Szukaj
Znalazłem 4 takie materiały
Jako, że póki co, jest to projekt koncepcyjny wygląda on bardzo futurystycznie. Motocykl prezentuje w sobie koncepcję połączenia nakeda ze sprzętem sportowym i tak naprawdę trudno cokolwiek powiedzieć więcej na jego temat. Widać jednak wyraźnie logo Audi wkomponowane w boczne owiewki.
Wszyscy spekulowali, kiedy okazało się, że Audi kupiło Ducati. Mówiło się o motocyklowej przyszłości niemieckiego koncernu. Prawdę mówiąc, dziwimy się, że nikt z niemieckich gigantów oprócz BMW nie zabrał się za budowę autorskiego motocykla. W temacie dzikich, ekscytujących maszyn ze sporą dawką luksusu (patrz linia RS) Audi ma sporo do powiedzenia. Kto wie, może niebawem słowo stanie się maszyną? Oby nie skończyło się na limitowanej edycji Diavela z karbonowym błotnikiem.
Technologia wysokiego napięcia BMW (powyżej 60 woltów) o wysokich standardach bezpieczeństwa umożliwia pojazdom napędzanym elektrycznie na osiągnięcie przyspieszenia porównywalnego z maxi skuterami wyposażonymi w silniki spalinowe. Duża pojemność akumulatora, inteligentny system zarządzania jego stanem oraz wydajny układ odzyskiwania energii z hamowania zapewniają realistyczny zasięg 100 kilometrów w warunkach codziennej eksploatacji. Co więcej, celem inżynierów BMW Motorrad jest uzyskanie mocy ciągłej oraz maksymalnej prędkości, która umożliwi bezpieczne wykonywanie manewrów wyprzedzania na obwodnicach miast podczas jazdy z pasażerem.
BMW Concept E został naszpikowany najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi. Snop światła padającego z przedniej lampy pochodzi z LED-ów, rolę lusterek bocznych przejęły kamery i dwa ciekłokrystaliczne wyświetlacze na kokpicie. Trzeci informuje o prędkości, obrotach silnika i poziomie akumulatorów. Wyposażenie skutera obejmuje także podgrzewane manetki, nawigację, system audio, bezstopniową przekładnię CVT oraz ABS.
Pytanie tylko, ile będziemy musieli zapłacić za luksus jazdy skuterem Concept E ? Cena nie jest jeszcze znana.
1
« poprzednia 1 następna »