Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 16 takich materiałów
    Stirling Moss OBE (ur. 17 września 1929 w Londynie) – były brytyjski kierowca Formuły 1. W latach 1948-1962 Moss brał udział w 497 wyścigach, z których wygrał 194 (w tym 16 zwycięstw w Formule 1). W Formule 1 zadebiutował 27 maja 1951 w Grand Prix Szwajcarii. Pomimo wielu sukcesów odniesionych w sportach motorowych, nigdy nie udało mu się zdobyć tytułu Mistrza Świata Formuły 1. Z tego powodu zwykło uważać się go za "największego kierowcę, który nigdy nie zdobył Mistrzostwa Świata". 09.06.2011 podczas kwalifikacji do wyścigu Le Mans Legends, w którym brał udział Moss oświadczył, że kończy przygodę z wyścigami.
    15 października 2018, 14:37 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: youtube.com
    SLR Stirling Moss –
    9 marca 2018, 21:33 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    SLR Stirling Moss – Uroki jazdy samochodem bez dachu. Żadnego dachu.
    Uroki jazdy samochodem bez dachu. Żadnego dachu.
    22 listopada 2017, 18:28 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    SLR McLaren 722 – Limitowana edycja McLarena SLR
650KM, 780Nm, 3,5s do setki.
Stworzony dla uczczenia zwycięstwa prestiżowego wyścigu Mille Miglia Stirlinga Mossa w 1955 roku. Wyścig rozpoczął o godzine 7:22 prowadząc Mercedesa 300 SLR o numerze startowym 722, stąd nazwa dla tej wersji modelu SLR.
    Limitowana edycja McLarena SLR
    650KM, 780Nm, 3,5s do setki.
    Stworzony dla uczczenia zwycięstwa prestiżowego wyścigu Mille Miglia Stirlinga Mossa w 1955 roku. Wyścig rozpoczął o godzine 7:22 prowadząc Mercedesa 300 SLR o numerze startowym 722, stąd nazwa dla tej wersji modelu SLR.
    6 stycznia 2016, 20:14 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    22 września 2015, 20:47 przez Emilia_eS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes SLR Stirling Moss – Edycja limitowana do 75 egzemplarzy, żeby wejść w posiadanie jednego trzeba mieć w swojej kolekcji "normalnego" SLRa.
W zamian otrzymuje się ścięty dach, 650 KM i nielimitowaną ilość owadów na twarzy.
    Edycja limitowana do 75 egzemplarzy, żeby wejść w posiadanie jednego trzeba mieć w swojej kolekcji "normalnego" SLRa.
    W zamian otrzymuje się ścięty dach, 650 KM i nielimitowaną ilość owadów na twarzy.
    23 maja 2015, 15:46 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    SLR McLaren Stirling Moss –
    31 marca 2015, 12:09 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Mustang 1 ( T-5) – Pierwszy prototyp – Mustang 1 (znany też jako T-5) został zaprezentowany podczas wyścigów U.S. Grand Prix w miejscowości Watkins Glen w październiku 1962 roku. Kierowcy Dan Gurney i Stirling Moss przejechali samochodem na zmianę kilka okrążeń z dużą prędkością, by zademonstrować jego możliwości. Mustang 1 rozwinął prędkość 207 km/h (115 mil na godzinę) i przejechał ćwierć mili w 18,2 s. Mustang I był dwumiejscowym roadsterem z silnikiem V4 umieszczonym pośrodku o pojemności 2,0 litra. Silnik miał moc 90 koni mechanicznych i był chłodzony przez dwa wentylatory ulokowane we wlotach powietrza tuż przed tylnymi kołami. Pokrycie zostało wykonane ze sprasowanych blach aluminiowych przytwierdzonych do rurowego podwozia. Dwuosobową kabinę pasażerską przed wiatrem chroniła jedynie niewielka owiewka, a kierowca miał do dyspozycji najpotrzebniejsze instrumenty i 4-biegową przekładnie manualną, która przekazywała napęd na tylną oś.
    Pierwszy prototyp – Mustang 1 (znany też jako T-5) został zaprezentowany podczas wyścigów U.S. Grand Prix w miejscowości Watkins Glen w październiku 1962 roku. Kierowcy Dan Gurney i Stirling Moss przejechali samochodem na zmianę kilka okrążeń z dużą prędkością, by zademonstrować jego możliwości. Mustang 1 rozwinął prędkość 207 km/h (115 mil na godzinę) i przejechał ćwierć mili w 18,2 s. Mustang I był dwumiejscowym roadsterem z silnikiem V4 umieszczonym pośrodku o pojemności 2,0 litra. Silnik miał moc 90 koni mechanicznych i był chłodzony przez dwa wentylatory ulokowane we wlotach powietrza tuż przed tylnymi kołami. Pokrycie zostało wykonane ze sprasowanych blach aluminiowych przytwierdzonych do rurowego podwozia. Dwuosobową kabinę pasażerską przed wiatrem chroniła jedynie niewielka owiewka, a kierowca miał do dyspozycji najpotrzebniejsze instrumenty i 4-biegową przekładnie manualną, która przekazywała napęd na tylną oś.
    26 lutego 2014, 9:01 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes SLR Stirling Moss –
    18 września 2013, 20:08 przez Alpha (PW) | Do ulubionych | Skomentuj