Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 87 takich materiałów
    W oczekiwaniu na wiosnę – Kombinowanie kasy na kolejne mody.
Sprężyny na tył już są, jeszcze dokładka przód, folia na lampy i kilka detali.
    Kombinowanie kasy na kolejne mody.
    Sprężyny na tył już są, jeszcze dokładka przód, folia na lampy i kilka detali.
    24 lutego 2014, 20:57 przez Wieczny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Filmik pokazuję tuning mojej 328i. BMW kupiłem w Niemczech jako zwykły, seryjny, podniszczony egzemplarz. Dołożyłem kompletny m-pakiet, barwy DTM, wybebeszenie wnętrza, gruntowny remont silnika, mody w zawieszeniu itp. 328i dzielnie służyła jako autko do podnoszenia poziomu adrenaliny
    28 stycznia 2014, 12:04 przez bukovsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Seria vs. mody –
    19 stycznia 2014, 20:59 przez MagicMan1123 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Golf IV 1,9 TDI – Moje mk4 1.9TDI 101KM na pompowtryskach. Powoli wprowadzam mody, na razie tylko kosmetyka czyli felgi 17stki, duże prawe lusterko, odmalowane zaciski na srebrno. Wewnątrz lampka podsufitki od skody Superb, licznik od wersji SportEdition, trójramienna skórzana kierownica, klimatronik itp. Jest to mój pierwszy samochód i nie wyobrażam sobie że miałbym go kiedyś sprzedać dlatego planuję doprowadzić go do idealnego stanu (mimo że już teraz dużo mu nie brakuje) i zostawić go w rodzinie, pewnie wielu z Was mnie zrozumie. Pozdrawiam. PS. jeśli się spodoba dorzucę więcej zdjęć.
    Moje mk4 1.9TDI 101KM na pompowtryskach. Powoli wprowadzam mody, na razie tylko kosmetyka czyli felgi 17stki, duże prawe lusterko, odmalowane zaciski na srebrno. Wewnątrz lampka podsufitki od skody Superb, licznik od wersji SportEdition, trójramienna skórzana kierownica, klimatronik itp. Jest to mój pierwszy samochód i nie wyobrażam sobie że miałbym go kiedyś sprzedać dlatego planuję doprowadzić go do idealnego stanu (mimo że już teraz dużo mu nie brakuje) i zostawić go w rodzinie, pewnie wielu z Was mnie zrozumie. Pozdrawiam. PS. jeśli się spodoba dorzucę więcej zdjęć.
    5 stycznia 2014, 21:57 przez Plewson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Źródło:

    własne

    2jz  gte i wszystko jasne... – Silnik legenda, chyba najpopularniejszy na świecie, najbardziej podatny na mody... Chociaż to stara konstrukcja spokojnie może dorównać nowym silnikom...
    Silnik legenda, chyba najpopularniejszy na świecie, najbardziej podatny na mody... Chociaż to stara konstrukcja spokojnie może dorównać nowym silnikom...
    2 grudnia 2013, 17:46 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Scirocco mk2 2.0 16v ABF – SILNIK: 
- 1,8 JH na wtrysku mechanicznym KA-Jetronic 
- Swap na 2.0 16v ABF 

MODY POD MASKĄ: 
- silnik pomalowany na czarny połysk 
- komora cala odmalowana 
- krótka skrzynia ACD 
- kolo zamachowe z JH 5,25kg 
- dolot 3 cale 
- stożek Simota 
- brak zbiornika płynu spryskiwaczy 
- zbirorniczki płynu chlodniczego i hamulcowego 
pomalowane na czarny połysk 

UKLAD WYDECHOWY: 
- customowe portki 
- przelot 
- końcowy tłumik z mk2 Gti 16v 
- plus polerka fifek 

ZAWIESZENIE: 
- gwint Tuning Art 

UKLAD HAMULCOWY: 
Seria: 
- przód tarcze 239mm 
- tył bęben 
Zmiana: 
- przód tarcze 280mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 z adapterem 
- tył tarcze 226mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 

BODY-KIT: 
- ori lakier LA5Y na karoserii 
- polerka lakieru 
- szeroki spojler na tylnej szybie 
- szyby atermiczne 
- ori pakiet ZENDERA 
- smoked front 
- odnowione i wypolerowane tylnych lamp 
- usunięta tylna wycieraczka 
- znaczki czarny mat 

KOŁA: 
- Schmidt ML 15cali 8j przód et 18 tył et 10 
- opony 165/45/15 Nankang As-1 

ŚRODEK: 
- Digifiz 
- Mfa 
- fotele Recaro z mk3 
- drewniana kierownica Raid 
- drewniana gałka zmiany biegów 
- box na kasety 

CAR-AUDIO: 
- radio Kenwood KDC-MP6090R 
- głośniki seria małe elipsy
    SILNIK:
    - 1,8 JH na wtrysku mechanicznym KA-Jetronic
    - Swap na 2.0 16v ABF

    MODY POD MASKĄ:
    - silnik pomalowany na czarny połysk
    - komora cala odmalowana
    - krótka skrzynia ACD
    - kolo zamachowe z JH 5,25kg
    - dolot 3 cale
    - stożek Simota
    - brak zbiornika płynu spryskiwaczy
    - zbirorniczki płynu chlodniczego i hamulcowego
    pomalowane na czarny połysk

    UKLAD WYDECHOWY:
    - customowe portki
    - przelot
    - końcowy tłumik z mk2 Gti 16v
    - plus polerka fifek

    ZAWIESZENIE:
    - gwint Tuning Art

    UKLAD HAMULCOWY:
    Seria:
    - przód tarcze 239mm
    - tył bęben
    Zmiana:
    - przód tarcze 280mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 z adapterem
    - tył tarcze 226mm + zaciski i jarzma z Corrado G60

    BODY-KIT:
    - ori lakier LA5Y na karoserii
    - polerka lakieru
    - szeroki spojler na tylnej szybie
    - szyby atermiczne
    - ori pakiet ZENDERA
    - smoked front
    - odnowione i wypolerowane tylnych lamp
    - usunięta tylna wycieraczka
    - znaczki czarny mat

    KOŁA:
    - Schmidt ML 15cali 8j przód et 18 tył et 10
    - opony 165/45/15 Nankang As-1

    ŚRODEK:
    - Digifiz
    - Mfa
    - fotele Recaro z mk3
    - drewniana kierownica Raid
    - drewniana gałka zmiany biegów
    - box na kasety

    CAR-AUDIO:
    - radio Kenwood KDC-MP6090R
    - głośniki seria małe elipsy
    29 listopada 2013, 17:25 przez ~siwy83 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Lincoln Continental Coupe – To autko nigdy nie wyjdzie z mody.
    To autko nigdy nie wyjdzie z mody.
    10 listopada 2013, 23:38 przez wrycza97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW GOLF MK4 R36 POLSKA – MODEL: Golf IV R32 2003r

SILNIK: Fabrycznie 3.2 VR6 , obecnie 3.6 VR6 FSI BLV przez niektórych nazywany R36

MOC: Fabrycznie 241KM, po zmianach powinno być 300+

MODY POD MASKA: 

Odnowiona komora silnika, usunięte uszczelnienia z masy gumowej na zgrzewach, usunięto kilka mocowań i otworów. Przerobione kielichy - została zrobiona regulacja kątów pochylenia kół (niestety w seryjnym MK4 nie da się ich ustawić). Podłużnica przygotowana pod duże obniżenia.

Silnik pomalowany na czarno, jak i wszystkie inne elementy typu zbiorniczki itp. Kolektor ssący ze zmienną długością kanałów, dekiel z Audi Q7. Rozwiercona przepustnica. Dolot wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 85mm zintegrowany z przepływomierzem, zakończony suchym filtrem stożkowym Fujita w nadkolu. Mocniejsze poduszki silnika dopasowane z innych mocnych VAG, dolna poduszka z wkładem poliuretanowym. Cały silnik podniesiony 20mm specjalnymi podkładkami pod poduszki.

ZAWIESZENIE:

Przód to nowe zawieszenie gwintowane H&R z wkładami Bilsteina (tzw gruby tłok). Tył amortyzatory Weitec i niższe sprężyny żeby można było go położyć. Do tego rozpórka przednia stalowa z Audi S3.

Zawieszenie zostało rozebrane i odnowione. Elementy typu sanki czy wahacze zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wahacze dostały nowe poliuretanowe tuleje. Zmienione również wszystkie sworznie, łączniku, tuleje i łożyska.

UKLAD HAMULCOWY: 

Zaciski zaadaptowane z Porsche Cayenne Turbo, potocznie zwane Brembo 18ZR. Tarcze zostały o seryjnej średnicy 334mm, dodatkowo nawiercone na zamówienie (baza to ori 2 częściowe tarcze VW). Zaciski zamontowane na adapterach firmy Epytec. Nowe klocki Brembo/Pagid. Nowe przewody hamulcowe, płyn ATE typ 200. Tył póki co tarcze wentylowane 256mm + seryjny zacisk.

KOLA: 

Koła pochodzą z Porsche. Przednie zostały zwężone z 11 na 9.5 cala. Obecne parametry kół:
Przód: 9.5Jx19 +215/35/19 Hankook S1 EVO
Tył 11x19 + 245/30/10 Dunlop SP 9000
Do tego oczywiście adaptery 5x100 5x130.

NADWOZIE: Seryjne, lakier Sprint Blau LZ5F z RS4, R8. Całość robiona na materiałach Dupont, lampy tył polift, emblematy R36, dokładka leon cupra r, końcówki wydechu 100mm, emblematy WOB w błotnikach

WNETRZE: Wnętrze seryjne R32 czyli pół skórzane czarne fotele Konig + nowa kierownica Golf MK5 R32 + aluminiowy rollbar / półklatka. 

AUDIO: Seryjne.

Zmiany przeprowadzone: Auto rozebrane do ostatniej śrubki i kompleksowo składane "od nowa".
    MODEL: Golf IV R32 2003r

    SILNIK: Fabrycznie 3.2 VR6 , obecnie 3.6 VR6 FSI BLV przez niektórych nazywany R36

    MOC: Fabrycznie 241KM, po zmianach powinno być 300+

    MODY POD MASKA:

    Odnowiona komora silnika, usunięte uszczelnienia z masy gumowej na zgrzewach, usunięto kilka mocowań i otworów. Przerobione kielichy - została zrobiona regulacja kątów pochylenia kół (niestety w seryjnym MK4 nie da się ich ustawić). Podłużnica przygotowana pod duże obniżenia.

    Silnik pomalowany na czarno, jak i wszystkie inne elementy typu zbiorniczki itp. Kolektor ssący ze zmienną długością kanałów, dekiel z Audi Q7. Rozwiercona przepustnica. Dolot wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 85mm zintegrowany z przepływomierzem, zakończony suchym filtrem stożkowym Fujita w nadkolu. Mocniejsze poduszki silnika dopasowane z innych mocnych VAG, dolna poduszka z wkładem poliuretanowym. Cały silnik podniesiony 20mm specjalnymi podkładkami pod poduszki.

    ZAWIESZENIE:

    Przód to nowe zawieszenie gwintowane H&R z wkładami Bilsteina (tzw gruby tłok). Tył amortyzatory Weitec i niższe sprężyny żeby można było go położyć. Do tego rozpórka przednia stalowa z Audi S3.

    Zawieszenie zostało rozebrane i odnowione. Elementy typu sanki czy wahacze zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wahacze dostały nowe poliuretanowe tuleje. Zmienione również wszystkie sworznie, łączniku, tuleje i łożyska.

    UKLAD HAMULCOWY:

    Zaciski zaadaptowane z Porsche Cayenne Turbo, potocznie zwane Brembo 18ZR. Tarcze zostały o seryjnej średnicy 334mm, dodatkowo nawiercone na zamówienie (baza to ori 2 częściowe tarcze VW). Zaciski zamontowane na adapterach firmy Epytec. Nowe klocki Brembo/Pagid. Nowe przewody hamulcowe, płyn ATE typ 200. Tył póki co tarcze wentylowane 256mm + seryjny zacisk.

    KOLA:

    Koła pochodzą z Porsche. Przednie zostały zwężone z 11 na 9.5 cala. Obecne parametry kół:
    Przód: 9.5Jx19 +215/35/19 Hankook S1 EVO
    Tył 11x19 + 245/30/10 Dunlop SP 9000
    Do tego oczywiście adaptery 5x100 5x130.

    NADWOZIE: Seryjne, lakier Sprint Blau LZ5F z RS4, R8. Całość robiona na materiałach Dupont, lampy tył polift, emblematy R36, dokładka leon cupra r, końcówki wydechu 100mm, emblematy WOB w błotnikach

    WNETRZE: Wnętrze seryjne R32 czyli pół skórzane czarne fotele Konig + nowa kierownica Golf MK5 R32 + aluminiowy rollbar / półklatka.

    AUDIO: Seryjne.

    Zmiany przeprowadzone: Auto rozebrane do ostatniej śrubki i kompleksowo składane "od nowa".
    16 października 2013, 12:52 przez beduin221 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    E36 328i – Kolejne mody w moim turasie
    Kolejne mody w moim turasie
    1 września 2013, 10:29 przez andrz3j (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Moje pierwsze motoryzacyjne miłości – Do dziś pamiętam pierwsze wydane pieniądze na mody to tych motorków.
    Do dziś pamiętam pierwsze wydane pieniądze na mody to tych motorków.
    25 sierpnia 2013, 10:32 przez orzech94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne