Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 87 takich materiałów
    VW Polo 6n2 – A więc przechodząc do rzeczy, samochodzik 2001 rok,

Wykonane mody:
- Ciemne szyby
- Czarne wnętrze
- Carbonowo- czerwone znaczki
- Zdjęte tylne oznaczenia oprócz  znaczka VW
- Alufelgi AEZ z rantem
- Zawieszenie Ta-technix -60/-40

Car audio:
- Jednostka sterująca- Panasonic
- 2 głośniki seria
- 2 tweetery Peiying
- Wzmacniacz Kenwood Kac-941
- Skrzynka? raczej Tuba bo zbieram na JBL GT5-2402br

Planowane mody:
- Skrzynka JBL GT5-2402br
- Czerwona podsufitka
- Obniżenie zawieszenia o 2 cm
- Spryskiwacze reflektorów
- Xenon
    A więc przechodząc do rzeczy, samochodzik 2001 rok,

    Wykonane mody:
    - Ciemne szyby
    - Czarne wnętrze
    - Carbonowo- czerwone znaczki
    - Zdjęte tylne oznaczenia oprócz znaczka VW
    - Alufelgi AEZ z rantem
    - Zawieszenie Ta-technix -60/-40

    Car audio:
    - Jednostka sterująca- Panasonic
    - 2 głośniki seria
    - 2 tweetery Peiying
    - Wzmacniacz Kenwood Kac-941
    - Skrzynka? raczej Tuba bo zbieram na JBL GT5-2402br

    Planowane mody:
    - Skrzynka JBL GT5-2402br
    - Czerwona podsufitka
    - Obniżenie zawieszenia o 2 cm
    - Spryskiwacze reflektorów
    - Xenon
    15 sierpnia 2013, 17:40 przez ~volkSWAGen | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Z serii "Jak wszyscy, to i ja" – Nissan Primera P10 Liftback 2.0 LX (Benzyna)

Mody:

- wałek ssący model z SR20DE
- przeprowadzenie porządku pod maską (- EGR, Odma, filtr węglowy) 
- zmiana kolektora wydechowego na odpowiednik z SR20DE (4-2-1) do tego układ wydechowy przelotowy fi 57mm by EL-TEC
- CAI z pozbyciem się zwężki jaką stanowiła seryjna obudowa przepływomierza
- odcinek łączący przepustnicę gazu z przepływomierzem zastąpiony na odpowiednik z P11
- zamiana ECU na odpowiednik z Primery GT
- zmodyfikowana przepustnica gazu
- SMT6 + strojenie
- Obrotomierz (Tak, silnik 2.0 a zamiast tego był zegar)
- Drążek rozporowy
- regulowane kółko rozrządu + strojenie SMT6

Moc przed: 120 KM
Moc po: 168 KM i 199 Nm
    Nissan Primera P10 Liftback 2.0 LX (Benzyna)

    Mody:

    - wałek ssący model z SR20DE
    - przeprowadzenie porządku pod maską (- EGR, Odma, filtr węglowy)
    - zmiana kolektora wydechowego na odpowiednik z SR20DE (4-2-1) do tego układ wydechowy przelotowy fi 57mm by EL-TEC
    - CAI z pozbyciem się zwężki jaką stanowiła seryjna obudowa przepływomierza
    - odcinek łączący przepustnicę gazu z przepływomierzem zastąpiony na odpowiednik z P11
    - zamiana ECU na odpowiednik z Primery GT
    - zmodyfikowana przepustnica gazu
    - SMT6 + strojenie
    - Obrotomierz (Tak, silnik 2.0 a zamiast tego był zegar)
    - Drążek rozporowy
    - regulowane kółko rozrządu + strojenie SMT6

    Moc przed: 120 KM
    Moc po: 168 KM i 199 Nm
    26 czerwca 2013, 8:32 przez DeadHei (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Własne

    A obecnie moje autko wygląda tak – 1,9 TDI AWX
moc około 157 KM
Moment około 365 Nm

Co w nim było?

Wersja highline
- chromy na listwach
- chromowane relingi
- bi-xenon (spryski świateł i samopoziom)
- światła przeciwmgłowe
- ABS/ESP
- 6 poduch (czołowe boczne i kurtyny)
- wspomaganie kiery
- central zamek z pilotem
- elektryka szyb x4
- elektryka foteli z pamięcią fotela kierowcy
- elektryka lusterek (niestety bez składania, ale się to nadrobi kiedyś)
- grzanie foteli z przodu
- skóra
- tempomat
- tiptronic
- samościemniające się lusterko
- czujnik deszczu
- nawigacja
- DSP
- pełny fis
- climatronic
- schowek na okulary zamiast rączki nad drzwiami kierowcy
- zintegrowane foteliki dla dziecka na tylnej kanapie
- firmowo przyciemniane szyby tylne (drzwi, bagażnik i klapa wymienione przeze mnie, kupione okazyjnie - 300 zł za szyby, 150 za wymianę pod warunkiem pozostawienia w zakładzie tylnej szyby - na co przystałem wyszło taniej, niż folia i nic nie pryszczy, nie odstaje)
- ambiente w lusterku
- wykończenia w drewnie (ale z tym coś będę kombinował)
- firmowo obniżona zawiecha - 20
- kierownica wielofunkcyjna
- grzanie lusterek i dysz sprysków

Moje mody:

- LCD w zagłówki
- Zmieniarka MP3 zamiast standardowej CD
- DVD + tuner TV na przód (wyświetlane w nawigacji)
- grill bez znaczka (Jom)
- czujniki parkowania przód + tył
- zestaw głośnomówiący bluetooth (thb Bury 9045)
- kamera cofania
- diody led własnej roboty w całym aucie (nie kupowałem gotowców, bo to zło)
- Hella DynaView EVO 2 (świetny zestaw akcesoryjny doświetlająvy pobocza i majacy funkcję przeciwmgłowych)
- Lampka W8 (z ambiente)
- us look (obrysy - to taka moja namiastka auta z USA - kiedyś spełnię swoje marzenia)
- oświetlenie nóg po otwarciu drzwi na przód i tył
- lampy na tył Dectane Litec LED (drogie, lecz ładne)
- aluminiowe ramki w środku, zamiast kredensu, który tam był
- światła dzienne Philips DayLight Guide. Na noc się przyciemniają i robią za postojówki (to rozwiązanie Philipsa jest zgodne z prawem i wygląda zarąbiaszczo)
- alusy pomalowane na stalowosiwo.

Co uruchomiłem:
- vagiem domykanie i otwieranie szyb z pilota
- zamykanie autka po przekroczeniu 15 km/h

Wszystkie mody zrobiłem sam.
    1,9 TDI AWX
    moc około 157 KM
    Moment około 365 Nm

    Co w nim było?

    Wersja highline
    - chromy na listwach
    - chromowane relingi
    - bi-xenon (spryski świateł i samopoziom)
    - światła przeciwmgłowe
    - ABS/ESP
    - 6 poduch (czołowe boczne i kurtyny)
    - wspomaganie kiery
    - central zamek z pilotem
    - elektryka szyb x4
    - elektryka foteli z pamięcią fotela kierowcy
    - elektryka lusterek (niestety bez składania, ale się to nadrobi kiedyś)
    - grzanie foteli z przodu
    - skóra
    - tempomat
    - tiptronic
    - samościemniające się lusterko
    - czujnik deszczu
    - nawigacja
    - DSP
    - pełny fis
    - climatronic
    - schowek na okulary zamiast rączki nad drzwiami kierowcy
    - zintegrowane foteliki dla dziecka na tylnej kanapie
    - firmowo przyciemniane szyby tylne (drzwi, bagażnik i klapa wymienione przeze mnie, kupione okazyjnie - 300 zł za szyby, 150 za wymianę pod warunkiem pozostawienia w zakładzie tylnej szyby - na co przystałem wyszło taniej, niż folia i nic nie pryszczy, nie odstaje)
    - ambiente w lusterku
    - wykończenia w drewnie (ale z tym coś będę kombinował)
    - firmowo obniżona zawiecha - 20
    - kierownica wielofunkcyjna
    - grzanie lusterek i dysz sprysków

    Moje mody:

    - LCD w zagłówki
    - Zmieniarka MP3 zamiast standardowej CD
    - DVD + tuner TV na przód (wyświetlane w nawigacji)
    - grill bez znaczka (Jom)
    - czujniki parkowania przód + tył
    - zestaw głośnomówiący bluetooth (thb Bury 9045)
    - kamera cofania
    - diody led własnej roboty w całym aucie (nie kupowałem gotowców, bo to zło)
    - Hella DynaView EVO 2 (świetny zestaw akcesoryjny doświetlająvy pobocza i majacy funkcję przeciwmgłowych)
    - Lampka W8 (z ambiente)
    - us look (obrysy - to taka moja namiastka auta z USA - kiedyś spełnię swoje marzenia)
    - oświetlenie nóg po otwarciu drzwi na przód i tył
    - lampy na tył Dectane Litec LED (drogie, lecz ładne)
    - aluminiowe ramki w środku, zamiast kredensu, który tam był
    - światła dzienne Philips DayLight Guide. Na noc się przyciemniają i robią za postojówki (to rozwiązanie Philipsa jest zgodne z prawem i wygląda zarąbiaszczo)
    - alusy pomalowane na stalowosiwo.

    Co uruchomiłem:
    - vagiem domykanie i otwieranie szyb z pilota
    - zamykanie autka po przekroczeniu 15 km/h

    Wszystkie mody zrobiłem sam.
    18 czerwca 2013, 1:21 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Zapraszamy na kolejną edycję Moto Event East 2013! Już 29 czerwca 2013 roku Hala Miejska w Chełmie przy ulicy Granicznej 2a zamieni się w miejsce gdzie będziecie mogli zobaczyć przeróżne perełki motoryzacyjne. Aby uchylić rąbka tajemnicy zdradzimy Wam, że zaprosiliśmy na tegoroczny zlot wielu właścicieli aut unikatowych w Polsce. Oczywiście tak jak w roku ubiegłym również miłośnicy motocykli odnajdą się na imprezie. Nie zawiodą się również Ci, którzy oczekują wrażeń estetycznych nie tylko pod względem motoryzacyjnym. Event ozdobią piękne modelki, które wystąpią w iście gwiazdorskim stylu, na czerwonym dywanie. Ze względu na pokaz mody "Carwalk" i kobiety będą miały na co popatrzeć - to nie będzie zwykłe chodzenie po wybiegu, w pokaz zostaną wplecione elementy choreograficzne, także na pewno nie zawieje nudą!

    Dla ambitnych motomaniaków przygotowaliśmy nie lada atrakcję - dla wszystkich chcących sprawdzić swoje auto pod względem osiągów na zlocie zagości hamownia! Jeszcze głośniej, jeszcze ostrzej, jeszcze bardziej emocjonująco! Wszystkie wypisane atrakcje to tylko kropla w morzu tego, co będzie można zobaczyć na tegorocznej edycji naszej imprezy. Nie możesz tego przegapić! Jeśli jesteś właścicielem nietypowego auta w które wkładasz dużo serca i umiejętności - skorzystaj z formularza zgłoszeniowego i pokaż się na zlocie!

    Czekamy na Was. Do zobaczenia 29 czerwca.

    Organizator:
    Telewizja Internetowa - www.wschodnia.tv

    Współorganizatorzy:
    Lubelskie Klasyki Nocą - www.facebook.com/Lubelskie.Klasyki
    www.magmar-models.pl

    Strona imprezy:
    www.motoeast.pl

    Partnerzy Medialni:

    www.motokiller.pl
    www.joemonster.org
    28 maja 2013, 17:32 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    www.motoeast.pl

    Moja Audi-ca A6 C5 AVANT 1.9 TDI – Buda- A6 C5 AVANT
Silnik- 1.9 TDI (AFN 110KM) Aktualnie moc na poziomie 140+ koni
Felgi- CMS C4-HGS 19" (POMALOWANE NA CZARNO I PASKIEM I LOGIEM "AUDI")
Opony- 215/35/19
Inne mody:
-CHIP TUNING MAPY Z 110 NA 140 KONI
-ODNOWIONY LAKIER (11.2012R.)
-DACH POMALOWANY NA CZARNY METALIK
-LUSTERKA,GRILL I INNE DODATKI W KOLORZE CZARNYM
-RELINGI WYMIENIONE NA CZARNE
-MASKA NACIĄGNIĘTA NA REFLEKTORY
-REFLEKTORY PRZEDNIE "RING + BLACK"
-REFLEKTORY TYLNE "BLACK LED"
-DODATKOWA CHŁODNICA OLEJU 
-ZAWIESZENIE GWINTOWANE
-TYLNA BLENDA PRZYCIEMNIONA NA CZARNO
-PRZYCIEMNIONE SZYBY FOLIOM "5"
-HAMULCE NAWIERCANE I NACINANE 
-DOWNPIPE (ZAMIAST KATALIZATORA)
-SKÓRZANE FOTELE

PS. SAMOCHÓD JEST Z 99r.
    Buda- A6 C5 AVANT
    Silnik- 1.9 TDI (AFN 110KM) Aktualnie moc na poziomie 140+ koni
    Felgi- CMS C4-HGS 19" (POMALOWANE NA CZARNO I PASKIEM I LOGIEM "AUDI")
    Opony- 215/35/19
    Inne mody:
    -CHIP TUNING MAPY Z 110 NA 140 KONI
    -ODNOWIONY LAKIER (11.2012R.)
    -DACH POMALOWANY NA CZARNY METALIK
    -LUSTERKA,GRILL I INNE DODATKI W KOLORZE CZARNYM
    -RELINGI WYMIENIONE NA CZARNE
    -MASKA NACIĄGNIĘTA NA REFLEKTORY
    -REFLEKTORY PRZEDNIE "RING + BLACK"
    -REFLEKTORY TYLNE "BLACK LED"
    -DODATKOWA CHŁODNICA OLEJU
    -ZAWIESZENIE GWINTOWANE
    -TYLNA BLENDA PRZYCIEMNIONA NA CZARNO
    -PRZYCIEMNIONE SZYBY FOLIOM "5"
    -HAMULCE NAWIERCANE I NACINANE
    -DOWNPIPE (ZAMIAST KATALIZATORA)
    -SKÓRZANE FOTELE

    PS. SAMOCHÓD JEST Z 99r.
    15 maja 2013, 21:47 przez ~Slazok16 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Corrado G60 – powracamy do stanu oryginalnego + lekkie mody
    Powracamy do stanu oryginalnego + lekkie mody
    12 maja 2013, 22:42 przez pelix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Corrado G60 – powracamy do stanu oryginalnego + lekkie mody
    Powracamy do stanu oryginalnego + lekkie mody
    12 maja 2013, 22:45 przez pelix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Corsa B – Bo zabawa w mody to nie tylko Hondy Civic i BMW.
Można się wziąć za to za co nikt się nie bierze a efekty mogą być wspaniałe
    Bo zabawa w mody to nie tylko Hondy Civic i BMW.
    Można się wziąć za to za co nikt się nie bierze a efekty mogą być wspaniałe
    17 marca 2013, 12:02 przez Engine (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    No to ja też! – Na razie seria, lecz będą szerokie mody ze swapem na 3.2 V6
    Na razie seria, lecz będą szerokie mody ze swapem na 3.2 V6
    22 lutego 2013, 11:55 przez ~VBFL | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW e34 – Z cyklu: Jak wszyscy to ja nie będę gorsza
Całkowita seria... Może kiedyś zdecyduję się na jakieś 'mody'
    Z cyklu: Jak wszyscy to ja nie będę gorsza
    Całkowita seria... Może kiedyś zdecyduję się na jakieś 'mody'
    3 stycznia 2013, 22:39 przez ~MalinQ | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne