Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 113 takich materiałów
    Polonez MR'89 –
    3 września 2014, 20:12 przez Heban (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Toyota MR-2 – Rajdówka grupy S, która miała zastąpić grupę B, ale nigdy do tego nie doszło.
    Rajdówka grupy S, która miała zastąpić grupę B, ale nigdy do tego nie doszło.
    31 sierpnia 2014, 15:23 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mr. Badlook –
    21 lipca 2014, 8:33 przez styl_kobry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    SFM Smyk – Oprócz Mikrusa MR-300 i WSK Meduzy w Polsce opracowano jeszcze trzeci mikrosamochód – SFM Smyk. Była to zupełnie nowa konstrukcja nie mająca nic wspólnego z Mikrusem i Meduzą. Pod jej maską pracował 15-konny silnik z motocykla Junaka, bębny hamulcowe również zostały zaadoptowane z tego jednośladu.
    Oprócz Mikrusa MR-300 i WSK Meduzy w Polsce opracowano jeszcze trzeci mikrosamochód – SFM Smyk. Była to zupełnie nowa konstrukcja nie mająca nic wspólnego z Mikrusem i Meduzą. Pod jej maską pracował 15-konny silnik z motocykla Junaka, bębny hamulcowe również zostały zaadoptowane z tego jednośladu.
    21 lipca 2014, 16:11 przez kokocha5252 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Toyota MR 2 –
    19 lipca 2014, 16:55 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Polski sen o motoryzacji – Mikrus MR-300

Moda na małe, funkcjonalne auta opanowała Europę lat 50. Własnego mikrosamochodu zapragnęli również Polacy. Tak powstał Mikrus MR-300. Pracę nad prototypem podjęto pod koniec 1956 r. w zakładach w Mielcu i Rzeszowie. Wzięło w nich udział około 30 konstruktorów. Samochód powstał zgodnie z ówcześnie rozumianą ideą 4x4 (czteroosobowy, czterokołowy, czterystukilogramowy, spalający 4 l/100 km). Nadwozie jest w pełni oryginalnym dziełem, jednak wiele podzespołów to... modyfikacja niemieckiego Goggomobila. Z mikrusem wiązano wielkie nadzieje, jednak jego produkcja okazała się zbyt kosztowna - auto wymagało wielu udoskonaleń.
    Mikrus MR-300

    Moda na małe, funkcjonalne auta opanowała Europę lat 50. Własnego mikrosamochodu zapragnęli również Polacy. Tak powstał Mikrus MR-300. Pracę nad prototypem podjęto pod koniec 1956 r. w zakładach w Mielcu i Rzeszowie. Wzięło w nich udział około 30 konstruktorów. Samochód powstał zgodnie z ówcześnie rozumianą ideą 4x4 (czteroosobowy, czterokołowy, czterystukilogramowy, spalający 4 l/100 km). Nadwozie jest w pełni oryginalnym dziełem, jednak wiele podzespołów to... modyfikacja niemieckiego Goggomobila. Z mikrusem wiązano wielkie nadzieje, jednak jego produkcja okazała się zbyt kosztowna - auto wymagało wielu udoskonaleń.
    13 lipca 2014, 14:57 przez KondaS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    zdjęcie własne, opis z wystawy

    Toyota MR-2 –
    23 czerwca 2014, 14:22 przez bayeer10 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Toyota MR 2  Cz 2 – Napotkane w Ustroniu Morskim
    Napotkane w Ustroniu Morskim
    23 czerwca 2014, 23:37 przez Damian309 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Silnik z Mikrusa – Oto mój silnik do Mikrusa MR-300
300ccm pojemności, 14 KM.
Wyszkiełkowany i przygotowany do składania!
    Oto mój silnik do Mikrusa MR-300
    300ccm pojemności, 14 KM.
    Wyszkiełkowany i przygotowany do składania!
    6 czerwca 2014, 10:19 przez Tomblack (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Jest klimat.