Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 225 takich materiałów
    Poldoloty – Wystawa "Poloneza czas zacząć" w Muzeum Techniki Warszawa
    Wystawa "Poloneza czas zacząć" w Muzeum Techniki Warszawa
    21 czerwca 2016, 22:20 przez ~wiktorp | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Rzekomo tajne, do którego dostęp miało niewielu. Materiał video jest długi, pokrywa niemal cała gamę modeli Hondy od lat 70, plus koncepty i pojazdy wyścigowe.
    Ferrari F40 – Klasyczne Ferrari F40 kontra nowoczesna California! Które wybieracie?
    Klasyczne Ferrari F40 kontra nowoczesna California! Które wybieracie?
    Volkswagen Golf III A59 – W latach 1992 - 1994 Volkswagen zajmował się projektem rajdowej wersji Golfa III. I stworzył A59 cechowały go znacznie lepsze osiągi, nawet w porównaniu do wersji VR6. Został on poszerzony i zmniejszony został prześwit. Dodano i zmieniono karoserie przez co nie tylko osiągami ale też wizualnie A59 znacznie odbiegało od seryjnej wersji. Pod maską Golfa A59 zamontowano doładowany turbosprężarką KKK, 4-cylindrowy silnik o pojemności 1999 cm³, który rozwijał 275 KM przy 6000 obr./min i 367 Nm przy 3500 obr./min. Nieoficjalnie potencjał jednostki napędowej szacowano na 400 KM, co z połączeniem napędu na 4 koła i 6- stopniową skrzynią dawało niesamowite osiągi.Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW. Niestety do dziś  Dotrwały dwa egzemplarze, jeden jest w rękach prywatnych, a drugi stanowi eksponat muzeum VW w Wolfsburgu. Trzeci, jak głoszą pogłoski, został rozbity podczas testów.
    W latach 1992 - 1994 Volkswagen zajmował się projektem rajdowej wersji Golfa III. I stworzył A59 cechowały go znacznie lepsze osiągi, nawet w porównaniu do wersji VR6. Został on poszerzony i zmniejszony został prześwit. Dodano i zmieniono karoserie przez co nie tylko osiągami ale też wizualnie A59 znacznie odbiegało od seryjnej wersji. Pod maską Golfa A59 zamontowano doładowany turbosprężarką KKK, 4-cylindrowy silnik o pojemności 1999 cm³, który rozwijał 275 KM przy 6000 obr./min i 367 Nm przy 3500 obr./min. Nieoficjalnie potencjał jednostki napędowej szacowano na 400 KM, co z połączeniem napędu na 4 koła i 6- stopniową skrzynią dawało niesamowite osiągi.Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW. Niestety do dziś Dotrwały dwa egzemplarze, jeden jest w rękach prywatnych, a drugi stanowi eksponat muzeum VW w Wolfsburgu. Trzeci, jak głoszą pogłoski, został rozbity podczas testów.
    13 marca 2016, 12:15 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    SFM Smyk – Zdjęcie Smyka w MIM w Krakowie, podczas ostatniej wizyty w muzeum, a w tle Mikrus.
    Zdjęcie Smyka w MIM w Krakowie, podczas ostatniej wizyty w muzeum, a w tle Mikrus.
    10 marca 2016, 23:31 przez Tomblack (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne