Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 7 takich materiałów
    Mazda RX-7 FD – Neony!
    Neony!
    Taka moda! – Pamiętacie jak całkiem niedawno modny był tuning samochodu, rodem z szybkich i wściekłych- chromy, multimedia, neony, wielkie bodykity itp. Prawie w każdym samochodzie był jakiś akcent tego typu. Te lata już poszły w niepamięć, teraz główną weną twórczą jest to że ma być nisko i szeroko. Ciekawe co będzie za kolejnych 5 lat.
    Pamiętacie jak całkiem niedawno modny był tuning samochodu, rodem z szybkich i wściekłych- chromy, multimedia, neony, wielkie bodykity itp. Prawie w każdym samochodzie był jakiś akcent tego typu. Te lata już poszły w niepamięć, teraz główną weną twórczą jest to że ma być nisko i szeroko. Ciekawe co będzie za kolejnych 5 lat.
    17 czerwca 2013, 12:12 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Moje CLK 2.3 Kompressor – Witam. Nazywam się Sebastian pochodzę z Mazur, dokładnie z Olecka. Ta ślicznotka jest moim pierwszym samochodem, a zarazem prezentem na 18-tkę. Kupiona została latem 2010 roku.
Autko ma silnik wspomagany sprężarką o mocy maksymalnej 193 KM oraz 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
W środku znajduje się piękne skórzane wnętrze w kolorze popielatym. Owy egzemplarz nie jest full opcją. Na pokładzie standardowo znajdują się elektrycznie szyby, lusterka, pół automatyczne fotele, klimatyzacja, radio, komputer pokładowy, multifunkcyjna kierownica, dodatkowe oświetlenie wnętrza własnej roboty. Zapewniam, że nie są to niebieskie neony, które świecą jak szyld domu towarzyskiego w Las Vegas :)
    Witam. Nazywam się Sebastian pochodzę z Mazur, dokładnie z Olecka. Ta ślicznotka jest moim pierwszym samochodem, a zarazem prezentem na 18-tkę. Kupiona została latem 2010 roku.
    Autko ma silnik wspomagany sprężarką o mocy maksymalnej 193 KM oraz 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
    W środku znajduje się piękne skórzane wnętrze w kolorze popielatym. Owy egzemplarz nie jest full opcją. Na pokładzie standardowo znajdują się elektrycznie szyby, lusterka, pół automatyczne fotele, klimatyzacja, radio, komputer pokładowy, multifunkcyjna kierownica, dodatkowe oświetlenie wnętrza własnej roboty. Zapewniam, że nie są to niebieskie neony, które świecą jak szyld domu towarzyskiego w Las Vegas :)
    10 lutego 2013, 17:22 przez mercmaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Własne

    Neony –
    23 grudnia 2012, 15:04 przez grabarz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Czy neony to wiocha? –
    17 grudnia 2012, 14:10 przez ~Manius96 | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Dodge NEON konkurs – Neon należał do klasy samochodów kompaktowych, był następcą modelu Shadow (Plymouth Sundance), a sam w 2006 został zastąpiony przez model Caliber. Neony produkowano w zakładach w Toluca (Meksyk) i w Belvidere (USA). Powstały dwie generacje tego samochodu - pierwsza produkowana w latach 1995-1999 i druga z lat 2000-2005.
Neon pierwszej generacji był produkowany w dwóch wersjach nadwozia (czterodrzwiowy sedan i dwudrzwiowe coupé), trzech wersjach wyposażenia (Base, Highline i Sport; w 1998 zrezygnowano z wersji Base) i dwóch wersjach silnika (SOHC - 132 KM i DOHC - 150 KM; w Europie sprzedawano także model z silnikiem 1,8 l), z manualną (pięcioprzełożeniową) i automatyczną (trójprzełożeniową) skrzynią biegów. W 1998 wprowadzono usportowioną wersję Neon RT.
Neon drugiej generacji był produkowany tylko jako czterodrzwiowy sedan z silnikiem SOHC i pięcioprzełożeniową manualna skrzynią biegów (od 2002 także z czterobiegową skrzynią automatyczną). W drugiej generacji podniesiono komfort jazdy kosztem osiągów. Od 2003 był dostępny sportowy model Neon SRT-4 z silnikiem 2,4 l.
Neona sprzedawano także pod markami Chrysler (w Europie i Australii) i Plymouth (w USA). W 2003 w Kanadzie sprzedawano go pod nazwą SX 2.0.
Neon zdobył sobie dobrą opinię wśród użytkowników jako samochód solidny, mało awaryjny, wygodny i względnie oszczędny. Wśród konkurentów w tej samej klasie samochodów (m.in. Honda Civic) wyróżniał się silnikiem o największej mocy, klimatyzacją w standardzie i niską ceną. Do minusów zaliczano głośną pracę silnika (i ogólnie hałas przy szybkiej jeździe, powodowany przez odchylające się szyby w drzwiach, pozbawione ramek), słabe przednie światła i utrudnioną widoczność do tyłu. W warunkach europejskich Neon jest bezkonkurencyjny cenowo wśród aut wyposażonych w duży (jak na europejskie standardy) silnik, klimatyzację (standard) i automatyczną skrzynię biegów.
MOC - 132 KM (98 kW) w wersji SOHC, 150 KM (112 kW) w wersji DOHC
    Neon należał do klasy samochodów kompaktowych, był następcą modelu Shadow (Plymouth Sundance), a sam w 2006 został zastąpiony przez model Caliber. Neony produkowano w zakładach w Toluca (Meksyk) i w Belvidere (USA). Powstały dwie generacje tego samochodu - pierwsza produkowana w latach 1995-1999 i druga z lat 2000-2005.
    Neon pierwszej generacji był produkowany w dwóch wersjach nadwozia (czterodrzwiowy sedan i dwudrzwiowe coupé), trzech wersjach wyposażenia (Base, Highline i Sport; w 1998 zrezygnowano z wersji Base) i dwóch wersjach silnika (SOHC - 132 KM i DOHC - 150 KM; w Europie sprzedawano także model z silnikiem 1,8 l), z manualną (pięcioprzełożeniową) i automatyczną (trójprzełożeniową) skrzynią biegów. W 1998 wprowadzono usportowioną wersję Neon RT.
    Neon drugiej generacji był produkowany tylko jako czterodrzwiowy sedan z silnikiem SOHC i pięcioprzełożeniową manualna skrzynią biegów (od 2002 także z czterobiegową skrzynią automatyczną). W drugiej generacji podniesiono komfort jazdy kosztem osiągów. Od 2003 był dostępny sportowy model Neon SRT-4 z silnikiem 2,4 l.
    Neona sprzedawano także pod markami Chrysler (w Europie i Australii) i Plymouth (w USA). W 2003 w Kanadzie sprzedawano go pod nazwą SX 2.0.
    Neon zdobył sobie dobrą opinię wśród użytkowników jako samochód solidny, mało awaryjny, wygodny i względnie oszczędny. Wśród konkurentów w tej samej klasie samochodów (m.in. Honda Civic) wyróżniał się silnikiem o największej mocy, klimatyzacją w standardzie i niską ceną. Do minusów zaliczano głośną pracę silnika (i ogólnie hałas przy szybkiej jeździe, powodowany przez odchylające się szyby w drzwiach, pozbawione ramek), słabe przednie światła i utrudnioną widoczność do tyłu. W warunkach europejskich Neon jest bezkonkurencyjny cenowo wśród aut wyposażonych w duży (jak na europejskie standardy) silnik, klimatyzację (standard) i automatyczną skrzynię biegów.
    MOC - 132 KM (98 kW) w wersji SOHC, 150 KM (112 kW) w wersji DOHC
    8 kwietnia 2012, 19:55 przez Raytron (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1