Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 132 takie materiały
    Można kochać się w niepowtarzalnej sylwetce DeLoreana zaprojektowanej przez Giorgetto Giugiaro, w otwieranych do góry drzwiach niczym w Mercedesie 300SL, czy w karoserii z nierdzewnej, nielakierowanej stali. Można też doceniać auto za jego unikatowy charakter oraz rolę w filmie "Powrót do przyszłości" Roberta Zemeckisa. Jak na współczesne warunki, oryginalny silnik jest jednak zdecydowanie za słaby. Jednostka V6 w samochodach opuszczających irlandzką fabrykę miała 2,8 litra pojemności i generowała zaledwie 130 KM.

    Pewien właściciel DeLoreana pięknie go odrestaurował, a następnie postanowił zrobić z niego istny wehikuł czasu. W tym celu w miejsce oryginalnego motoru zamontował jednostkę LS1 V8 Chevroleta, która charakteryzuje się 5,7 litrami pojemności. Wizyta na hamowni potwierdziła wynik 425 KM na tylnych kołach.
    Karl Benz – W dniu dzisiejszym czyli 25 listopada, 171 lat temu urodził się Karl Benz, człowiek który w 1878 roku opracował silnik spalinowy w obiegu dwusuwowym, a następnie czterosuwowym.

Po czym w 1885 roku zbudował trójkołowy pojazd z skonstruowanym przez siebie silnikiem spalinowym o pojemności 980 cm³ generującym moc 1 KM, który rozwijał maksymalnie 16 km/h.
Automobil został pokazany 3 lipca 1886 roku na ulicy Ringstraße w Mannheim.

Jednak opinia publiczna wynalazku nie zaakceptowała, spotkały go drwiny i szyderstwo. Z przyzwyczajenia do furmanek 4-kołowych z obrotowym przodkiem, nie zrozumiano zalet pojazdu 3-kołowego. Benz pomimo tego kontynuował prace nad nowymi modelami swego samochodu. W przezwyciężeniu oporu społeczeństwa pomogła mu jego żona Bertha Benz, która zaprezentowała wynalazek szerszej publiczności, jednocześnie stając się pierwszą osobą, która pokonała samochodem dystans większy niż 100 km.

Karl skonstruował podzespoły takie jak; mechanizm różnicowy, świecę zapłonową, skrzynię biegów, sprzęgło, chłodnicę oraz gaźnik.
Z wyjątkiem tego ostatniego, wszystko to jest do teraz stosowane we współczesnych samochodach.

Myślę że każdy fan/pasjonat motoryzacji powinien o tym wiedzieć, niezależnie z jakiej strony "frontu" pochodzi.
    W dniu dzisiejszym czyli 25 listopada, 171 lat temu urodził się Karl Benz, człowiek który w 1878 roku opracował silnik spalinowy w obiegu dwusuwowym, a następnie czterosuwowym.

    Po czym w 1885 roku zbudował trójkołowy pojazd z skonstruowanym przez siebie silnikiem spalinowym o pojemności 980 cm³ generującym moc 1 KM, który rozwijał maksymalnie 16 km/h.
    Automobil został pokazany 3 lipca 1886 roku na ulicy Ringstraße w Mannheim.

    Jednak opinia publiczna wynalazku nie zaakceptowała, spotkały go drwiny i szyderstwo. Z przyzwyczajenia do furmanek 4-kołowych z obrotowym przodkiem, nie zrozumiano zalet pojazdu 3-kołowego. Benz pomimo tego kontynuował prace nad nowymi modelami swego samochodu. W przezwyciężeniu oporu społeczeństwa pomogła mu jego żona Bertha Benz, która zaprezentowała wynalazek szerszej publiczności, jednocześnie stając się pierwszą osobą, która pokonała samochodem dystans większy niż 100 km.

    Karl skonstruował podzespoły takie jak; mechanizm różnicowy, świecę zapłonową, skrzynię biegów, sprzęgło, chłodnicę oraz gaźnik.
    Z wyjątkiem tego ostatniego, wszystko to jest do teraz stosowane we współczesnych samochodach.

    Myślę że każdy fan/pasjonat motoryzacji powinien o tym wiedzieć, niezależnie z jakiej strony "frontu" pochodzi.
    Obejrzyjcie przynajmniej pierwsze 30 sekund, a następnie przewińcie do 02:20 i oglądajcie dalej do około 04:30.
    7 listopada 2015, 21:33 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Subaru Forester polerka nocą zawsze spoko – Krótka historia:
Subaru Forester GALA 
Rocznik 1999
Silnik Ej20 125KM
Manualna skrzynia biegów + reduktor

Auto w rodzinie od 7 lat. Samochód roboczy, dziesiątki godzin jazdy po lesie. Lakier był w fatalnym stanie, pełno rys, odrapań itp itd.

Auto umyte szamponem z aktywną pianą, następnie wyglinkowane ( Valetpro żółta) całość umyta APC + IPA 

Walka była ciężka... OJ BARDZO CIĘŻKA

Defekty nie ustępowały po Menzernie PG1000 i twardej gąbce.

Do ciężkiej artylerii dołączyły papiery wodne 2500 i 3000. 

Po zmatowieniu powierzchni elementów zastosowałem:
1. Pad twardy + Menzerna PG1000 
2. Pad średni + Menzerna PG1000
3. Pad średni + Menzerna 2500
4. Pad miękki + Menzerna 3500
Po każdym przejeździe przemywanie IPA żeby pozbyć się resztek past.

Efekt jest bardzo zadowalający. Błotnik + drzwi przednie i tylne ponad 12 godzin zabawy. 

Zostało sporo roboty, ale warto przywrócić poczciwej lodówce blask.

Jeżeli się spodoba będzie więcej.

Pozdrawiam wszystkich MOTOKILLERÓW.
    Krótka historia:
    Subaru Forester GALA
    Rocznik 1999
    Silnik Ej20 125KM
    Manualna skrzynia biegów + reduktor

    Auto w rodzinie od 7 lat. Samochód roboczy, dziesiątki godzin jazdy po lesie. Lakier był w fatalnym stanie, pełno rys, odrapań itp itd.

    Auto umyte szamponem z aktywną pianą, następnie wyglinkowane ( Valetpro żółta) całość umyta APC + IPA

    Walka była ciężka... OJ BARDZO CIĘŻKA

    Defekty nie ustępowały po Menzernie PG1000 i twardej gąbce.

    Do ciężkiej artylerii dołączyły papiery wodne 2500 i 3000.

    Po zmatowieniu powierzchni elementów zastosowałem:
    1. Pad twardy + Menzerna PG1000
    2. Pad średni + Menzerna PG1000
    3. Pad średni + Menzerna 2500
    4. Pad miękki + Menzerna 3500
    Po każdym przejeździe przemywanie IPA żeby pozbyć się resztek past.

    Efekt jest bardzo zadowalający. Błotnik + drzwi przednie i tylne ponad 12 godzin zabawy.

    Zostało sporo roboty, ale warto przywrócić poczciwej lodówce blask.

    Jeżeli się spodoba będzie więcej.

    Pozdrawiam wszystkich MOTOKILLERÓW.
    Tadeusz„Taddy” Błażusiak – W Polsce przez ludzi nieznany na świecie uwielbiany.Tadeusz „Taddy” Błazusiak jest Mistrzem Europy w Trialu, zdobył również ośmiokrotnie Mistrzostwo Polski i jest dwukrotnym Mistrzem Niemiec w tej właśnie dyscyplinie. Tadeusz był zawodnikiem fabrycznym największych na świecie producentów motocykli do trialu: początkowo GAS GAS, następnie SCORPA-YAMAHA oraz BETA. Od 2007 Tadeusz zmienił dyscyplinę z Trialu na Enduro (ze szczególnym naciskiem na EDURO EXTREME) oraz podpisał kontrakt z fabryką KTM. W enduro Tadeusz od samego początku odnosił ogromne sukcesy, ma na swoim koncie wygrane wszystkich największych zawodów Enduro Extreme na świecie zaczynając od ERZBERGRODEO-Austria prze THE TOUGH ONE-Wielka Brytania, HELL’S GATE-Włochy, LAST MAN STANDING-USA a kończąc na zdobyciu MISTRZOSTWA AMERYKI i PUCHARU ŚWIATA w HALOWYM ENDURO 2010.
    W Polsce przez ludzi nieznany na świecie uwielbiany.Tadeusz „Taddy” Błazusiak jest Mistrzem Europy w Trialu, zdobył również ośmiokrotnie Mistrzostwo Polski i jest dwukrotnym Mistrzem Niemiec w tej właśnie dyscyplinie. Tadeusz był zawodnikiem fabrycznym największych na świecie producentów motocykli do trialu: początkowo GAS GAS, następnie SCORPA-YAMAHA oraz BETA. Od 2007 Tadeusz zmienił dyscyplinę z Trialu na Enduro (ze szczególnym naciskiem na EDURO EXTREME) oraz podpisał kontrakt z fabryką KTM. W enduro Tadeusz od samego początku odnosił ogromne sukcesy, ma na swoim koncie wygrane wszystkich największych zawodów Enduro Extreme na świecie zaczynając od ERZBERGRODEO-Austria prze THE TOUGH ONE-Wielka Brytania, HELL’S GATE-Włochy, LAST MAN STANDING-USA a kończąc na zdobyciu MISTRZOSTWA AMERYKI i PUCHARU ŚWIATA w HALOWYM ENDURO 2010.
    12 września 2015, 18:28 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    AC Aceca Bristol – Praktycznie to jest AC Ace z nadwoziem coupè, a od AC Ace następnie powstała słynna Cobra.
    Praktycznie to jest AC Ace z nadwoziem coupè, a od AC Ace następnie powstała słynna Cobra.
    12 września 2015, 17:20 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Podopieczny Fundacji Mam Marzenie, Filip, otrzymał od warszawskich motocyklistów wspaniały prezent. Najpierw zobaczył Bumblebee, swojego ulubionego bohatera, który następnie zaprowadził go do małej repliki jego wymarzonego motocykla, BMW S1000RR.
    29 sierpnia 2015, 0:48 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Pierwsze mody zacząłem od układu wydechowego!
    Na pierwszy ogień poszedł do wycięcia katalizator. Na jego miejsce wspawałem strumienice dzięki czemu Sejek uzyskał bardziej rasowe brzmienie. Następnie wyleciał fabryczny tłumik końcowy a jego miejsce zastąpił tłumik ze starego subaru legancy! Teraz trzeba tylko dospawać nową końcówkę wydechu i będzie super! Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.
    10 sierpnia 2015, 22:28 przez ~lowcanietoperzy | Do ulubionych | Skomentuj (35)
    Źródło:

    własne