Jeśli kojarzycie Tokio Drift, kojarzycie zapewne ten pojazd. W małym skrócie 632 V8 big block, a na nasze 10,3 l pojemności skokowej (sick!). Po więcej informacji odsyłam do linku w źródle, gdzie dokładnie są opisane wszystkie modyfikacje w miarę prostym angielskim.
Robert Kubica ostatnio jest w formie. W wiadomościach czytamy, że Polak dominuje na Monte Carlo. Co się jednak okazuje, mimo dobrych wyników nie został ujęty w podsumowaniach odcinków (np. w tym powyżej). Powodem ponoć jest to, że Robert Kubica jeździ na oponach Pirelli, podczas gdy WRC sponsoruje m.in. Michelin. Kibice postanowili wyjść na przeciw mediom i zaspamowali fanpage WRC na Facebooku: https://www.facebook.com/WorldRally/posts/10152666569490678
3 Walimska Zimówka, impreza organizowana przez grupę Walim Rajdowy. Impreza dla amatorów odbywająca się na dobrze znanej trasie Walim -Przełęcz Walimska o długości 3,5 km
Połowa lat 70-tych to najlepszy okres w historii Polskiego Fiata. Po pobiciu rekordów prędkości w ’73 nadeszły sukcesy rajdowe, duża modernizacja MR 75 i w między czasie – od ’74 roku rozpoczęto krótkoseryjną produkcję wersji specjalnych PF 125p Monte Carlo 1600 i PF 125p Akropolis 1800. Na zewnątrz wyróżniały się aluminiowymi felgami, kontrastowymi pasami na bokach karoserii i lusterkami umieszczonymi na błotnikach, lecz największy skarb kryły pod maską – jednostki DOHC Fiata były wówczas najnowocześniejszymi czterocylindrowymi silnikami na świecie. Do dziś najprawdopodobniej nie zachował się żaden oryginalny egzemplarz. Polski Fiat 125p Akropolis istnieje dziś jedynie w formie kilku wykonanych replik.