Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 20 takich materiałów
    Mercedes SLR Stirling Moss – Edycja limitowana do 75 egzemplarzy, żeby wejść w posiadanie jednego trzeba mieć w swojej kolekcji "normalnego" SLRa.
W zamian otrzymuje się ścięty dach, 650 KM i nielimitowaną ilość owadów na twarzy.
    Edycja limitowana do 75 egzemplarzy, żeby wejść w posiadanie jednego trzeba mieć w swojej kolekcji "normalnego" SLRa.
    W zamian otrzymuje się ścięty dach, 650 KM i nielimitowaną ilość owadów na twarzy.
    SLR McLaren Stirling Moss –
    31 marca 2015, 12:09 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Mustang 1 ( T-5) – Pierwszy prototyp – Mustang 1 (znany też jako T-5) został zaprezentowany podczas wyścigów U.S. Grand Prix w miejscowości Watkins Glen w październiku 1962 roku. Kierowcy Dan Gurney i Stirling Moss przejechali samochodem na zmianę kilka okrążeń z dużą prędkością, by zademonstrować jego możliwości. Mustang 1 rozwinął prędkość 207 km/h (115 mil na godzinę) i przejechał ćwierć mili w 18,2 s. Mustang I był dwumiejscowym roadsterem z silnikiem V4 umieszczonym pośrodku o pojemności 2,0 litra. Silnik miał moc 90 koni mechanicznych i był chłodzony przez dwa wentylatory ulokowane we wlotach powietrza tuż przed tylnymi kołami. Pokrycie zostało wykonane ze sprasowanych blach aluminiowych przytwierdzonych do rurowego podwozia. Dwuosobową kabinę pasażerską przed wiatrem chroniła jedynie niewielka owiewka, a kierowca miał do dyspozycji najpotrzebniejsze instrumenty i 4-biegową przekładnie manualną, która przekazywała napęd na tylną oś.
    Pierwszy prototyp – Mustang 1 (znany też jako T-5) został zaprezentowany podczas wyścigów U.S. Grand Prix w miejscowości Watkins Glen w październiku 1962 roku. Kierowcy Dan Gurney i Stirling Moss przejechali samochodem na zmianę kilka okrążeń z dużą prędkością, by zademonstrować jego możliwości. Mustang 1 rozwinął prędkość 207 km/h (115 mil na godzinę) i przejechał ćwierć mili w 18,2 s. Mustang I był dwumiejscowym roadsterem z silnikiem V4 umieszczonym pośrodku o pojemności 2,0 litra. Silnik miał moc 90 koni mechanicznych i był chłodzony przez dwa wentylatory ulokowane we wlotach powietrza tuż przed tylnymi kołami. Pokrycie zostało wykonane ze sprasowanych blach aluminiowych przytwierdzonych do rurowego podwozia. Dwuosobową kabinę pasażerską przed wiatrem chroniła jedynie niewielka owiewka, a kierowca miał do dyspozycji najpotrzebniejsze instrumenty i 4-biegową przekładnie manualną, która przekazywała napęd na tylną oś.
    26 lutego 2014, 9:01 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes SLR Stirling Moss –
    18 września 2013, 20:08 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Suzuki Fronte (LC10) – Druga generacja kei car Suzuki, sprzedawanego w latach 1967-1970. Trzycylindrowy silnik umieszczony był z tyłu i za pomocą 4-biegowej skrzyni manualnej napędzał tylną oś. 
Powstały również - choć może brzmi to trochę zabawnie - usportowione wersje, z oznaczeniem "SS" (Street Sports) oraz "SSS", dzięki nim pod koniec lat 60, Suzuki Fronte był jednym z szybszych kei car. Fronte w wersji "SS" posiadał silnik o pojemności 356 cm3 (maksymalna pojemność dla kei car w tamtych czasach) i mocy 36 KM, natomiast masa samochodu wynosiła 440 kg. 
W ramach kampanii reklamowej i promocji, zatrudniono profesjonalistów w dziedzinie wyścigów: Stirling Moss - legendarny Brytyjski kierowca wyścigowy oraz Mitsuo Itoh - motocyklista, jedyny Japoński mistrz Isle of Man TT. Wyruszyli oni dwoma Suzuki Fronte w podróż mającą zademonstrować osiągi tych małych samochodów. Trasa biegła najdłuższą, włoską autostradą - "Autostrada del Sole" (ok. 750 km), z Milanu do Neapolu. W czasie podróży, samochody osiągnęły średnią prędkość 122.44 km/h, co okazało się godne szacunku, biorąc pod uwagę silnik o pojemności ledwie 356 cm3.
    Druga generacja kei car Suzuki, sprzedawanego w latach 1967-1970. Trzycylindrowy silnik umieszczony był z tyłu i za pomocą 4-biegowej skrzyni manualnej napędzał tylną oś.
    Powstały również - choć może brzmi to trochę zabawnie - usportowione wersje, z oznaczeniem "SS" (Street Sports) oraz "SSS", dzięki nim pod koniec lat 60, Suzuki Fronte był jednym z szybszych kei car. Fronte w wersji "SS" posiadał silnik o pojemności 356 cm3 (maksymalna pojemność dla kei car w tamtych czasach) i mocy 36 KM, natomiast masa samochodu wynosiła 440 kg.
    W ramach kampanii reklamowej i promocji, zatrudniono profesjonalistów w dziedzinie wyścigów: Stirling Moss - legendarny Brytyjski kierowca wyścigowy oraz Mitsuo Itoh - motocyklista, jedyny Japoński mistrz Isle of Man TT. Wyruszyli oni dwoma Suzuki Fronte w podróż mającą zademonstrować osiągi tych małych samochodów. Trasa biegła najdłuższą, włoską autostradą - "Autostrada del Sole" (ok. 750 km), z Milanu do Neapolu. W czasie podróży, samochody osiągnęły średnią prędkość 122.44 km/h, co okazało się godne szacunku, biorąc pod uwagę silnik o pojemności ledwie 356 cm3.
    SLR McLaren 722, SLR Stirling Moss i  SLR McLaren –
    11 marca 2013, 0:05 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    SLR Stirling Moss –
    7 marca 2013, 20:20 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Takie samochody – spotkane na ulicy, Wywołały by u mnie zawał.
(dodałbym większą ilosc zdjęc, ale byscie mnie chyba zjedli:P)

Bugatti Veyron GrandSport Vitesse
Ferrari F12Berlinetta
Aston Martin DB AR1 (1 z 99)
Koenigsegg Agera R
SLR Stirling Moss & SLR
Pagani Zonda Cinque
Maserati GranTurismo MC Stradale
Porsche 997 GT3 RS MkII
Lamborghini Aventador 
Dodge Viper SRT-10 ACR Hennessey Venom

Gdyby co mogę posklejac jeszcze dużo, dużo innych pojazdów;)
    Spotkane na ulicy, Wywołały by u mnie zawał.
    (dodałbym większą ilosc zdjęc, ale byscie mnie chyba zjedli:P)

    Bugatti Veyron GrandSport Vitesse
    Ferrari F12Berlinetta
    Aston Martin DB AR1 (1 z 99)
    Koenigsegg Agera R
    SLR Stirling Moss & SLR
    Pagani Zonda Cinque
    Maserati GranTurismo MC Stradale
    Porsche 997 GT3 RS MkII
    Lamborghini Aventador
    Dodge Viper SRT-10 ACR Hennessey Venom

    Gdyby co mogę posklejac jeszcze dużo, dużo innych pojazdów;)
    2 listopada 2012, 12:16 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Rodzina McLaren′a – W kolejności od najstarszego:
300 SLR (lata 50 XXw.)
SLR
SLR 722
SLR 722GT
SLR Roadster
SLR Stirling Moss
    W kolejności od najstarszego:
    300 SLR (lata 50 XXw.)
    SLR
    SLR 722
    SLR 722GT
    SLR Roadster
    SLR Stirling Moss
    12 czerwca 2012, 16:44 przez marcinp (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FERRARI 250 GTO – 1962 Ferrari 250 GTO zrobione specjalnie dla Stirlinga Moss’a zostało sprzedane za 35 000 000$, co czyni je najdroższym autem świata.
    1962 Ferrari 250 GTO zrobione specjalnie dla Stirlinga Moss’a zostało sprzedane za 35 000 000$, co czyni je najdroższym autem świata.
    4 czerwca 2012, 22:12 przez filip (PW) | Do ulubionych | Skomentuj