Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 304 takich materiałów
    Przed Wami nowe modele na sezon 2023. Eliasz przetestował dla Was FC250, FC350, FC450 oraz TC125, TC250, TC300. Zobaczcie jakie zmiany poza wyglądem zaszły w nowych Huskach.
    28 grudnia 2022, 14:58 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jakie auta można sprzedać w skupie samochodów w Gdyni? – Długie poszukiwanie kupca na samochód sprawia, że część właścicieli pojazdów nie decyduje się na wystawienie ogłoszenia. Generuje to jednak zbędne koszty związane z obowiązkiem ubezpieczenia auta i dokonaniem przeglądu technicznego. Rozwiązaniem w takiej sytuacji jest sprzedaż samochodu do skupu. Skup aut w Gdyni oferuje przejrzyste warunki dla klientów i płaci od ręki za odkupione auta.
Auta używane i powypadkowe a sprzedaż do skupu
Jeśli chodzi o skup aut, Gdynia to tylko jeden z obszarów objętych jego działalnością. Skup działa na terenie całego województwa pomorskiego, w tym w miastach takich jak: Wejherowo, Pruszcz Gdański, Kartuzy i Reda. Dodatkowo działa na terenie Półwyspu Helskiego. Klienci mogą skorzystać z możliwości sprzedaży auta bez osobistego stawiania się w skupie. Pracownik skupu dojeżdża do niech we wskazane miejsce nawet w ciągu 2-3 godzin. Dzięki temu sprzedaż odbywa się w miejscu, które pasuje klientowi.
W skupie można sprzedać zarówno auta w dobrym stanie technicznym, jak i uszkodzone na skutek wypadku. Skup przyjmuje wszystkie samochody, oferując za nie uczciwą cenę. W razie potrzeby samochód może być oddany do kasacji. Takie rozwiązanie również jest korzystne dla klienta, gdyż ogranicza koszty związane z utrzymaniem pojazdu, który nie nadaje się do dalszego użytkowania.
Jaki rodzaj skupu aut jest dla mnie odpowiedni?Częstym pytaniem zadawanym przez klientów jest „jaki rodzaj przedstawicielstwa handlowego jest dla mnie odpowiedni?”
Skup aut, jak sama nazwa wskazuje, zajmuje się sprzedażą i skupem samochodów. Firma musi być w stanie sprzedawać szeroką gamę samochodów i musi być w stanie robić to szybko i skutecznie. Oznacza to, że powinni mieć dużo danych o klientach. Powinni również wiedzieć, jakiego samochodu szukają, aby móc podjąć właściwą decyzję, jeśli chodzi o zakup kolejnego samochodu.
Auta osobowe i nie tylkoSkup aut z Gdyni kupuje wszystkie modele samochodów osobowych. Można w nim sprzedać popularne Volkswageny, jak i rzadziej spotykane, luksusowe Audi. Skup odkupuje je od klientów indywidualnych i przedsiębiorców, firm leasingowych, windykacyjnych oraz transportowych. W przypadku aut firmowych wystawia wszystkie dokumenty, które są potrzebne do usunięcia pojazdu z majątku firmy i zakończenia okresu amortyzacji. Dodatkowo w skupie można sprzedać motocykle i quady. Ich cena jest ustalana na takich samych zasadach jak w przypadku samochodów osobowych, dlatego usługa jest korzystna dla właścicieli mniej popularnych pojazdów.

    Długie poszukiwanie kupca na samochód sprawia, że część właścicieli pojazdów nie decyduje się na wystawienie ogłoszenia. Generuje to jednak zbędne koszty związane z obowiązkiem ubezpieczenia auta i dokonaniem przeglądu technicznego. Rozwiązaniem w takiej sytuacji jest sprzedaż samochodu do skupu. Skup aut w Gdyni oferuje przejrzyste warunki dla klientów i płaci od ręki za odkupione auta.

    Auta używane i powypadkowe a sprzedaż do skupu

    Jeśli chodzi o skup aut, Gdynia to tylko jeden z obszarów objętych jego działalnością. Skup działa na terenie całego województwa pomorskiego, w tym w miastach takich jak: Wejherowo, Pruszcz Gdański, Kartuzy i Reda. Dodatkowo działa na terenie Półwyspu Helskiego. Klienci mogą skorzystać z możliwości sprzedaży auta bez osobistego stawiania się w skupie. Pracownik skupu dojeżdża do niech we wskazane miejsce nawet w ciągu 2-3 godzin. Dzięki temu sprzedaż odbywa się w miejscu, które pasuje klientowi.

    W skupie można sprzedać zarówno auta w dobrym stanie technicznym, jak i uszkodzone na skutek wypadku. Skup przyjmuje wszystkie samochody, oferując za nie uczciwą cenę. W razie potrzeby samochód może być oddany do kasacji. Takie rozwiązanie również jest korzystne dla klienta, gdyż ogranicza koszty związane z utrzymaniem pojazdu, który nie nadaje się do dalszego użytkowania.

    Jaki rodzaj skupu aut jest dla mnie odpowiedni?

    Częstym pytaniem zadawanym przez klientów jest „jaki rodzaj przedstawicielstwa handlowego jest dla mnie odpowiedni?”

    Skup aut, jak sama nazwa wskazuje, zajmuje się sprzedażą i skupem samochodów. Firma musi być w stanie sprzedawać szeroką gamę samochodów i musi być w stanie robić to szybko i skutecznie. Oznacza to, że powinni mieć dużo danych o klientach. Powinni również wiedzieć, jakiego samochodu szukają, aby móc podjąć właściwą decyzję, jeśli chodzi o zakup kolejnego samochodu.

    Auta osobowe i nie tylko

    Skup aut z Gdyni kupuje wszystkie modele samochodów osobowych. Można w nim sprzedać popularne Volkswageny, jak i rzadziej spotykane, luksusowe Audi. Skup odkupuje je od klientów indywidualnych i przedsiębiorców, firm leasingowych, windykacyjnych oraz transportowych. W przypadku aut firmowych wystawia wszystkie dokumenty, które są potrzebne do usunięcia pojazdu z majątku firmy i zakończenia okresu amortyzacji. Dodatkowo w skupie można sprzedać motocykle i quady. Ich cena jest ustalana na takich samych zasadach jak w przypadku samochodów osobowych, dlatego usługa jest korzystna dla właścicieli mniej popularnych pojazdów.

    23 grudnia 2022, 1:17 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    30 lat temu Mitsubishi i Subaru zaprezentowały dwa modele, których walka już na zawsze stała się jedną z największych i najbardziej zaciekłych w historii motorsportu. A jednak mimo oczywistych różnic tych dwóch odwiecznych rywali łączy o wiele więcej niż można się spodziewać.
    7 października 2022, 19:01 przez DanAndCarsOfficial (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota – Toyota Land Cruiser J40 została po raz pierwszy zaprezentowana w 1960 roku. W rzeczywistości pojazd był zmodernizowaną wersją J20. Zaoferowane zostały trzy podwozia o różnych rozstawach osi, krótkie: J40, J41 i J42, średnie: J43, J44 i J46 oraz długie: J45 i J47. Na bazie krótkiego i średniego nadwozia zbudowane zostały wersje z miękkim i twardym dachem, a na długim pickup i kombi. W 1967 roku wersję kombi zastąpił model J55 dzięki czemu produkcję pojazdu rozdzielono na dwa odrębne modele.
Seria J40 oferowana była na świecie do 1984 roku, gdy pojawiła się seria J70. Auto produkowane było do 2001 roku w Brazylii jako Toyota Bandeirante.
Produkcję wersji Bandeirante przeznaczonej na rynek brazylijski rozpoczęto w 1959 roku. W 1973 roku w pojazdach zastosowane zostały wysokoprężne jednostki napędowe konstrukcji Mercedes-Benz. Od 1983 roku montowano w pojeździe prostokątne reflektory, a dwa lata później zmieniona została deska rozdzielcza. W 1994 roku wysokoprężne jednostki Mercedesa zastąpione zostały jednostkami skonstruowanymi przez należącą do Toyoty firmę Daihatsu. Produkcję pojazdu zaprzestano w 2001 roku.

    Toyota Land Cruiser J40 została po raz pierwszy zaprezentowana w 1960 roku. W rzeczywistości pojazd był zmodernizowaną wersją J20. Zaoferowane zostały trzy podwozia o różnych rozstawach osi, krótkie: J40, J41 i J42, średnie: J43, J44 i J46 oraz długie: J45 i J47. Na bazie krótkiego i średniego nadwozia zbudowane zostały wersje z miękkim i twardym dachem, a na długim pickup i kombi. W 1967 roku wersję kombi zastąpił model J55 dzięki czemu produkcję pojazdu rozdzielono na dwa odrębne modele.

    Seria J40 oferowana była na świecie do 1984 roku, gdy pojawiła się seria J70. Auto produkowane było do 2001 roku w Brazylii jako Toyota Bandeirante.

    Produkcję wersji Bandeirante przeznaczonej na rynek brazylijski rozpoczęto w 1959 roku. W 1973 roku w pojazdach zastosowane zostały wysokoprężne jednostki napędowe konstrukcji Mercedes-Benz. Od 1983 roku montowano w pojeździe prostokątne reflektory, a dwa lata później zmieniona została deska rozdzielcza. W 1994 roku wysokoprężne jednostki Mercedesa zastąpione zostały jednostkami skonstruowanymi przez należącą do Toyoty firmę Daihatsu. Produkcję pojazdu zaprzestano w 2001 roku.

    Koenigsegg CCX – Hipersamochód produkowany w latach 2006-2010 przez szwedzką markę Koenigsegg. CC w nazwie oznacza Competition Coupe, natomiast X odnosci się do dziesięciu lat modelu CC, którego pierwszy prototyp powstał w 1996 roku. Szwedzka marka chciała wejść na rynek USA, poprzednie modele nie spełniały jednak norm bezpieczeństwa tam obowiązujących, w dodatku na bardzo chłonnym dla supersamochodów rynku Kalifornii CCR nie mógł się pojawić ze względu na niespełnianie norm emisji spalin. Z tego względu Koenigsegg poczynił znaczne zmiany w konstrukcji nadwozia, zarówno pod względem sztywności, jak i aerodynamiki. Zmianom uległy układy dolotowy i wydechowy powietrza, a także silnik, w którym Koenigsegg po raz pierwszy zastosował blok swojej konstrukcji, a nie sprowadzany z USA blok Forda. Mimo, że moc silnika pozostała na 806 KM prędkość maksymalna zwiększyła się do 394 km/h oraz przyspieszenie 0-100 km/h zmniejszyło się z 3,8 sekundy do 3,4 sekundy.
    Hipersamochód produkowany w latach 2006-2010 przez szwedzką markę Koenigsegg. CC w nazwie oznacza Competition Coupe, natomiast X odnosci się do dziesięciu lat modelu CC, którego pierwszy prototyp powstał w 1996 roku. Szwedzka marka chciała wejść na rynek USA, poprzednie modele nie spełniały jednak norm bezpieczeństwa tam obowiązujących, w dodatku na bardzo chłonnym dla supersamochodów rynku Kalifornii CCR nie mógł się pojawić ze względu na niespełnianie norm emisji spalin. Z tego względu Koenigsegg poczynił znaczne zmiany w konstrukcji nadwozia, zarówno pod względem sztywności, jak i aerodynamiki. Zmianom uległy układy dolotowy i wydechowy powietrza, a także silnik, w którym Koenigsegg po raz pierwszy zastosował blok swojej konstrukcji, a nie sprowadzany z USA blok Forda. Mimo, że moc silnika pozostała na 806 KM prędkość maksymalna zwiększyła się do 394 km/h oraz przyspieszenie 0-100 km/h zmniejszyło się z 3,8 sekundy do 3,4 sekundy.
    Toyota Supra Mk3 – Supra to sportowy samochód osobowy produkowany przez japoński koncern Toyota w latach 1978-2002 oraz ponownie od 2019 roku. Pierwsza Supra została w dużej mierze na wersji liftback Toyoty Celici. Trzecią generację Supry wprowadzono do sprzedaży w lutym 1986 roku, na rynku japońskim zrezygnowano z nazwy Celica XX. Była to już zupełnie nowa konstrukcja niespokrewniona z Celicą. Oba modele stały się różnymi konstrukcjami, Celica otrzymała napęd przedni, w Suprze zaś pozostawiono napęd tylny. Do napędu został użyty 3-litrowy silnik R6 w wersji wolnossącej 7M-GE oraz od 1987 turbodoładowanej 7M-GTE. Moc pierwszego wynosi 203 KM, zblokowany był on z 5-biegową skrzynią manualną o oznaczeniu W58. Silnik turbo osiąga moc 233 KM i moment obrotowy 334 Nm, silnik połączono z 5-biegową ręczną skrzynią biegów o kodzie R154. W 1989 jej moc została podniesiona do 234 KM, moment obrotowy zaś do 344 Nm. W przypadku obu jednostek można było opcjonalnie zamówić 4-biegowy automat A340E.
    Supra to sportowy samochód osobowy produkowany przez japoński koncern Toyota w latach 1978-2002 oraz ponownie od 2019 roku. Pierwsza Supra została w dużej mierze na wersji liftback Toyoty Celici. Trzecią generację Supry wprowadzono do sprzedaży w lutym 1986 roku, na rynku japońskim zrezygnowano z nazwy Celica XX. Była to już zupełnie nowa konstrukcja niespokrewniona z Celicą. Oba modele stały się różnymi konstrukcjami, Celica otrzymała napęd przedni, w Suprze zaś pozostawiono napęd tylny. Do napędu został użyty 3-litrowy silnik R6 w wersji wolnossącej 7M-GE oraz od 1987 turbodoładowanej 7M-GTE. Moc pierwszego wynosi 203 KM, zblokowany był on z 5-biegową skrzynią manualną o oznaczeniu W58. Silnik turbo osiąga moc 233 KM i moment obrotowy 334 Nm, silnik połączono z 5-biegową ręczną skrzynią biegów o kodzie R154. W 1989 jej moc została podniesiona do 234 KM, moment obrotowy zaś do 344 Nm. W przypadku obu jednostek można było opcjonalnie zamówić 4-biegowy automat A340E.
    5 września 2022, 22:00 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Produkują swoje karbony, kolekcjonują najlepsze modele supersamochodów, mają zderzaki do setek modeli aut premium - a co najlepsze - pracują w Polsce!
    ECPS - tam zawitałem w minionym tygodniu, zobaczcie WIELKI skrót z mojej wizyty u Michała
    1 września 2022, 15:14 przez ~usernameed | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    hi_5

    McLaren – McLaren 765LT to lżejszy i mocniejszy odpowiednik 720s o niebagatelnych osiągach. 
Największą atrakcją 765 LT jest oczywiście napęd. 4-litrowe V8 zyskało kuty układ korbowo-tłokowy, nową pompę oleju i pompę paliwa oraz zmienione oprogramowanie silnika. Efekt to 765 KM mocy i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie parametry w połączeniu z szybką, 7-stopniową przekładnią automatyczną pozwalają osiągać setkę w czasie 2,8 sekundy i rozpędzać się do 330 km/h.
Jeszcze większe wrażenie robi czas sprintu 0–200 km/h wynoszący 7,2 sekundy. Spora w tym zasługa nie tylko mocnego napędu, ale i masy własnej wynoszącej 1229 kg - to o ponad 50 kg mniej niż w przypadku 720S. Obydwa modele różnią się jednak nie tylko osiągami na prostej. Prawdziwą przewagę 765LT dostrzeżemy dopiero na torze.

    McLaren 765LT to lżejszy i mocniejszy odpowiednik 720s o niebagatelnych osiągach. 

    Największą atrakcją 765 LT jest oczywiście napęd. 4-litrowe V8 zyskało kuty układ korbowo-tłokowy, nową pompę oleju i pompę paliwa oraz zmienione oprogramowanie silnika. Efekt to 765 KM mocy i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie parametry w połączeniu z szybką, 7-stopniową przekładnią automatyczną pozwalają osiągać setkę w czasie 2,8 sekundy i rozpędzać się do 330 km/h.

    Jeszcze większe wrażenie robi czas sprintu 0–200 km/h wynoszący 7,2 sekundy. Spora w tym zasługa nie tylko mocnego napędu, ale i masy własnej wynoszącej 1229 kg - to o ponad 50 kg mniej niż w przypadku 720S. Obydwa modele różnią się jednak nie tylko osiągami na prostej. Prawdziwą przewagę 765LT dostrzeżemy dopiero na torze.

    Nissan GT-R Nismo – Dwudrzwiowe coupe zapowiedziane przez japońską firmę Nissan 6 grudnia 2007 roku. Prace nad samochodem trwały od 2001 roku. Po zakończeniu produkcji modelu Skyline R34 w 2002 roku nastała 6-letnia przerwa. W 2003 roku powstał nieco odbiegający segmentem od poprzednika model V35. Był to pierwszy Skyline, który był sprzedawany w USA jako Infiniti G35. Nissan GT-R został oficjalnie zaprezentowany w 2007 roku, a wprowadzony do sprzedaży w 2008. Nissan zaprezentował wersję GT-R Nismo podczas Tokyo Motor Show 2013. W wersji Nismo moc silnika wzrosła do 600 KM i 652 Nm momentu obrotowego. GT-R Nismo przyspiesza do 60 mph zajmuje 2,5 sekundy. Na New York Auto Show 2019 Nissan zaprezentował model GT-R Nismo na rok 2020. Zmiany w Nismo obejmują nowy tryb „R”, zmieniający ustawienie w celu szybszej zmiany biegów, nowe turbosprężarki z samochodu wyścigowego GT3 poprawiające przyspieszenie, lżejsze 20-calowe kute felgi aluminiowe RAYS ze specjalnie opracowanymi oponami Dunlop, wloty powietrza w błotnikach inspirowane GT3, lekkie karbonowo-ceramiczne hamulce, które są największymi tarczami hamulcowymi, jakie kiedykolwiek zamontowano w japońskich samochodach produkcyjnych, nowe zawieszenie, a dach, maska ​​i błotniki są wykonane z włókna węglowego w celu zmniejszenia masy. Nissan twierdzi, że nowy GT-R Nismo jest szybszy niż poprzednie modele, a masa wszystkich nowych ulepszeń została zmniejszona do 1703 kg, czyli o 20 kg lżejszy w porównaniu z GT-R Nismo z 2017 roku.
    Dwudrzwiowe coupe zapowiedziane przez japońską firmę Nissan 6 grudnia 2007 roku. Prace nad samochodem trwały od 2001 roku. Po zakończeniu produkcji modelu Skyline R34 w 2002 roku nastała 6-letnia przerwa. W 2003 roku powstał nieco odbiegający segmentem od poprzednika model V35. Był to pierwszy Skyline, który był sprzedawany w USA jako Infiniti G35. Nissan GT-R został oficjalnie zaprezentowany w 2007 roku, a wprowadzony do sprzedaży w 2008. Nissan zaprezentował wersję GT-R Nismo podczas Tokyo Motor Show 2013. W wersji Nismo moc silnika wzrosła do 600 KM i 652 Nm momentu obrotowego. GT-R Nismo przyspiesza do 60 mph zajmuje 2,5 sekundy. Na New York Auto Show 2019 Nissan zaprezentował model GT-R Nismo na rok 2020. Zmiany w Nismo obejmują nowy tryb „R”, zmieniający ustawienie w celu szybszej zmiany biegów, nowe turbosprężarki z samochodu wyścigowego GT3 poprawiające przyspieszenie, lżejsze 20-calowe kute felgi aluminiowe RAYS ze specjalnie opracowanymi oponami Dunlop, wloty powietrza w błotnikach inspirowane GT3, lekkie karbonowo-ceramiczne hamulce, które są największymi tarczami hamulcowymi, jakie kiedykolwiek zamontowano w japońskich samochodach produkcyjnych, nowe zawieszenie, a dach, maska ​​i błotniki są wykonane z włókna węglowego w celu zmniejszenia masy. Nissan twierdzi, że nowy GT-R Nismo jest szybszy niż poprzednie modele, a masa wszystkich nowych ulepszeń została zmniejszona do 1703 kg, czyli o 20 kg lżejszy w porównaniu z GT-R Nismo z 2017 roku.
    W tym odcinku Robert odwiedza Mercedes-Benz Welt czyli jedno z najlepszych muzeów motoryzacyjnych na świecie. W muzeum można zapoznać się z historią motoryzacji oraz obejrzeć kultowe modele Mercedesa.
    23 czerwca 2022, 18:21 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj