Szukaj
Znalazłem 131 takich materiałów
W rodzinie od 9 lat. Staram się zachować ją w oryginale, ponieważ mało ich jest... Jedynymi modernizacjami są rzeczy z epoki, ew. coś typu audio ale to wiadomo.
Tutaj dokładny opis po rozkodowaniu VIN:
S209A SPERRDIFFERENTIAL 25% Blokada dyrefencjału
S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S215A SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG Wspom. ukł. kier., zależ. od pręd. obr.
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone
S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S652A BMW BAVARIA C II Radio Bavaria C II
S680A RADIOANTENNE MANUELL Antena radiowa ręczna
S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety
Wersja krajowa Niemcy/Austria
Z czego nie ma radia, org. anteny oraz zamieniłem tunel środkowy na ten z samym schowkiem. Do tego dojdą Borbety A 15" 7j.
Aktualnie jest już dokładka org. z wersji 318is
Co sądzicie?
Okazuje się jednak, że plany poszły nieco dalej. Opracowano nawet prototyp, który firma z Bawarii miała pokazać na targach motoryzacyjnych w Genewie, w roku 1989. W ostatniej chwili szefostwo firmy postanowiło jednak zrezygnować z tego projektu, gdyż mógłby on zagrozić sportowej serii M3. Niemiecka firma zatrzymała jednak prototyp, aby pokazać go światu dopiero teraz – 20 lat po zamierzonej premierze. Samochód pokazano podczas specjalnego zgromadzenia, na cześć 25-urodzin modelu M5.
Wielka szkoda, że zrobiono to dopiero teraz, bowiem pojazd wygląda bardzo ciekawie. Z mocnym silnikiem pod maską i unikalnym wyglądem stałby się zapewne częstym bywalcem turystycznych miejscowości.