Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 1000 takich materiałów
    Audi 80 Quattro – Rocznik 1983, silnik 2.5L 20V Turbo z VW T4 o mocy 800 KM na 6 stopniowej skrzyni. Felgi to 18 calowe OZ Rally 8J szerokości.
    Rocznik 1983, silnik 2.5L 20V Turbo z VW T4 o mocy 800 KM na 6 stopniowej skrzyni. Felgi to 18 calowe OZ Rally 8J szerokości.
    Serce bestii – 6 cylindrowe, rzędowe serce mojej dawnej bestii. Mocy niewiele, jednak moment obrotowy robił swoje.
    6 cylindrowe, rzędowe serce mojej dawnej bestii. Mocy niewiele, jednak moment obrotowy robił swoje.
    29 grudnia 2014, 19:30 przez Damis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    własne

    Toyota Corolla AE111 1997 – Popularna Corolla E11 w mało znanej wersji Levin BZ-R z silnikiem 1.6 20V 4A-GE BlackTop o mocy 165 KM i 162 Nm na 6- stopniowej skrzyni. Auto produkowane tylko z kierownicą po prawej stronie w latach 1995-2000, młodszy (o 2 generacje) brat AE86 Levin.
    Popularna Corolla E11 w mało znanej wersji Levin BZ-R z silnikiem 1.6 20V 4A-GE BlackTop o mocy 165 KM i 162 Nm na 6- stopniowej skrzyni. Auto produkowane tylko z kierownicą po prawej stronie w latach 1995-2000, młodszy (o 2 generacje) brat AE86 Levin.
    Wesołych Świąt – Ponieważ w zeszłym roku życzyłem taniego paliwa i to się zaczyna spełniać, to w tym roku życzę, byście mięli zawsze kasę na tankowanie do pełna i tylko do pełna. A poza tym - zdrowych wesołych i mocy prezentów z rana pod choinką.
    Ponieważ w zeszłym roku życzyłem taniego paliwa i to się zaczyna spełniać, to w tym roku życzę, byście mięli zawsze kasę na tankowanie do pełna i tylko do pełna. A poza tym - zdrowych wesołych i mocy prezentów z rana pod choinką.
    25 grudnia 2014, 0:26 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (21)
    Moje BMW - inne niż wszystkie – Trochę odejdę od tematyki większości aut tutaj zamieszczanych. Nie będę pokazywał - wow zrobiłem swap na 2.0 albo 2.5 teraz to jest moc. Nie będę pokazywał co zmieniłem bo tu nie ma co zmieniać. Nie będę mówił, że mam auto "sportowe" chociaż prowadzenia i mocy wystarczyłoby dla paru innych niby "sportowych" aut. Przepraszam, nie jest to też mityczny passat w tdi ani honda szybsza niż wygląda. Bo chyba nie o to chodzi w pasji do motoryzacji? Co nie? Nie jest to jeden z wózków sklepowych przerobionych na coś czym nie jest. Nie jest to budżetówka od której oczekujemy bóg wie czego albo robimy z niej "szportowca".
Pasja do motoryzacji zaczyna się tam gdzie kończy się ekonomia i zdrowy rozsądek. Gdzie uczucia biorą górę nad rozumem. Tym kierowałem się zawsze kupując auta. Stąd też wzięło się to auto.
BMW. Seria 7. Co do wyglądu najbardziej kontrowersyjna. Na pewno do bólu luksusowa. Ale nie, nie jest to 3.0d. Więc co? Jak ładnie zgadniecie to wrzucę więcej zdjęć, w tym spod maski!
Na razie setup zimowy na 18", na lato o 2 oczka większe, rozglądam się za dobrym  wzorem aby i cieszyło oko, a zarazem nadal auto było niepozornym szaraczkiem niepozbawionym komfortu.
    Trochę odejdę od tematyki większości aut tutaj zamieszczanych. Nie będę pokazywał - wow zrobiłem swap na 2.0 albo 2.5 teraz to jest moc. Nie będę pokazywał co zmieniłem bo tu nie ma co zmieniać. Nie będę mówił, że mam auto "sportowe" chociaż prowadzenia i mocy wystarczyłoby dla paru innych niby "sportowych" aut. Przepraszam, nie jest to też mityczny passat w tdi ani honda szybsza niż wygląda. Bo chyba nie o to chodzi w pasji do motoryzacji? Co nie? Nie jest to jeden z wózków sklepowych przerobionych na coś czym nie jest. Nie jest to budżetówka od której oczekujemy bóg wie czego albo robimy z niej "szportowca".
    Pasja do motoryzacji zaczyna się tam gdzie kończy się ekonomia i zdrowy rozsądek. Gdzie uczucia biorą górę nad rozumem. Tym kierowałem się zawsze kupując auta. Stąd też wzięło się to auto.
    BMW. Seria 7. Co do wyglądu najbardziej kontrowersyjna. Na pewno do bólu luksusowa. Ale nie, nie jest to 3.0d. Więc co? Jak ładnie zgadniecie to wrzucę więcej zdjęć, w tym spod maski!
    Na razie setup zimowy na 18", na lato o 2 oczka większe, rozglądam się za dobrym wzorem aby i cieszyło oko, a zarazem nadal auto było niepozornym szaraczkiem niepozbawionym komfortu.
    19 grudnia 2014, 0:49 przez Saillupus (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (89)
    Źródło:

    własne

    Mój bolid – W samochodzie została zastosowana najnowsza technologia polegająca na odchudzeniu nadwozia poprzez zastąpienie metalu szpachlą. Przyspieszenie 0-100 km/h nie zostało zmierzone, bo nie wybudowano jeszcze tak długiej drogi. Próbowałem osiągnąć to poprzez rozpędzenie samochodu na pasie startowym z F&F 6 ale pomimo dodatkowej mocy wynikającej z czerwonego lakieru nie udało mi się tego dokonać. 

A tak na poważnie. Oto moje Tico. Takie jakich miliony na drogach. Poza drobnostkami takimi jak zmodyfikowany dolot całkowicie seryjne. Najpierw postanowiłem zająć się pierdółkami bez których nie przeszedłby przeglądu. Dalszych modyfikacji nie przewiduje się.
    W samochodzie została zastosowana najnowsza technologia polegająca na odchudzeniu nadwozia poprzez zastąpienie metalu szpachlą. Przyspieszenie 0-100 km/h nie zostało zmierzone, bo nie wybudowano jeszcze tak długiej drogi. Próbowałem osiągnąć to poprzez rozpędzenie samochodu na pasie startowym z F&F 6 ale pomimo dodatkowej mocy wynikającej z czerwonego lakieru nie udało mi się tego dokonać.

    A tak na poważnie. Oto moje Tico. Takie jakich miliony na drogach. Poza drobnostkami takimi jak zmodyfikowany dolot całkowicie seryjne. Najpierw postanowiłem zająć się pierdółkami bez których nie przeszedłby przeglądu. Dalszych modyfikacji nie przewiduje się.
    Toyota Supra 2.5 GT Twin Turbo – Piękna sztuka. Trzecia generacja Supry. Wersja z silnikiem 2.5L twin turbo o mocy 280 KM (1JZ-GTE) zaprezentowana została w 1990 roku, czyli tuż po tym jak zaczęły obowiązywać limity mocy dla japońskich silników. Trochę informacji na temat tego samochodu znajduje się w linku poniżej.
    Piękna sztuka. Trzecia generacja Supry. Wersja z silnikiem 2.5L twin turbo o mocy 280 KM (1JZ-GTE) zaprezentowana została w 1990 roku, czyli tuż po tym jak zaczęły obowiązywać limity mocy dla japońskich silników. Trochę informacji na temat tego samochodu znajduje się w linku poniżej.
    Audi Sport Quattro 1984 – Szokuje swoim stylem, mocą, rajdową sprawnością i ceną. Unikatowe Audi Sport Quattro powstało w celu uzyskania homologacji dla B-grupowego potwora. Bazą było skrócone podwozie modelu Quattro, a sercem napędzający stale 4 koła 5-cylindrowy silnik 2,l turbo o mocy 320 KM. Powstało ich zaledwie 214, z czego za cenę dwukrotnie wyższą od ówczesnego Porsche 911 Turbo w ręce prywatne przeszło 170 egzemplarzy. Licytowane Audi Sport Quattro jest jednym z najlepiej zachowanych, ma przebieg zaledwie 8300 km. Oczekiwana cena– 1,2-1,6 mln złotych.
    Szokuje swoim stylem, mocą, rajdową sprawnością i ceną. Unikatowe Audi Sport Quattro powstało w celu uzyskania homologacji dla B-grupowego potwora. Bazą było skrócone podwozie modelu Quattro, a sercem napędzający stale 4 koła 5-cylindrowy silnik 2,l turbo o mocy 320 KM. Powstało ich zaledwie 214, z czego za cenę dwukrotnie wyższą od ówczesnego Porsche 911 Turbo w ręce prywatne przeszło 170 egzemplarzy. Licytowane Audi Sport Quattro jest jednym z najlepiej zachowanych, ma przebieg zaledwie 8300 km. Oczekiwana cena– 1,2-1,6 mln złotych.
    Lexus RC F – Wolnossący, 5-litrowy V8 o mocy 477 KM.
    Wolnossący, 5-litrowy V8 o mocy 477 KM.