Aktualizacja z porcją zimowych przeróbek: wciąż walka z rdzą, nowe wskaźniki, bak, hamulce i elementy ramy. Coraz bliżej wyjazdu. Jako bonus zajawki pierwszego żukowego zlotu w UK! Pozdro
Bardzo aktualny film - bo z dzisiaj! Niektórym się podobają takie filmy, więc specjalnie dla was "niechcemisiegarage vlog", czyli modzenie w garażu i ile udało mi się zrobić. A wy co dzisiaj zmodziliście? :)
W sumie miałem odpowiedzieć w tym odcinku #niechcemisiegarage na pytanie "czemu compact", ale to będzie dopiero w czwartym epizodzie tej serii. Natomiast w tym odcinku pokażę wam jakie modyfikacje udało mi się przeprowadzić przed wyjazdem na tor. Piszcie w komentarzach co byście chcieli zobaczyć w kolejnych filmikach.
Moje trzecie auto BMW e39 530i 231 kunia automat plus LPG. Tak wyglądało po zakupie niestety dziś wygląda trochę gorzej ponieważ ktoś we mnie wjechał z przodu. Ale to mała stłuczka i będzie dobrze. Nigdy nie miałem auta z FWD i nie zamierzam mieć. Lubie napęd klasyczny dużą moc i duży gabaryt. W przyszłości będą mody bo teraz to zwykła seria. Kupiłem z przebiegiem 260 tys teraz po 9 miesiącach jest już 292 tys. Stan adekwatny do przebiegu a czy był cofany to nie wiem. Ale była malowana w kilku miejscach a na masce i zderzaku przednim szpachla. Była bita ale nieznacznie. Super się sprawuje jeszcze nigdy mnie nie zawiodła.
Pozdrawiam
Projektant samochodów. Sponsor światowego terroryzmu, dyktator, morderca, uzależniony od seksu gwałciciel, fan piłki nożnej i muzyki Ludwiga van Bethoveena, bogacz z sumą 100 miliardów dolarów na koncie, wizjoner, kreator krzykliwej mody. Poznajcie nieznane oblicze Kaddafiego. -> http://tejsted.pl/kaddafi/
Renault Laguna Gt 204hp w serii. Małe mody: Ic Femic, orurowanie 60mm kwasówka, dolot stożek Pipecross, Dp 3"wydech do samego końca 3" na jednym tłumniku końcowym. Skrzynia pk4 ze szperą, hamulce przód 324mm, tył 300.
Moc auta 270hp 398nm, zawieszenie gwint KW