kto wie. kolor = Taxi Niemcy.
    Wszystkie drogi w Niemczech będą płatne! – Po naciskach ze strony Unii Europejskiej zapisy, które miały dyskryminować obcokrajowców zostały zmienione. Jednak tak naprawdę niemiecki rząd w sprytny sposób obszedł unijne prawo. Zostanie wprowadzona opłata, którą uiścić będą musieli wszyscy, bez względu na narodowość. Jednak ulgę podatkową w wysokości opłaty za winietę dostaną tylko obywatele Niemiec.

Dla osób które będą chciały przejechać przez Niemcy okazjonalnie przygotowano winiety krótkoterminowe. 10 dniowa winieta będzie koszarowała 10 Euro, a dwumiesięczna – 20 Euro. Będzie je  można nabywać na stacjach benzynowych oraz w Internecie. Obywatele Niemiec winiety dostaną pocztą. Prognozowany dochód przewidywany po wprowadzeniu nowej opłaty to nawet 800 mln euro rocznie.
    Po naciskach ze strony Unii Europejskiej zapisy, które miały dyskryminować obcokrajowców zostały zmienione. Jednak tak naprawdę niemiecki rząd w sprytny sposób obszedł unijne prawo. Zostanie wprowadzona opłata, którą uiścić będą musieli wszyscy, bez względu na narodowość. Jednak ulgę podatkową w wysokości opłaty za winietę dostaną tylko obywatele Niemiec.

    Dla osób które będą chciały przejechać przez Niemcy okazjonalnie przygotowano winiety krótkoterminowe. 10 dniowa winieta będzie koszarowała 10 Euro, a dwumiesięczna – 20 Euro. Będzie je można nabywać na stacjach benzynowych oraz w Internecie. Obywatele Niemiec winiety dostaną pocztą. Prognozowany dochód przewidywany po wprowadzeniu nowej opłaty to nawet 800 mln euro rocznie.
    Niemcy otoczone przez Włochy –
    3 lipca 2014, 10:02 przez Infesty (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Audi wprowadza zawieszenie z tworzywa sztucznego. – Niemcy kończą właśnie pracę nad pierwszym popularnym modelem, w którym klasyczne stalowe sprężyny zastąpione zostaną elementami wykonanymi z polimerów wzmacnianych włóknem szklanym (CRP). Inżynierom z Ingolstadt udało się opracować materiał, który charakteryzuje się wysoką odpornością nie tylko na zmienne warunki atmosferyczne (w tym temperaturę), ale też środki chemiczne (np. te stosowane do czyszczenia kół).
W porównaniu z klasycznymi, wykonanymi ze stali, sprężyny z polimerów mają kilka wad. By mogły pochwalić się zbliżoną charakterystyką pracy muszą być np. grubsze i większe. W stosunku do stalowych mają jednak dwie trudne do przecenienia zalety - nie są podatne na korozję i - co najważniejsze - legitymują się zdecydowanie mniejszą masą. Jedna wykonana z CRP sprężyna waży zaledwie 1,6 kg. Dla porównania masa elementu wykonanego ze stali to 2,7 kg. W teorii oszczędność 1,1 kg wydaje się niewielka, ale w przypadku jednego auta sprężyny zmniejszą masę pojazdu o 4,4 kg a to aż połowa masy nieresorowanej!

Rdzeń sprężyny składa się z długich, splecionych ze sobą włókien szklanych, nasączonych żywicą epoksydową. Wzdłuż kilkumilimetrowej średnicy włókna centralnego, specjalna maszyna nawija kolejne włókna, na zmianę pod kątem + 45 i - 45 stopni. Tak powstałe warstwy naciągu i nacisku napierają na siebie. Dzięki temu, mogą lepiej absorbować napięcia działające na sprężynę. W ostatnim etapie produkcji włókno jest hartowane w specjalnym piecu, w temperaturze ponad 100 stopni Celsjusza.

Włókna CRP można precyzyjnie dostosowywać do nałożonych na nie zadań, a surowiec z którego są wykonane ma najwyższej klasy jakość i właściwości. Jest wolny od korozji, również przy uderzeniu kamieniem oraz niewrażliwy na chemikalia np. na środki czyszczące do felg. No i ostatnia zaleta: jego produkcja zużywa o wiele mniej energii niż produkcja sprężyn stalowych. 
Pierwszy model z wykonanymi z polimerów sprężynami trafić ma do salonów jeszcze w tym roku.
    Niemcy kończą właśnie pracę nad pierwszym popularnym modelem, w którym klasyczne stalowe sprężyny zastąpione zostaną elementami wykonanymi z polimerów wzmacnianych włóknem szklanym (CRP). Inżynierom z Ingolstadt udało się opracować materiał, który charakteryzuje się wysoką odpornością nie tylko na zmienne warunki atmosferyczne (w tym temperaturę), ale też środki chemiczne (np. te stosowane do czyszczenia kół).
    W porównaniu z klasycznymi, wykonanymi ze stali, sprężyny z polimerów mają kilka wad. By mogły pochwalić się zbliżoną charakterystyką pracy muszą być np. grubsze i większe. W stosunku do stalowych mają jednak dwie trudne do przecenienia zalety - nie są podatne na korozję i - co najważniejsze - legitymują się zdecydowanie mniejszą masą. Jedna wykonana z CRP sprężyna waży zaledwie 1,6 kg. Dla porównania masa elementu wykonanego ze stali to 2,7 kg. W teorii oszczędność 1,1 kg wydaje się niewielka, ale w przypadku jednego auta sprężyny zmniejszą masę pojazdu o 4,4 kg a to aż połowa masy nieresorowanej!

    Rdzeń sprężyny składa się z długich, splecionych ze sobą włókien szklanych, nasączonych żywicą epoksydową. Wzdłuż kilkumilimetrowej średnicy włókna centralnego, specjalna maszyna nawija kolejne włókna, na zmianę pod kątem + 45 i - 45 stopni. Tak powstałe warstwy naciągu i nacisku napierają na siebie. Dzięki temu, mogą lepiej absorbować napięcia działające na sprężynę. W ostatnim etapie produkcji włókno jest hartowane w specjalnym piecu, w temperaturze ponad 100 stopni Celsjusza.

    Włókna CRP można precyzyjnie dostosowywać do nałożonych na nie zadań, a surowiec z którego są wykonane ma najwyższej klasy jakość i właściwości. Jest wolny od korozji, również przy uderzeniu kamieniem oraz niewrażliwy na chemikalia np. na środki czyszczące do felg. No i ostatnia zaleta: jego produkcja zużywa o wiele mniej energii niż produkcja sprężyn stalowych.
    Pierwszy model z wykonanymi z polimerów sprężynami trafić ma do salonów jeszcze w tym roku.
    Tygrys Królewski – Wszyscy się go bali, a Niemcy narzekali, że miał wiele wad.
    Wszyscy się go bali, a Niemcy narzekali, że miał wiele wad.
    17 czerwca 2014, 17:04 przez Votan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Zlot niemcy, garbus –
    9 czerwca 2014, 15:02 przez ~AlanAlan123 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne zdjęcie

    Japonia vs Niemcy – Wszystkie ładne.
    Wszystkie ładne.
    7 czerwca 2014, 17:14 przez Kamilm10195 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    www.facebook.com/MPKato

    Niemcy –
    2 czerwca 2014, 19:44 przez snorlaxkiller (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Nie tylko auta. – Niemcy to wiedzą jak sobie dogodzić
    Niemcy to wiedzą jak sobie dogodzić
    22 kwietnia 2014, 16:38 przez jacek1994666 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne