Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 323 takie materiały
    Mitsubishi 3000GT VR-4 – Sportowy grand tourer produkowany przez japoński koncern Mitsubishi w latach 1990-2001. Na rynku japońskim sprzedawany pod nazwą GTO, lecz bardziej znana jest nazwa eksportowa - 3000GT. Samochód ten z niewielkimi zmianami w latach 1991-1996 sprzedawany był także na terenie Ameryki Północnej poprzez salony Chryslera pod nazwą Dodge Stealth. Nazwa GTO pochodzi od innego samochodu Mitsubishi, Galanta GTO, dwudrzwiowego hardtop coupe sprzedawanego na początku lat 70., stylizowanego na ówczesne amerykańskie muscle cars, wyposażonego w czterocylindrowe silniki rzędowe z napędem na tylną oś. W pierwszej generacji GTO, produkowanej w latach 1990-1993 Mitsubishi zastosowało wiele innowacyjnych technologii które miały polepszyć właściwości techniczne pojazdu, wśród nich znalazły się: napęd AWD, zmodyfikowany układ kierowniczy, system aktywnej aerodynamiki nadwozia w skład którego wchodziły samoregulujące się przednie i tylne spoilery, regulowany układ wydechowy i elektronicznie kontrolowany system zawieszenia (ECS). Druga generacja produkowana była w latach 1994-1996. Drugą generację modelu można łatwo rozpoznać poprzez nowy kształt przednich zderzaków oraz mniejszych, okrągłych lampach przeciwmgłowych. Możliwy był montaż kół o większych rozmiarach, zmodyfikowano boczne wloty powietrze oraz tylny zderzak. Zmieniono również wystrój wnętrza, samochód posiadał teraz na wyposażeniu podwójne poduszki powietrzne oraz ulepszony system klimatyzacji. Wszystkie silniki zmodyfikowano tak, że osiągają nieznacznie większy moment obrotowy. Wersja VR-4 otrzymała dodatkowo 6-biegową manualna skrzynię biegów Getrag. W latach 1995 - 96 w modelach 3000GT SL i VR-4 sprzedawanych na rynku amerykańskim dostępna była opcja zdejmowanego dachu. Samochody były modyfikowane przez firmę ASC z Kalifornii, dach mógł być zdejmowany lub zakładany za jednym przyciśnięciem guzika. Był to pierwszy tego rodzaju samochód sprzedawany na terenie Stanów Zjednoczonych od czasu Forda Skylinera z lat 1957-59, produkcję 3000GT w tej wersji zawieszono jednak po dwóch latach z powodu niskiego poziomu sprzedaży. W wersji VR-4 samochód posiadał sześciocylindrowy silnik DOHC 24v Twin-turbo o mocy 300 KM.
    Sportowy grand tourer produkowany przez japoński koncern Mitsubishi w latach 1990-2001. Na rynku japońskim sprzedawany pod nazwą GTO, lecz bardziej znana jest nazwa eksportowa - 3000GT. Samochód ten z niewielkimi zmianami w latach 1991-1996 sprzedawany był także na terenie Ameryki Północnej poprzez salony Chryslera pod nazwą Dodge Stealth. Nazwa GTO pochodzi od innego samochodu Mitsubishi, Galanta GTO, dwudrzwiowego hardtop coupe sprzedawanego na początku lat 70., stylizowanego na ówczesne amerykańskie muscle cars, wyposażonego w czterocylindrowe silniki rzędowe z napędem na tylną oś. W pierwszej generacji GTO, produkowanej w latach 1990-1993 Mitsubishi zastosowało wiele innowacyjnych technologii które miały polepszyć właściwości techniczne pojazdu, wśród nich znalazły się: napęd AWD, zmodyfikowany układ kierowniczy, system aktywnej aerodynamiki nadwozia w skład którego wchodziły samoregulujące się przednie i tylne spoilery, regulowany układ wydechowy i elektronicznie kontrolowany system zawieszenia (ECS). Druga generacja produkowana była w latach 1994-1996. Drugą generację modelu można łatwo rozpoznać poprzez nowy kształt przednich zderzaków oraz mniejszych, okrągłych lampach przeciwmgłowych. Możliwy był montaż kół o większych rozmiarach, zmodyfikowano boczne wloty powietrze oraz tylny zderzak. Zmieniono również wystrój wnętrza, samochód posiadał teraz na wyposażeniu podwójne poduszki powietrzne oraz ulepszony system klimatyzacji. Wszystkie silniki zmodyfikowano tak, że osiągają nieznacznie większy moment obrotowy. Wersja VR-4 otrzymała dodatkowo 6-biegową manualna skrzynię biegów Getrag. W latach 1995 - 96 w modelach 3000GT SL i VR-4 sprzedawanych na rynku amerykańskim dostępna była opcja zdejmowanego dachu. Samochody były modyfikowane przez firmę ASC z Kalifornii, dach mógł być zdejmowany lub zakładany za jednym przyciśnięciem guzika. Był to pierwszy tego rodzaju samochód sprzedawany na terenie Stanów Zjednoczonych od czasu Forda Skylinera z lat 1957-59, produkcję 3000GT w tej wersji zawieszono jednak po dwóch latach z powodu niskiego poziomu sprzedaży. W wersji VR-4 samochód posiadał sześciocylindrowy silnik DOHC 24v Twin-turbo o mocy 300 KM.
    1987 Buick GNX – Regal Grand National został zaprezentowany w 1982 roku, jako muscle car zbudowany na bazie wersji coupe modelu Regal. Rok 1987 był ostatnim rokiem produkcji Grand Nationala. Buick wyprodukował w limitowanej liczbie 547 egzemplarzy wersję Grand National GNX. W samochodzie zamontowano silnik zmodyfikowany przez McLarena, osiągał on moc maksymalną 276 KM i 488 Nm momentu obrotowego. Wprowadzono ulepszone zawieszenie, turbosprężarkę z ceramicznym wirnikiem, znacznie wydajniejszą chłodnicę powietrza doładowanego, układ wydechowy z dwoma tłumikami czy też przeprogramowaną skrzynię biegów Turbo Hydramatic 200-4R z niestandardowym sprzęgłem hydrokinetycznym. Zewnętrzne zmiany stylistyczne objęły otwory znajdujące się przednich błotnikach, zastosowano także 16-calowe czarne felgi. GNX osiąga prędkość maksymalną 230 km/h, a osiągnięcie 100 km/h zajmuje 5 sekund.
    Regal Grand National został zaprezentowany w 1982 roku, jako muscle car zbudowany na bazie wersji coupe modelu Regal. Rok 1987 był ostatnim rokiem produkcji Grand Nationala. Buick wyprodukował w limitowanej liczbie 547 egzemplarzy wersję Grand National GNX. W samochodzie zamontowano silnik zmodyfikowany przez McLarena, osiągał on moc maksymalną 276 KM i 488 Nm momentu obrotowego. Wprowadzono ulepszone zawieszenie, turbosprężarkę z ceramicznym wirnikiem, znacznie wydajniejszą chłodnicę powietrza doładowanego, układ wydechowy z dwoma tłumikami czy też przeprogramowaną skrzynię biegów Turbo Hydramatic 200-4R z niestandardowym sprzęgłem hydrokinetycznym. Zewnętrzne zmiany stylistyczne objęły otwory znajdujące się przednich błotnikach, zastosowano także 16-calowe czarne felgi. GNX osiąga prędkość maksymalną 230 km/h, a osiągnięcie 100 km/h zajmuje 5 sekund.
    7 kwietnia 2022, 21:44 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Plymouth Hemi Superbird – Samochód sportowy typu muscle car klasy wyższej produkowany pod amerykańska marką Plymouth w latach 1970-1972. Superbird powstał na bazie modelu Road Runner jako wyczynowy samochód sportowy, skierowany także do brania udziału w sportach motorowych jako samochód wyścigowy. Premiera modelu odbyła się w październiku 1970 roku podczas inauguracji sezonu NASCAR. Samochód posiadał aerodynamiczny stożek przedni, masywny tylny spojler oraz "skrzydła" w wersji street. Z silnikiem Hemi i 4-biegową skrzynią manualną wyprodukowano zaledwie 58 sztuk. Samochód posiada siedmiolitrowy silnik 426 Hemi V8 o mocy 425 KM. W wersji z tym silnikiem pojazdy osiągały 60 mili na godzinę w 5,5 sekundy oraz prędkość maksymalną 241 km/h.
    Samochód sportowy typu muscle car klasy wyższej produkowany pod amerykańska marką Plymouth w latach 1970-1972. Superbird powstał na bazie modelu Road Runner jako wyczynowy samochód sportowy, skierowany także do brania udziału w sportach motorowych jako samochód wyścigowy. Premiera modelu odbyła się w październiku 1970 roku podczas inauguracji sezonu NASCAR. Samochód posiadał aerodynamiczny stożek przedni, masywny tylny spojler oraz "skrzydła" w wersji street. Z silnikiem Hemi i 4-biegową skrzynią manualną wyprodukowano zaledwie 58 sztuk. Samochód posiada siedmiolitrowy silnik 426 Hemi V8 o mocy 425 KM. W wersji z tym silnikiem pojazdy osiągały 60 mili na godzinę w 5,5 sekundy oraz prędkość maksymalną 241 km/h.
    1970 Chevrolet El Camino SS – Trzecia generacja El Camino zostało wprowadzona w roku 1968, a produkcja trwała do roku 1973. Model z rocznika 1970 cechował się bardziej ostrymi liniami nadwozia i mniejszą liczbą obłości. El Camino trzeciej generacji miały silniki sięgające od 3,8 l L6 do 7,4 l V8. Te z mocniejszymi silnikami były zaliczane do muscle carów.
    Trzecia generacja El Camino zostało wprowadzona w roku 1968, a produkcja trwała do roku 1973. Model z rocznika 1970 cechował się bardziej ostrymi liniami nadwozia i mniejszą liczbą obłości. El Camino trzeciej generacji miały silniki sięgające od 3,8 l L6 do 7,4 l V8. Te z mocniejszymi silnikami były zaliczane do muscle carów.
    Analiza wszystkich kosztów, które zostały poniesione przez dwa lata posiadania jednego z najbardziej kultowych muscle carów.
    11 lutego 2022, 22:37 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    8 marca 2021, 23:47 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Samochód sportowy typu muscle car klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Plymouth w latach 1966 – 1971.
    5 września 2020, 10:54 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj