Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 132 takie materiały
    Lancia Beta (β) 1.6 Spyder – nawet jeśli nazywa się Spider, ma nadwozie typu "targa". 
Mała ciekawostka: Beta Spider nie był budowany bezpośrednio w Lancii. Normalne karoserię Beta Coupe były wysyłane do Zagato, które odpowiednio je modyfikowal. nastepnie wracały do Lancii do montażu części mechanicznych (pod tym względem wersjka Coupe i Spider się nie różniły). Jedyny ślad tej pielgrzymki jest litera "Z", od Zagato który znajduje się przy lewym nadkole.
    Nawet jeśli nazywa się Spider, ma nadwozie typu "targa".
    Mała ciekawostka: Beta Spider nie był budowany bezpośrednio w Lancii. Normalne karoserię Beta Coupe były wysyłane do Zagato, które odpowiednio je modyfikowal. nastepnie wracały do Lancii do montażu części mechanicznych (pod tym względem wersjka Coupe i Spider się nie różniły). Jedyny ślad tej pielgrzymki jest litera "Z", od Zagato który znajduje się przy lewym nadkole.
    6 czerwca 2014, 17:02 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Lamborghini Miura Concept – Projekt został zrealizowany z okazji 40'stej rocznicy wprowadzenia na rynek słynnej Miury.
Za ożywienie tego modelu odpwowiada Walter de 'Silva, jeden z najbardziej znanych na świecie włoskich projektantów, który przebudował każdy element architektury i stylu, nigdy nie zdradzając prawdziwego stylu starej Miury. Linia samochodu ceni się tą niezwykłą czystością oryginalnego modelu. Praca autora skupiła się na dopracowaniu powierzchni i eliminację zbędnych szczegółów, w celu podkreślenia czystych linii i proporcjach objętości.
Jego debiut nastąpił w Stanach Zjednoczonych, najpierw w muzeum radia i telewizji w Nowym Jorku, 5 stycznia 2006, następnie na salonie w Detroit tego samego roku.
Pod ponadczasowym nadwoziem, za siedzeniami znajduję się nowoczesna jednostka napędowa przeszczepiona z Murcielago: 6,2l L pojemności, V12 i ponad 660 KM.
    Projekt został zrealizowany z okazji 40'stej rocznicy wprowadzenia na rynek słynnej Miury.
    Za ożywienie tego modelu odpwowiada Walter de 'Silva, jeden z najbardziej znanych na świecie włoskich projektantów, który przebudował każdy element architektury i stylu, nigdy nie zdradzając prawdziwego stylu starej Miury. Linia samochodu ceni się tą niezwykłą czystością oryginalnego modelu. Praca autora skupiła się na dopracowaniu powierzchni i eliminację zbędnych szczegółów, w celu podkreślenia czystych linii i proporcjach objętości.
    Jego debiut nastąpił w Stanach Zjednoczonych, najpierw w muzeum radia i telewizji w Nowym Jorku, 5 stycznia 2006, następnie na salonie w Detroit tego samego roku.
    Pod ponadczasowym nadwoziem, za siedzeniami znajduję się nowoczesna jednostka napędowa przeszczepiona z Murcielago: 6,2l L pojemności, V12 i ponad 660 KM.
    31 maja 2014, 16:48 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Tak wygląda pierwszy autonomiczny samochód Google – Prowadzi się sam, a obsługa sprowadza się do naciśnięcia jednego przycisku. Można nim jeździć po alkoholu, bo nie ma kierownicy, pedałów, ani skrzyni biegów. W środku jest tylko wygodna kanapa i wyświetlacz ciekłokrystaliczny z trasą przejazdu.

Google przypomina, że już od początku projektu jego celem było stworzenie pojazdu całkowicie zwalniającego nas z konieczności prowadzenia. Nie zawsze jest jest to bowiem czynność przyjemna. Takie auto umożliwi m.in. podróż po centrum miasta bez konieczności długiego szukania miejsca parkingowego. Jest to też dobre rozwiązanie dla seniorów, którzy nie są już w stanie prowadzić zwykłego samochodu. Będzie można też wracać w stanie nietrzeźwym, o ile tylko zdołamy do niego wejść.

W najbliższym czasie producent planuje stworzenie stu prototypów i rozpoczęcie kolejnych testów. Na początku z kierowcami testowymi, którzy w razie gdy coś pójdzie nie tak, będą mogli zapanować nad samochodem. Następnie auta mają być testowane w wersji bez kierowcy. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze, tak jak przewidzieli to projektanci, w ciągu najbliższych lat możemy spodziewać się wprowadzenia tego typu rozwiązania w samochodach dostępnych komercyjnie.
    Prowadzi się sam, a obsługa sprowadza się do naciśnięcia jednego przycisku. Można nim jeździć po alkoholu, bo nie ma kierownicy, pedałów, ani skrzyni biegów. W środku jest tylko wygodna kanapa i wyświetlacz ciekłokrystaliczny z trasą przejazdu.

    Google przypomina, że już od początku projektu jego celem było stworzenie pojazdu całkowicie zwalniającego nas z konieczności prowadzenia. Nie zawsze jest jest to bowiem czynność przyjemna. Takie auto umożliwi m.in. podróż po centrum miasta bez konieczności długiego szukania miejsca parkingowego. Jest to też dobre rozwiązanie dla seniorów, którzy nie są już w stanie prowadzić zwykłego samochodu. Będzie można też wracać w stanie nietrzeźwym, o ile tylko zdołamy do niego wejść.

    W najbliższym czasie producent planuje stworzenie stu prototypów i rozpoczęcie kolejnych testów. Na początku z kierowcami testowymi, którzy w razie gdy coś pójdzie nie tak, będą mogli zapanować nad samochodem. Następnie auta mają być testowane w wersji bez kierowcy. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze, tak jak przewidzieli to projektanci, w ciągu najbliższych lat możemy spodziewać się wprowadzenia tego typu rozwiązania w samochodach dostępnych komercyjnie.
    International Isle of Man TT (Tourist Trophy) Race - wyścigi motocyklowe rozgrywane niemal nieprzerwanie od 1907 roku na Wyspie Man. Przez wiele lat uważane za jeden z najbardziej prestiżowych wyścigów motocyklowych na świecie. Wydarzenie to w latach 1949–1976 było częścią FIM Motocyklowych Mistrzostw Świata. Następnie w związku z kontrowersjami związanymi z bezpieczeństwem impreza wypadła z kalendarza Mistrzostw 1977. Aby zachować status wyścigów międzynarodowych w latach 1977–1990 The Isle of Man TT Races została utworzona nowa formuła wyścigów: Formuła TT. Od 1989 wyścigi są rozgrywane pod egidą Departamentu Turystyki Wyspy Man jako Isle of Man TT Festival.nt o
    27 maja 2014, 22:18 przez DanielTel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Renowacja W123 – Projekt trwa dalej, w związku z tym ze pierwsza kasta nie nadawała się do remontu, kupiliśmy drugą z którą już skończyliśmy prace blacharskie. Teraz zrobimy zawieszenie, następnie lakiernik i składanie.
    Projekt trwa dalej, w związku z tym ze pierwsza kasta nie nadawała się do remontu, kupiliśmy drugą z którą już skończyliśmy prace blacharskie. Teraz zrobimy zawieszenie, następnie lakiernik i składanie.
    17 maja 2014, 12:30 przez nikodemxmen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Jak spędziłem 1 maja? – W samochodzie. Na rozbiórce. Zerwałem podłogę i podsufitkę. Następnie nastąpił etap wygłuszania samochodu. Dach - zrobiony teraz podłoga. Jak widać pomalowana farbą a to wszystko przez złodzieja, który ukradł mi radio. Potem panowie wstawiający szyby nie oczyścili odpływów w drzwiach. Odpływy się zatkały i podczas deszczu kapało sobie do samochodu. przez 8 lat podłoga nasiąkła i to dość mocno. Myślałem, że będzie pogrom pod podłogą - ale nie tylko powierzchniowy nalot. Po oczyszczeniu i pomalowaniu jest wszystko w porządku. Teraz z kolegą robimy podłogę. Mam nadzieję, że po tych zabiegach wygłuszająco - wyciszających będzie cicho w samochodzie.
    W samochodzie. Na rozbiórce. Zerwałem podłogę i podsufitkę. Następnie nastąpił etap wygłuszania samochodu. Dach - zrobiony teraz podłoga. Jak widać pomalowana farbą a to wszystko przez złodzieja, który ukradł mi radio. Potem panowie wstawiający szyby nie oczyścili odpływów w drzwiach. Odpływy się zatkały i podczas deszczu kapało sobie do samochodu. przez 8 lat podłoga nasiąkła i to dość mocno. Myślałem, że będzie pogrom pod podłogą - ale nie tylko powierzchniowy nalot. Po oczyszczeniu i pomalowaniu jest wszystko w porządku. Teraz z kolegą robimy podłogę. Mam nadzieję, że po tych zabiegach wygłuszająco - wyciszających będzie cicho w samochodzie.
    Właścicielem kanału supercarsoflondon w serwisie YouTube, gdzie umieszcza filmy z niesamowitymi maszynami, które napotyka na ulicach Londynu. Dzięki 65 milionom odwiedzin swojej strony, udało mu się zebrać wystarczającą sumę pieniędzy, aby kupić sobie używane Audi R8. Paul Wallace regularnie nagrywa co ciekawsze okazy, a następnie umieszcza filmy w sieci. Przez pięć lat kanał zyskał na popularności i gromadzi aktualnie niemal 60 tysięcy subskrybentów. Młody Brytyjczyk od zawsze kochał egzotyczne auta, więc śledził je z kamerą. Filmy przyniosły mu profit i spełniły jego marzenia. Z Vauxhalla Astry z silnikiem 1,6 litra przesiadł się do używanego Audi R8, które kupił za pieniądze uzyskane z wyświetleń swoich nagrań.
    BMW przebite na wylot przez barierę energochłonną – Do wypadku doszło w Johannesburgu. Na mokrej nawierzchni kierowca BMW 335i wpadł w poślizg, a następnie zatrzymał się na barierze energochłonnej.
 Kawał stali po prostu przebił na wylot białe coupe. Sądząc po zdjęciach, samochód „leciał” tyłem na barierę. Trudno ocenić z jaką prędkością (pewnie wysoką).
 
Wydawać by się mogło, że po tak koszmarnie wyglądającym wypadku, lekarze stwierdzą jeden fakt. Tymczasem kierowcy nie stało się kompletnie nic! Stalowa bariera ominęła ciało właściciela BMW 335i nie pozostawiając na jego skórze praktycznie żadnych śladów.
    Do wypadku doszło w Johannesburgu. Na mokrej nawierzchni kierowca BMW 335i wpadł w poślizg, a następnie zatrzymał się na barierze energochłonnej.
    Kawał stali po prostu przebił na wylot białe coupe. Sądząc po zdjęciach, samochód „leciał” tyłem na barierę. Trudno ocenić z jaką prędkością (pewnie wysoką).

    Wydawać by się mogło, że po tak koszmarnie wyglądającym wypadku, lekarze stwierdzą jeden fakt. Tymczasem kierowcy nie stało się kompletnie nic! Stalowa bariera ominęła ciało właściciela BMW 335i nie pozostawiając na jego skórze praktycznie żadnych śladów.
    Audi A3 8l by Matey – Nadszedł czas wiosny więc trzeba zacząć wykonywać modyfikacje, na początek pozbędę się stickerów z lusterek i założę duże prawe lusterko, pod kolor lakieru, następnie gwint ( no chyba że jakimś cudem mój portfel uniesie ciężar założenia airrida), kolejnym celem jest wygładzenie przedniego zderzaka. To chyba wszystko w tym roku
    Nadszedł czas wiosny więc trzeba zacząć wykonywać modyfikacje, na początek pozbędę się stickerów z lusterek i założę duże prawe lusterko, pod kolor lakieru, następnie gwint ( no chyba że jakimś cudem mój portfel uniesie ciężar założenia airrida), kolejnym celem jest wygładzenie przedniego zderzaka. To chyba wszystko w tym roku
    24 marca 2014, 15:12 przez Matey17a (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    własne

    Junak 121 - dobra zmiana? – Zamierzam zrobić sobie prawo jazdy A1, lecz najpierw chcę kupić motorek. Aktualnie posiadam Junak 902 i chcę go sprzedać. Następnie kupić taki sam tylko, że o pojemności 125cm (Junak 121). Czy może radzicie kupić coś innego? Coś do ok. 4300zł
    Zamierzam zrobić sobie prawo jazdy A1, lecz najpierw chcę kupić motorek. Aktualnie posiadam Junak 902 i chcę go sprzedać. Następnie kupić taki sam tylko, że o pojemności 125cm (Junak 121). Czy może radzicie kupić coś innego? Coś do ok. 4300zł
    12 marca 2014, 12:32 przez matul00 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)