Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 86 takich materiałów
    Piękny mocny klasyk – "Bez gwiazdy nie ma jazdy"
    "Bez gwiazdy nie ma jazdy"
    25 kwietnia 2013, 13:18 przez Tivis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pieszy i lustro
    22 kwietnia 2013, 14:36 przez forgor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pierwsze prawdziwe BMW – Rok 1932 to czas narodzin pierwszego prawdziwego BMW. 3/20 PS oferowane było również jako dwudrzwiowe auto o zamkniętej karoserii, otwarte auto turystyczne lub kabriolet dla czterech osób. Nowe auto nie miało z Dixi niemal nic wspólnego: z ramą z podwójnych rur, osią łamaną z tyłu i niezależnym zawieszeniem kół przednich jechało się w nim jak w dużym aucie. Niemal w przeciągu jednego roku powstało nie tylko nowe auto, ale i nowy silnik. W Eisenach skupiono się całkowicie na konstrukcji samochodu, Monachium odpowiedzialne było za czterocylindrowy silnik. Nowa jednostka napędowa o mocy 20 KM i pojemności 782 cm3 miała wiszące zawory i pracowała znacznie ciszej niż jej angielski poprzednik. Nowa karoseria gwarantowała ponadto wyższy komfort jazdy. Samochód wyprodukowano w liczbie ponad 7 tys. egzemplarzy. W tym samym czasie w Monachium i Eisenach zaczęto się zastanawiać nad autem o większej mocy, które napędziłoby obroty przedsiębiorstwa.
303: pierwsze BMW z sześciocylindrowym silnikiem rzędowym.
W roku 1933 zadebiutowało BMW 303 – praojciec długiej i sławetnej tradycji silników sześciocylindrowych BMW. 303 to pierwsze auto z charakterystyczną nerkowatą atrapą chłodnicy. Całkowicie nowy silnik rzędowy o pojemności 1,2 l okazał się niezwykle cichy i mocny: miał 30 KM i rozpędzał czteroosobowe auto do 90 km/h.
303 miał jednak zbyt małą pojemność, aby uplasować BMW w wyższej klasie aut. Dlatego 1,2-litrowy silnik zwiększono najpierw do 1,5 l, a później do 1,9 l i 45 KM. W ten sposób powstało BMW 319 o długości 3,90 m. Wyposażony był w automatyczną żaluzję chłodnicy i hydrauliczne amortyzatory teleskopowe. Silnik mógł się z kolei pochwalić spokojną pracą, niewielkimi wibracjami i świetną elastycznością.
    Rok 1932 to czas narodzin pierwszego prawdziwego BMW. 3/20 PS oferowane było również jako dwudrzwiowe auto o zamkniętej karoserii, otwarte auto turystyczne lub kabriolet dla czterech osób. Nowe auto nie miało z Dixi niemal nic wspólnego: z ramą z podwójnych rur, osią łamaną z tyłu i niezależnym zawieszeniem kół przednich jechało się w nim jak w dużym aucie. Niemal w przeciągu jednego roku powstało nie tylko nowe auto, ale i nowy silnik. W Eisenach skupiono się całkowicie na konstrukcji samochodu, Monachium odpowiedzialne było za czterocylindrowy silnik. Nowa jednostka napędowa o mocy 20 KM i pojemności 782 cm3 miała wiszące zawory i pracowała znacznie ciszej niż jej angielski poprzednik. Nowa karoseria gwarantowała ponadto wyższy komfort jazdy. Samochód wyprodukowano w liczbie ponad 7 tys. egzemplarzy. W tym samym czasie w Monachium i Eisenach zaczęto się zastanawiać nad autem o większej mocy, które napędziłoby obroty przedsiębiorstwa.
    303: pierwsze BMW z sześciocylindrowym silnikiem rzędowym.
    W roku 1933 zadebiutowało BMW 303 – praojciec długiej i sławetnej tradycji silników sześciocylindrowych BMW. 303 to pierwsze auto z charakterystyczną nerkowatą atrapą chłodnicy. Całkowicie nowy silnik rzędowy o pojemności 1,2 l okazał się niezwykle cichy i mocny: miał 30 KM i rozpędzał czteroosobowe auto do 90 km/h.
    303 miał jednak zbyt małą pojemność, aby uplasować BMW w wyższej klasie aut. Dlatego 1,2-litrowy silnik zwiększono najpierw do 1,5 l, a później do 1,9 l i 45 KM. W ten sposób powstało BMW 319 o długości 3,90 m. Wyposażony był w automatyczną żaluzję chłodnicy i hydrauliczne amortyzatory teleskopowe. Silnik mógł się z kolei pochwalić spokojną pracą, niewielkimi wibracjami i świetną elastycznością.
    1 kwietnia 2013, 20:30 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    MOCny Mustang –
    19 lutego 2013, 15:12 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel Kadett c – Samochód mojego znajomego. Napęd na tył mocny silnik pod maską, po prostu klasyka
    Samochód mojego znajomego. Napęd na tył mocny silnik pod maską, po prostu klasyka
    30 stycznia 2013, 19:48 przez Ziomnh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Kolejny wielki PROPS dla Łodzi – nie dość ze nocny mocny jeden z lepszych nocnych spotów + JBB czyli Jazda Bardziej Bokiem. Dziękujemy Łódź!
    Nie dość ze nocny mocny jeden z lepszych nocnych spotów + JBB czyli Jazda Bardziej Bokiem. Dziękujemy Łódź!
    12 października 2012, 23:23 przez Komix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Paulina Przepióra

    Swoją drogą, dać takim mocny samochód a później dochodzi do tragedii, nawet pasów nie potrafią zapiąć
    11 września 2012, 11:27 przez Seben (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Ford Mustang Cobra Supercharger
    5 sierpnia 2012, 0:10 przez Matheo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi A1 clubsport quattro – Jest takie jedno na świecie, a zostało zaprojektowane na Wörthersee festiwal 2011r. Jest to "wyścigowy bolid" dopuszczony do ruchu ulicznego.

Nie wiem jak was. Ale mnie czaruje wyglądem ten z deka "czajnik" :)

W aucie zamontowano napęd na cztery koła, a za jego przeniesienie odpowiedzialna jest 6-stopniowa skrzynia manualna. Mocny silnik i niska masa pozwalają na osiągnięcie "setki" w czasie 3,7 s, a 200 km/h to kwestia 10,9 s. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Zawieszenie jest regulowane, a z przodu pojawiają się węglowo-ceramiczne tarcze z 6-tłoczkowymi zaciskami.

P.S: Jeżeli ktoś grał w Need for Speed World, zna to auto. Więcej zdjęć i opisu w źródle.
    Jest takie jedno na świecie, a zostało zaprojektowane na Wörthersee festiwal 2011r. Jest to "wyścigowy bolid" dopuszczony do ruchu ulicznego.

    Nie wiem jak was. Ale mnie czaruje wyglądem ten z deka "czajnik" :)

    W aucie zamontowano napęd na cztery koła, a za jego przeniesienie odpowiedzialna jest 6-stopniowa skrzynia manualna. Mocny silnik i niska masa pozwalają na osiągnięcie "setki" w czasie 3,7 s, a 200 km/h to kwestia 10,9 s. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Zawieszenie jest regulowane, a z przodu pojawiają się węglowo-ceramiczne tarcze z 6-tłoczkowymi zaciskami.

    P.S: Jeżeli ktoś grał w Need for Speed World, zna to auto. Więcej zdjęć i opisu w źródle.
    10 lipca 2012, 10:20 przez KogucikKCKasia (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    15 maja 2012, 12:16 przez automotivee (PW) | Do ulubionych | Skomentuj