Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 131 takich materiałów
    Kostkę położyli Niemcy, a asfalt Polacy –
    21 czerwca 2013, 17:58 przez wnucek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Quattro – Niemcy wiedzieli jak uszczęśliwić dużych "dzieci"
    Niemcy wiedzieli jak uszczęśliwić dużych "dzieci"
    11 czerwca 2013, 22:41 przez benaszi58 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Golf – Małe, kompaktowe z silnikiem z przodu. Tak Niemcy określali jedno z wytworów VW. Mało kto w okresie produkcji Golfa mkI wiedział, że będzie to jeden z najbardziej rozpoznawalnych samochodów świata. Sprzedany w rekordowej liczbie, spotykany praktycznie w każdym zakątku świata. Osobiście uważam że jest to samochód, który na stałe zagości na stronach encyklopedii, a pierwsze trzy wersje Golfa powinny doczekać się pomników na cześć trwałości, prostoty, funkcjonalności oraz tego co samochód powinien dawać swojemu właścicielowi.
    Małe, kompaktowe z silnikiem z przodu. Tak Niemcy określali jedno z wytworów VW. Mało kto w okresie produkcji Golfa mkI wiedział, że będzie to jeden z najbardziej rozpoznawalnych samochodów świata. Sprzedany w rekordowej liczbie, spotykany praktycznie w każdym zakątku świata. Osobiście uważam że jest to samochód, który na stałe zagości na stronach encyklopedii, a pierwsze trzy wersje Golfa powinny doczekać się pomników na cześć trwałości, prostoty, funkcjonalności oraz tego co samochód powinien dawać swojemu właścicielowi.
    3 czerwca 2013, 19:25 przez PanFrync (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Następny projekt BMW E30 318is 90" – Moja Beemka E30 318is z 1990r.
W rodzinie od 9 lat. Staram się zachować ją w oryginale, ponieważ mało ich jest... Jedynymi modernizacjami są rzeczy z epoki, ew. coś typu audio ale to wiadomo.

Tutaj dokładny opis po rozkodowaniu VIN:

S209A	 SPERRDIFFERENTIAL 25%	 Blokada dyrefencjału
S210A	 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )	 Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S215A	 SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG	 Wspom. ukł. kier., zależ. od pręd. obr.
S300A	 ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH	 Centralny zamek z autoalarmem
S314A	 FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT	 Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S320A	 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL	 Brak napisu modelu
S350A	 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM	 Szkło izolacji cieplnej zielone
S400A	 SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH	 Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S428A	 WARNDREIECK	 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S481A	 SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER	 Fotel sportowy
S510A	 LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT	 Regulator zasięgu świateł
S520A	 NEBELSCHEINWERFER	 Lampa przeciwmgłowa
S652A	 BMW BAVARIA C II	 Radio Bavaria C II
S680A	 RADIOANTENNE MANUELL	 Antena radiowa ręczna
S690A	 CASSETTENHALTERUNG	 Uchwyt kasety
	
 Wersja krajowa Niemcy/Austria

Z czego nie ma radia, org. anteny oraz zamieniłem tunel środkowy na ten z samym schowkiem. Do tego dojdą Borbety A 15" 7j. 
Aktualnie jest już dokładka org. z wersji 318is
Co sądzicie?
    Moja Beemka E30 318is z 1990r.
    W rodzinie od 9 lat. Staram się zachować ją w oryginale, ponieważ mało ich jest... Jedynymi modernizacjami są rzeczy z epoki, ew. coś typu audio ale to wiadomo.

    Tutaj dokładny opis po rozkodowaniu VIN:

    S209A SPERRDIFFERENTIAL 25% Blokada dyrefencjału
    S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
    S215A SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG Wspom. ukł. kier., zależ. od pręd. obr.
    S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem
    S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
    S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
    S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone
    S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
    S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
    S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
    S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
    S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
    S652A BMW BAVARIA C II Radio Bavaria C II
    S680A RADIOANTENNE MANUELL Antena radiowa ręczna
    S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety

    Wersja krajowa Niemcy/Austria

    Z czego nie ma radia, org. anteny oraz zamieniłem tunel środkowy na ten z samym schowkiem. Do tego dojdą Borbety A 15" 7j.
    Aktualnie jest już dokładka org. z wersji 318is
    Co sądzicie?
    2 maja 2013, 12:18 przez dzikuPL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Tiger – Produkcja Tygrysów odbywała się w zakładach Henschel (Werk III), w Kassel-Mittefield i Wegmann AG, po tym jak myśl techniczna Henschela (silniki) wygrała bezpośrednie zawody prototypów z zakładami Porsche. Hitler wybrał Henschela. Tygrys miał nieudany debiut pod Leningradem. 4 maszyny, które brały udział w oblężeniu miasta nie sprawdziły się, a jedną z nich Niemcy musieli wysadzić, żeby nie dostała się w ręce armii sowieckiej. Legenda Tygrysów powstawała dzięki bohaterskim dowódcom tych czołgów, dzięki jednostkom. Jednym z takich bohaterów był porucznik Wittman, który w 1944 roku w Normandii wraz ze swoją 4 osobową załogą zniszczył 25 alianckich czołgów Sherman w tym 2 Firefly, 14 pojazdów opancerzonych półgąsienicowych i 14 ciężarówek, których wraki wstrzymały pochód całej alianckiej dywizji pancernej. Na froncie wschodnim ten sam dowódca zniszczył 119 radzieckich czołgów.
    Produkcja Tygrysów odbywała się w zakładach Henschel (Werk III), w Kassel-Mittefield i Wegmann AG, po tym jak myśl techniczna Henschela (silniki) wygrała bezpośrednie zawody prototypów z zakładami Porsche. Hitler wybrał Henschela. Tygrys miał nieudany debiut pod Leningradem. 4 maszyny, które brały udział w oblężeniu miasta nie sprawdziły się, a jedną z nich Niemcy musieli wysadzić, żeby nie dostała się w ręce armii sowieckiej. Legenda Tygrysów powstawała dzięki bohaterskim dowódcom tych czołgów, dzięki jednostkom. Jednym z takich bohaterów był porucznik Wittman, który w 1944 roku w Normandii wraz ze swoją 4 osobową załogą zniszczył 25 alianckich czołgów Sherman w tym 2 Firefly, 14 pojazdów opancerzonych półgąsienicowych i 14 ciężarówek, których wraki wstrzymały pochód całej alianckiej dywizji pancernej. Na froncie wschodnim ten sam dowódca zniszczył 119 radzieckich czołgów.
    26 kwietnia 2013, 23:35 przez janaw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nasze maszyny – od naj mniejszego:
Hyundai Galloper 2,5TDI
Deutz Fahr 6.05
Bizon Rekord z058
Od Korei przez solidne Niemcy do naszej Polskiej myśli technicznej
    Od naj mniejszego:
    Hyundai Galloper 2,5TDI
    Deutz Fahr 6.05
    Bizon Rekord z058
    Od Korei przez solidne Niemcy do naszej Polskiej myśli technicznej
    25 kwietnia 2013, 21:30 przez crs50sm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    E34 cabrio – W latach 80-tych minionego wieku sportowa dywizja BMW nie była tak dobrze rozwinięta jak dziś. Aktualnie pojazdy z logo “M” znajdują się praktycznie w każdej serii samochodów BMW, nawet jeśli chodzi o SUVy. Wówczas jednak Niemcy wpadli na jeden, bardzo ciekawy pomysł, który niestety nie doczekał się realizacji. Ich zamiarem było stworzenie modelu M5 E34 w kabrio!

Okazuje się jednak, że plany poszły nieco dalej. Opracowano nawet prototyp, który firma z Bawarii miała pokazać na targach motoryzacyjnych w Genewie, w roku 1989. W ostatniej chwili szefostwo firmy postanowiło jednak zrezygnować z tego projektu, gdyż mógłby on zagrozić sportowej serii M3. Niemiecka firma zatrzymała jednak prototyp, aby pokazać go światu dopiero teraz – 20 lat po zamierzonej premierze. Samochód pokazano podczas specjalnego zgromadzenia, na cześć 25-urodzin modelu M5.

Wielka szkoda, że zrobiono to dopiero teraz, bowiem pojazd wygląda bardzo ciekawie. Z mocnym silnikiem pod maską i unikalnym wyglądem stałby się zapewne częstym bywalcem turystycznych miejscowości.
    W latach 80-tych minionego wieku sportowa dywizja BMW nie była tak dobrze rozwinięta jak dziś. Aktualnie pojazdy z logo “M” znajdują się praktycznie w każdej serii samochodów BMW, nawet jeśli chodzi o SUVy. Wówczas jednak Niemcy wpadli na jeden, bardzo ciekawy pomysł, który niestety nie doczekał się realizacji. Ich zamiarem było stworzenie modelu M5 E34 w kabrio!

    Okazuje się jednak, że plany poszły nieco dalej. Opracowano nawet prototyp, który firma z Bawarii miała pokazać na targach motoryzacyjnych w Genewie, w roku 1989. W ostatniej chwili szefostwo firmy postanowiło jednak zrezygnować z tego projektu, gdyż mógłby on zagrozić sportowej serii M3. Niemiecka firma zatrzymała jednak prototyp, aby pokazać go światu dopiero teraz – 20 lat po zamierzonej premierze. Samochód pokazano podczas specjalnego zgromadzenia, na cześć 25-urodzin modelu M5.

    Wielka szkoda, że zrobiono to dopiero teraz, bowiem pojazd wygląda bardzo ciekawie. Z mocnym silnikiem pod maską i unikalnym wyglądem stałby się zapewne częstym bywalcem turystycznych miejscowości.
    20 kwietnia 2013, 0:32 przez ittoki (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Niemcy –
    12 marca 2013, 21:19 przez audiol12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel Astra F Coupe [Wlepka] – Astra F Coupe- coś o czym zapomniał Adam Opel niemcy szybko zbudowali. Jest to przeróbka z sedana. Zostały wstawione drzwi od 3D, przespawany słupek i poszycia również od 3D. Silnik to C25XE czyli 2.5 V6
    Astra F Coupe- coś o czym zapomniał Adam Opel niemcy szybko zbudowali. Jest to przeróbka z sedana. Zostały wstawione drzwi od 3D, przespawany słupek i poszycia również od 3D. Silnik to C25XE czyli 2.5 V6
    Corrado vs 350z – Niemcy czy Japonia?
    Niemcy czy Japonia?
    13 lutego 2013, 10:44 przez passs12 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)