Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 87 takich materiałów
    Pierwsze mody zacząłem od układu wydechowego!
    Na pierwszy ogień poszedł do wycięcia katalizator. Na jego miejsce wspawałem strumienice dzięki czemu Sejek uzyskał bardziej rasowe brzmienie. Następnie wyleciał fabryczny tłumik końcowy a jego miejsce zastąpił tłumik ze starego subaru legancy! Teraz trzeba tylko dospawać nową końcówkę wydechu i będzie super! Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.
    10 sierpnia 2015, 22:28 przez ~lowcanietoperzy | Do ulubionych | Skomentuj (35)
    Źródło:

    własne

    Moja Haneczka – Idzie lato, idą mody.
    Idzie lato, idą mody.
    5 maja 2015, 0:09 przez riley2pl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Małe mody, a cieszą – Od dziś będziemy jeździć bez przedniej tablicy, według mnie wygląda dużo lepiej niż z nią.
    Od dziś będziemy jeździć bez przedniej tablicy, według mnie wygląda dużo lepiej niż z nią.
    16 kwietnia 2015, 22:52 przez wilk600rr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    www.facebook.pl/WilkuGarage

    1 kwietnia 2015, 18:36 przez vanos320 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Pomarańczowa Prelude IV cz1 – Preludka zaraz po zakupie, mody w trakcie.
    Preludka zaraz po zakupie, mody w trakcie.
    14 marca 2015, 1:46 przez ~StefanStefanStefan | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    mój telefon

    Seat Arosa – Moje 1 autko. 
Silnik 1.0 8v,1997 rok 
Niedługo wchodzą mody. Jak to się mówi, ciasne, ale własne!
    Moje 1 autko.
    Silnik 1.0 8v,1997 rok
    Niedługo wchodzą mody. Jak to się mówi, ciasne, ale własne!
    Materiały na głównej i prawdziwe serce motokillera – Przeczytaj uważnie do końca zanim skomentujesz!

Kilka osób żali się, że nie ma już tego klimatu, że nie ma własnych samochodów. Więc postanowiłem przysiąść i posprawdzać. 14 osób regularnie wrzuca tu samochody pokazując mody. Czy chcecie oglądać 14 samochodów w kółko przez parę lat? Jasne, że nie. 
Idźmy dalej - około 40 osób chce, by wrzucać materiały własne. Codziennie stronę główną ogląda kilka tysięcy osób. Więc głos 40 osób niewiele zmieni, niestety. 
Jednak z drugiej strony te 40 osób, to najbardziej wartościowe osoby - można powiedzieć kręgosłup MK - odwiedzają stronę codziennie. 

I zaczyna się konflikt interesów - czy dawać materiały, które ich uszczęśliwią (czyli 4-8 zdjęć dziennie na główną z materiałami własnymi), czy jednak uszczęśliwić parę tysięcy osób. To mój dylemat. Właściciel firmy do której należy MK takich dylematów nie ma - jemu zależy na wynikach. Gdy ich nie ma zamyka stronę. Takie są zasady rynku i ich się nie zmieni. 

Dlatego też główna pozostanie w takiej formie, jaka jest, czyli głównie obrazki, które podobają się większości. By to uzmysłowić wszystkim - tak uwielbiana złota, która była na pierwszym miejscu przez cały dzień miała mniej odsłon, niż terenowy Ford z internetu, który był notabene najgorszym internetowym obrazkiem jeśli idzie o ilość odsłon. I musicie mnie zrozumieć - właściciel firmy wymaga wyników. I główna będzie zbiorem obrazków w większości z internetu - czy się to podoba, czy nie.

Piszecie, że skończyła się pomoc na głównej, że skończyły się porady.  Że to już nie jest to.


Zatem - czy wszystko stracone? Oczywiście, że nie. Na tej stronie jest miejsce, gdzie jest niesamowity klimat, gdzie ludzie sobie pomagają, gdzie chwalimy się swoimi gablotami i gdzie można usłyszeć MASĘ rzeczowych porad i ciepłych słów. Tylko dlaczego nie odkryliście tego miejsca i z takim uporem forsujecie, by na głównej były rzeczy, które są minusowane przez tych, co sobie lubią pooglądać Ferrari. Zostawcie im tą główną i zapraszam do niesamowitego zakątka a jest nim... nasze forum! 

Na forum możemy pochwalić się własnymi pojazdami. Właśnie tu dodaj swoje auto. Zobaczcie jak są ciepło przyjmowane. Hejterów się zgłasza poprzez system zgłoszeń i my się nimi zajmujemy. Skutecznie:
http://motokiller.pl/forum/forum/43-pochwal-si%C4%99/

Także fani klasyków mają swój kącik: 
http://motokiller.pl/forum/forum/28-klasyki/

Co więcej - można coś kupić i coś sprzedać:
http://motokiller.pl/forum/forum/114-gie%C5%82da/

Mało? To można zorganizować spota i spotkać się z innymi użytkownikami MK:
http://motokiller.pl/forum/forum/19-rajdy-zloty-spotkania/

Jeśli coś się zepsuło - można się poradzić - są fora techniczne (właśnie tu teraz są porady a nie na głównej - zobaczcie ile cennych rzeczy tu jest):
http://motokiller.pl/forum/forum/17-fora-techniczne/

Maniacy sprzętu grającego też znajdą coś dla siebie:
http://motokiller.pl/forum/forum/25-car-audio-i-video/

Jeśli chcesz kupić coś taniej na hasło Motokiller sklepy i usługodawcy oferują fajne rabaty:
http://motokiller.pl/forum/forum/90-og%C5%82oszenia-komercyjne/

A jeśli Ci mało możesz na żywo porozmawiać z nami (administracją) i z innymi użytkownikami. Na Shoucie zawsze jest wesoło. 
http://motokiller.pl/forum/shoutbox/


Zamiast narzekać na główną - wejdź na forum - tu panuje naprawdę świetny klimat - atmosfera pomocy i wszystko, co najlepsze w motokillerze - gwarantuję - szybko pokochasz ten zakątek! Bo na serio wśród 40 000 osób, które codziennie odwiedza główną te czterdzieści kilka nie zrobi żadnej rewolty. Na nic się nie zdadzą apele i ostentacyjne zamykanie kont. Lepiej kliknąć na forum i tam się dzielić pasją. W miłym klimacie i świetnej atmosferze. I można cały dzień przesiedzieć na shoutboxie wygadując się o wszystkim. Serio. Tylko odkryj forum. Ono czeka na Ciebie. Tam bije serce motokillera. Więc na co czekasz? Klikaj niebieski napis forum i odkryj je. Dla siebie! Pamiętaj - to Ty tworzysz atmosferę na tym forum, a nie anonimowi ludzie minusujący wszystko, co własne. Osobiście uważam (i chyba zgodzą się ze mną wszyscy forumowicze), że na forum jest milion razy fajniej, niż na głównej. Ja sam na forum przesiaduję po 10 godzin dziennie - uzależniłem się... I serio - wchodząc na forum nigdy nie powiesz, że MK stracił klimat. Nie stracił - klimat się przeniósł własnie tu. Zapraszamy. Dodawaj, twórz, pisz. Na forum nikt nas z odsłon postu nie rozlicza. 

A dla całej reszty nie zainteresowanej forum - na zdjęciu Dodge Challenger z roku 1970 - foto własne.
    Przeczytaj uważnie do końca zanim skomentujesz!

    Kilka osób żali się, że nie ma już tego klimatu, że nie ma własnych samochodów. Więc postanowiłem przysiąść i posprawdzać. 14 osób regularnie wrzuca tu samochody pokazując mody. Czy chcecie oglądać 14 samochodów w kółko przez parę lat? Jasne, że nie.
    Idźmy dalej - około 40 osób chce, by wrzucać materiały własne. Codziennie stronę główną ogląda kilka tysięcy osób. Więc głos 40 osób niewiele zmieni, niestety.
    Jednak z drugiej strony te 40 osób, to najbardziej wartościowe osoby - można powiedzieć kręgosłup MK - odwiedzają stronę codziennie.

    I zaczyna się konflikt interesów - czy dawać materiały, które ich uszczęśliwią (czyli 4-8 zdjęć dziennie na główną z materiałami własnymi), czy jednak uszczęśliwić parę tysięcy osób. To mój dylemat. Właściciel firmy do której należy MK takich dylematów nie ma - jemu zależy na wynikach. Gdy ich nie ma zamyka stronę. Takie są zasady rynku i ich się nie zmieni.

    Dlatego też główna pozostanie w takiej formie, jaka jest, czyli głównie obrazki, które podobają się większości. By to uzmysłowić wszystkim - tak uwielbiana złota, która była na pierwszym miejscu przez cały dzień miała mniej odsłon, niż terenowy Ford z internetu, który był notabene najgorszym internetowym obrazkiem jeśli idzie o ilość odsłon. I musicie mnie zrozumieć - właściciel firmy wymaga wyników. I główna będzie zbiorem obrazków w większości z internetu - czy się to podoba, czy nie.

    Piszecie, że skończyła się pomoc na głównej, że skończyły się porady. Że to już nie jest to.


    Zatem - czy wszystko stracone? Oczywiście, że nie. Na tej stronie jest miejsce, gdzie jest niesamowity klimat, gdzie ludzie sobie pomagają, gdzie chwalimy się swoimi gablotami i gdzie można usłyszeć MASĘ rzeczowych porad i ciepłych słów. Tylko dlaczego nie odkryliście tego miejsca i z takim uporem forsujecie, by na głównej były rzeczy, które są minusowane przez tych, co sobie lubią pooglądać Ferrari. Zostawcie im tą główną i zapraszam do niesamowitego zakątka a jest nim... nasze forum!

    Na forum możemy pochwalić się własnymi pojazdami. Właśnie tu dodaj swoje auto. Zobaczcie jak są ciepło przyjmowane. Hejterów się zgłasza poprzez system zgłoszeń i my się nimi zajmujemy. Skutecznie:
    http://motokiller.pl/forum/forum/43-pochwal-si%C4%99/

    Także fani klasyków mają swój kącik:
    http://motokiller.pl/forum/forum/28-klasyki/

    Co więcej - można coś kupić i coś sprzedać:
    http://motokiller.pl/forum/forum/114-gie%C5%82da/

    Mało? To można zorganizować spota i spotkać się z innymi użytkownikami MK:
    http://motokiller.pl/forum/forum/19-rajdy-zloty-spotkania/

    Jeśli coś się zepsuło - można się poradzić - są fora techniczne (właśnie tu teraz są porady a nie na głównej - zobaczcie ile cennych rzeczy tu jest):
    http://motokiller.pl/forum/forum/17-fora-techniczne/

    Maniacy sprzętu grającego też znajdą coś dla siebie:
    http://motokiller.pl/forum/forum/25-car-audio-i-video/

    Jeśli chcesz kupić coś taniej na hasło Motokiller sklepy i usługodawcy oferują fajne rabaty:
    http://motokiller.pl/forum/forum/90-og%C5%82oszenia-komercyjne/

    A jeśli Ci mało możesz na żywo porozmawiać z nami (administracją) i z innymi użytkownikami. Na Shoucie zawsze jest wesoło.
    http://motokiller.pl/forum/shoutbox/


    Zamiast narzekać na główną - wejdź na forum - tu panuje naprawdę świetny klimat - atmosfera pomocy i wszystko, co najlepsze w motokillerze - gwarantuję - szybko pokochasz ten zakątek! Bo na serio wśród 40 000 osób, które codziennie odwiedza główną te czterdzieści kilka nie zrobi żadnej rewolty. Na nic się nie zdadzą apele i ostentacyjne zamykanie kont. Lepiej kliknąć na forum i tam się dzielić pasją. W miłym klimacie i świetnej atmosferze. I można cały dzień przesiedzieć na shoutboxie wygadując się o wszystkim. Serio. Tylko odkryj forum. Ono czeka na Ciebie. Tam bije serce motokillera. Więc na co czekasz? Klikaj niebieski napis forum i odkryj je. Dla siebie! Pamiętaj - to Ty tworzysz atmosferę na tym forum, a nie anonimowi ludzie minusujący wszystko, co własne. Osobiście uważam (i chyba zgodzą się ze mną wszyscy forumowicze), że na forum jest milion razy fajniej, niż na głównej. Ja sam na forum przesiaduję po 10 godzin dziennie - uzależniłem się... I serio - wchodząc na forum nigdy nie powiesz, że MK stracił klimat. Nie stracił - klimat się przeniósł własnie tu. Zapraszamy. Dodawaj, twórz, pisz. Na forum nikt nas z odsłon postu nie rozlicza.

    A dla całej reszty nie zainteresowanej forum - na zdjęciu Dodge Challenger z roku 1970 - foto własne.
    24 lutego 2015, 1:17 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (47)
    Źródło:

    Własne

    Już prawie gotowi na sezon – Ta zima nie była zbyt owocna w mody. Zderzaki zostały spasowane, tył poszedł w dół, zagościły nowe lampy i blenda pod tylną rejestrację. Troszeczkę zwiększył się negatyw. Dzisiaj wspawana będzie nowa końcówka wydechu z kwasówki. Na dniach wlecą też zaślepki MT II, czarna podsufitka, elektryczny szyberdach i beżowe boczki oraz dywan. Wtedy będziemy gotowi na sezon 2015! A u was jak wyglądała tegoroczna zima?
    Ta zima nie była zbyt owocna w mody. Zderzaki zostały spasowane, tył poszedł w dół, zagościły nowe lampy i blenda pod tylną rejestrację. Troszeczkę zwiększył się negatyw. Dzisiaj wspawana będzie nowa końcówka wydechu z kwasówki. Na dniach wlecą też zaślepki MT II, czarna podsufitka, elektryczny szyberdach i beżowe boczki oraz dywan. Wtedy będziemy gotowi na sezon 2015! A u was jak wyglądała tegoroczna zima?
    A to mój Passat w highline – Mody, jakie zrobiłem w samochodzie (zapewne były inne, ale nie pamiętam): Pierwszym grubym modem było wywalenie pięciobiegowej skrzyni i wrzucenie tiptrona. Ze sterownikiem, przeprogramowaniem silnika i zegarów. Wszystko poszło zgodnie ze specyfikacją firmową ze schematami w łapie i elsą, dzięki której przeprogramowałem jak się należy wszystko. Z zewnątrz dodałem obrysy - wyjmując ze zderzaków listwy eu a wkładając US - z otworami pod obrysy - instalację robiłem sam. Halogeny zastąpiłem światłami zakrętowymi Hella DynaView EVO2 - gruba robota i znów gmeranie w elektryce. Dodatkowo założone czujniki parkowania przód - tył Valeo - z tyłu w firmowych miejscach, z przodu wywiercone otwory - też gruba robota. Dzienne Philips DayLight Guide mające także funkcję postojówek. Z tyłu wywalone ori lampy na rzecz ledowych. W światłach jako xenon założone żarówki Osram Xenarc CoolBlue. Zawieszenie podniesione z -40 do oryginału. Wymienione tylne szyby z białych na piecowo przyciemniane oryginał VW. Mało? To lecimy dalej. W środku dołożony cały system DVD, z wyświetlaniem na nawigacji i na zagłówkach. Dołożona kamera cofania z wyświetlaniem na nawigacji. Wywalona zmieniarka CD założona zmieniarka MP3 - zgodna z fabrycznym radiem sterowana z kierownicy. Wywalone wszystkie drewienka - założone wstawki z aluminium, które wcześniej było czymś a la carbon, tylko to spolerowałem. Wywalone fotele z alcantarą - wstawione komfortowe skórzane. Przednie fotele to gruba robota, gdyż zostawiłem swoje stelaże. Założony grill bez znaczka. Dodane dodatkowe oświetlenie led w drzwiach (czerwone lampki obrysowe) oraz oświetlenie nóg (lampki zapalane wraz z dzrwiami na dole samochodu z przodu pod deską z tyłu w progach drzwiowych). Wszystkie żarówki led zrobione własnoręcznie według przepisu https://joemonster.org/art/32129/Zrob_to_sam_oswietlenie_diodami_LED_kabiny_samochodu. Dodane dodatkowe oświetlenie bagażnika (pod roletą). Założony dodatkowy zestaw głośnomówiący bluetooth, który działa z fabrycznym radiem (było trochę kombinowania, ale udało się). Założona lampka wewnętrzna podświetlenia wnętrza od Passata W8, dodane chromy w desce i w drzwiach także od W8. Wagiem dosowym uruchomiłem sobie opuszczanie i domykanie szyb z pilota, zamykanie drzwi po przekroczeniu 15 km/h, wywaliłem otwieranie selektywne i dołożyłem parę bajerków programistycznych takich jak odskakiwanie klapy po otwarciu jej z pilota (w przyszłości będzie to automatyczne otwieranie klapy). Dodałem metalowe nakładki na progi i na zderzak (tam gdzie były silikony). Felgi pomalowałem na kolor siwy metalik. Z relingów zdarty chrom - spolerowane do żywego - to co teraz widać, to polerowane aluminium. I to mniej więcej z grubsza wszystko co zrobiłem.

A nie wszystko, bo ostatnio auto wygłuszałem - oto linki z przebiegu prac.
http://motokiller.pl/178479
http://motokiller.pl/179256
http://motokiller.pl/180142
http://motokiller.pl/181802

Mało? Dodane urządzenia inwalidzkie - sterowanie z kierownicy (ale to już mi firma robiła).

Nie chwalę się, że to prawdziwy tuning - to tylko dostosowanie samochodu do własnych potrzeb.

Większość prac starałem się wykonywać sam - a jeżdżę na wózku inwalidzkim - pamiątka na całe życie po wypadku. 

Więcej o samochodzie w źródle.
    Mody, jakie zrobiłem w samochodzie (zapewne były inne, ale nie pamiętam): Pierwszym grubym modem było wywalenie pięciobiegowej skrzyni i wrzucenie tiptrona. Ze sterownikiem, przeprogramowaniem silnika i zegarów. Wszystko poszło zgodnie ze specyfikacją firmową ze schematami w łapie i elsą, dzięki której przeprogramowałem jak się należy wszystko. Z zewnątrz dodałem obrysy - wyjmując ze zderzaków listwy eu a wkładając US - z otworami pod obrysy - instalację robiłem sam. Halogeny zastąpiłem światłami zakrętowymi Hella DynaView EVO2 - gruba robota i znów gmeranie w elektryce. Dodatkowo założone czujniki parkowania przód - tył Valeo - z tyłu w firmowych miejscach, z przodu wywiercone otwory - też gruba robota. Dzienne Philips DayLight Guide mające także funkcję postojówek. Z tyłu wywalone ori lampy na rzecz ledowych. W światłach jako xenon założone żarówki Osram Xenarc CoolBlue. Zawieszenie podniesione z -40 do oryginału. Wymienione tylne szyby z białych na piecowo przyciemniane oryginał VW. Mało? To lecimy dalej. W środku dołożony cały system DVD, z wyświetlaniem na nawigacji i na zagłówkach. Dołożona kamera cofania z wyświetlaniem na nawigacji. Wywalona zmieniarka CD założona zmieniarka MP3 - zgodna z fabrycznym radiem sterowana z kierownicy. Wywalone wszystkie drewienka - założone wstawki z aluminium, które wcześniej było czymś a la carbon, tylko to spolerowałem. Wywalone fotele z alcantarą - wstawione komfortowe skórzane. Przednie fotele to gruba robota, gdyż zostawiłem swoje stelaże. Założony grill bez znaczka. Dodane dodatkowe oświetlenie led w drzwiach (czerwone lampki obrysowe) oraz oświetlenie nóg (lampki zapalane wraz z dzrwiami na dole samochodu z przodu pod deską z tyłu w progach drzwiowych). Wszystkie żarówki led zrobione własnoręcznie według przepisu https://joemonster.org/art/32129/Zrob_to_sam_oswietlenie_diodami_LED_kabiny_samochodu. Dodane dodatkowe oświetlenie bagażnika (pod roletą). Założony dodatkowy zestaw głośnomówiący bluetooth, który działa z fabrycznym radiem (było trochę kombinowania, ale udało się). Założona lampka wewnętrzna podświetlenia wnętrza od Passata W8, dodane chromy w desce i w drzwiach także od W8. Wagiem dosowym uruchomiłem sobie opuszczanie i domykanie szyb z pilota, zamykanie drzwi po przekroczeniu 15 km/h, wywaliłem otwieranie selektywne i dołożyłem parę bajerków programistycznych takich jak odskakiwanie klapy po otwarciu jej z pilota (w przyszłości będzie to automatyczne otwieranie klapy). Dodałem metalowe nakładki na progi i na zderzak (tam gdzie były silikony). Felgi pomalowałem na kolor siwy metalik. Z relingów zdarty chrom - spolerowane do żywego - to co teraz widać, to polerowane aluminium. I to mniej więcej z grubsza wszystko co zrobiłem.

    A nie wszystko, bo ostatnio auto wygłuszałem - oto linki z przebiegu prac.
    http://motokiller.pl/178479
    http://motokiller.pl/179256
    http://motokiller.pl/180142
    http://motokiller.pl/181802

    Mało? Dodane urządzenia inwalidzkie - sterowanie z kierownicy (ale to już mi firma robiła).

    Nie chwalę się, że to prawdziwy tuning - to tylko dostosowanie samochodu do własnych potrzeb.

    Większość prac starałem się wykonywać sam - a jeżdżę na wózku inwalidzkim - pamiątka na całe życie po wypadku.

    Więcej o samochodzie w źródle.