Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 86 takich materiałów
    Golf mk1 – Rzadko się spotyka takie perełki. Rozmawiałem z właścicielem to dopiero zaczyna go robić, bo niedawno zakupił go. Motornia 1.6 diesel, za mocny nie jest, ale swap będzie robiony!

/ Lidzbark Warmiński
    Rzadko się spotyka takie perełki. Rozmawiałem z właścicielem to dopiero zaczyna go robić, bo niedawno zakupił go. Motornia 1.6 diesel, za mocny nie jest, ale swap będzie robiony!

    / Lidzbark Warmiński
    30 kwietnia 2014, 23:12 przez Skow (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Mocny –
    20 marca 2014, 10:19 przez SwiezyWZL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Vauxhall Monaro VXR – Mocny i szybki australijski wynalazek!
    Mocny i szybki australijski wynalazek!
    19 marca 2014, 20:45 przez Tab22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Pandolot II Nocny Mocny – Panda też dobra bryka

"Nocny Mocny Łódź"
    Panda też dobra bryka

    "Nocny Mocny Łódź"
    11 marca 2014, 16:31 przez ~patryczeknet | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nowe Audi S1 – Pierwsze tak małe Audi wyposażone w mocny silnik (2.0 turbo, 231 KM) i w to, z czego Audi słynie – w napęd Quattro!
    Pierwsze tak małe Audi wyposażone w mocny silnik (2.0 turbo, 231 KM) i w to, z czego Audi słynie – w napęd Quattro!
    Audi A5 – Moja miłość, piękny samochód! Uwielbiam ten model ! A wy co sądzicie, mocny?
    Moja miłość, piękny samochód! Uwielbiam ten model ! A wy co sądzicie, mocny?
    6 lutego 2014, 21:44 przez Piasek15 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Internet

    Mój mały potworek – A tak wygląda po każdym wariowaniu, wyczyszczony czekający na następną wyprawę.Może to nie jest jakiś wielki i mocny Quad jak np. Yamaha yfz 450 to tylko Shineray xy 250 stxe chłodzony powietrzem.
    A tak wygląda po każdym wariowaniu, wyczyszczony czekający na następną wyprawę.Może to nie jest jakiś wielki i mocny Quad jak np. Yamaha yfz 450 to tylko Shineray xy 250 stxe chłodzony powietrzem.
    1 lutego 2014, 2:05 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Daimler Limousine DR450 V8 – przez Brytyjczyków nazywany ostatnim prawdziwym Daimlerem. To 9-osobowa limuzyna stworzona w oparciu o model Majestic Major, wyprodukowana w zaledwie 864 sztukach. Mocny silnik V8 Hemi i niespotykane wówczas tarcze hamulcowe gwarantują tej ponad 2-tonowej limuzynie nieprzeciętne osiągi.
    Przez Brytyjczyków nazywany ostatnim prawdziwym Daimlerem. To 9-osobowa limuzyna stworzona w oparciu o model Majestic Major, wyprodukowana w zaledwie 864 sztukach. Mocny silnik V8 Hemi i niespotykane wówczas tarcze hamulcowe gwarantują tej ponad 2-tonowej limuzynie nieprzeciętne osiągi.
    31 stycznia 2014, 18:36 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M4 – W po­ło­wie stycz­nia za­mknie się pewna karta w hi­sto­rii BMW. Pod­czas Motor Show w De­tro­it Ba­war­czy­cy za­pre­zen­tu­ją spor­to­we coupe. Po raz pierw­szy model nie otrzy­ma przy­dom­ku M3 (który bę­dzie za­re­zer­wo­wa­ny dla spor­to­we­go se­da­na), a w zgo­dzie z nową no­men­kla­tu­rą marki zo­sta­nie na­zwa­ny M4. Na szczę­ście poza imie­niem zmie­ni się nie­wie­le! Pod maską auta nadal pra­co­wać bę­dzie mocny motor, za­wie­sze­nie nadal za­pew­ni im­po­nu­ją­cą pew­ność pro­wa­dze­nia i pre­cy­zję, a wnę­trze po­now­nie zo­sta­nie wy­ko­na­ne z naj­lep­szych ma­te­ria­łów!
Do na­pę­du pierw­sze­go M4 w hi­sto­rii BMW po­słu­ży po­dwój­nie do­ła­do­wa­ny, rzę­do­wy, 6-cy­lin­dro­wy ben­zy­niak o mocy 431 koni me­cha­nicz­nych. 550 Nm mo­men­tu ob­ro­to­we­go spra­wia, że pierw­sza setka po­ja­wi się na licz­ni­ku coupe już po 4,3 se­kun­dy. Do­dat­ko­wo Ba­war­czy­cy za­dba­li o oszczęd­ność. W mie­ście jed­nost­ka za­do­wo­li się 12 li­tra­mi ben­zy­ny.
    W po­ło­wie stycz­nia za­mknie się pewna karta w hi­sto­rii BMW. Pod­czas Motor Show w De­tro­it Ba­war­czy­cy za­pre­zen­tu­ją spor­to­we coupe. Po raz pierw­szy model nie otrzy­ma przy­dom­ku M3 (który bę­dzie za­re­zer­wo­wa­ny dla spor­to­we­go se­da­na), a w zgo­dzie z nową no­men­kla­tu­rą marki zo­sta­nie na­zwa­ny M4. Na szczę­ście poza imie­niem zmie­ni się nie­wie­le! Pod maską auta nadal pra­co­wać bę­dzie mocny motor, za­wie­sze­nie nadal za­pew­ni im­po­nu­ją­cą pew­ność pro­wa­dze­nia i pre­cy­zję, a wnę­trze po­now­nie zo­sta­nie wy­ko­na­ne z naj­lep­szych ma­te­ria­łów!
    Do na­pę­du pierw­sze­go M4 w hi­sto­rii BMW po­słu­ży po­dwój­nie do­ła­do­wa­ny, rzę­do­wy, 6-cy­lin­dro­wy ben­zy­niak o mocy 431 koni me­cha­nicz­nych. 550 Nm mo­men­tu ob­ro­to­we­go spra­wia, że pierw­sza setka po­ja­wi się na licz­ni­ku coupe już po 4,3 se­kun­dy. Do­dat­ko­wo Ba­war­czy­cy za­dba­li o oszczęd­ność. W mie­ście jed­nost­ka za­do­wo­li się 12 li­tra­mi ben­zy­ny.
    28 stycznia 2014, 12:03 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj