Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 216 takich materiałów
    Nissan 370Z – Samochód sportowy produkowany przez japońską markę Nissan w latach 2009-2020. Samochód został zapowiedziany 29 października 2008 roku, a jego premiera odbyła się na Greater Los Angeles Auto Show tego samego roku. 370Z jest szóstą generacją rodziny modeli Z Nissana, którą zapoczątkował w latach 70. Datsun 240Z. W porównaniu z poprzednikiem - 350Z, samochód ma 100 mm krótszy rozstaw osi oraz o 69 mm całe nadwozie. Szerokość nadwozia wzrosła o 33 mm, rozstaw kół tylnych o 56 mm, zaś całkowita wysokość nadwozia została zmniejszona o 7,6 mm. Mniejsze wymiary nadwozia w połączeniu z zastosowaniem lekkich materiałów w konstrukcji pozwoliły na zmniejszenie masy pojazdu. Do napędu 370Z został użyty silnik VQ37VHR 3,7 l DOHC V6 wyposażony w systemy Variable Valve Event i Lift Control. Silnik ten wytwarza moc 332 KM oraz moment obrotowy 363 Nm co pozwala na przyspieszenie 0-100 km/h w 5,3 sekundy oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej 257 km/h.
    Samochód sportowy produkowany przez japońską markę Nissan w latach 2009-2020. Samochód został zapowiedziany 29 października 2008 roku, a jego premiera odbyła się na Greater Los Angeles Auto Show tego samego roku. 370Z jest szóstą generacją rodziny modeli Z Nissana, którą zapoczątkował w latach 70. Datsun 240Z. W porównaniu z poprzednikiem - 350Z, samochód ma 100 mm krótszy rozstaw osi oraz o 69 mm całe nadwozie. Szerokość nadwozia wzrosła o 33 mm, rozstaw kół tylnych o 56 mm, zaś całkowita wysokość nadwozia została zmniejszona o 7,6 mm. Mniejsze wymiary nadwozia w połączeniu z zastosowaniem lekkich materiałów w konstrukcji pozwoliły na zmniejszenie masy pojazdu. Do napędu 370Z został użyty silnik VQ37VHR 3,7 l DOHC V6 wyposażony w systemy Variable Valve Event i Lift Control. Silnik ten wytwarza moc 332 KM oraz moment obrotowy 363 Nm co pozwala na przyspieszenie 0-100 km/h w 5,3 sekundy oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej 257 km/h.
    11 września 2022, 20:36 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aston Martin Vulcan – Supersamochód klasy wyższej produkowany przez brytyjską markę Aston Martin w latach 2015-2016. Vulcan został zaprezentowany pod koniec lutego 2015 roku, tuż przed rozpoczęciem marcowego Geneva Motor Show. Za bazę techniczną do skonstruowania samochodu został wykorzystany limitowany model Aston Martin One-77, który dzieli z Vulcanem m.in. płytę podłogową i przez to rozstaw osi równy 2791 mm. Jednocześnie, dzięki lekkim komponentom wykorzystanym do budowy nadwozia samochód jest wyraźnie lżejszy od pierwowzoru. Samochód zaprojektowany został przez zespół stylistów dowodzonych przez Marka Reichmana, wyróżniając się odejściem od dotychczas stosowanej estetyki Astona Martina. Vulcan w momencie debiutu był najmocniejszym samochodem wówczas skonstruowanym przez Astona Martina - napędzany był przez silnik V12 o pojemności 7 litrów, który wytwarza moc maksymalną 820 KM oraz moment obrotowy 780 Nm. Moc ta przenoszona jest na tylną oś przy pomocy 6-biegowej sekwencyjnej przekładni biegów Xtrac. Vulcan osiąga prędkość maksymalną 360 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3 sekundy. Powstały tylko 24 egzemplarze Vulcana.
    Supersamochód klasy wyższej produkowany przez brytyjską markę Aston Martin w latach 2015-2016. Vulcan został zaprezentowany pod koniec lutego 2015 roku, tuż przed rozpoczęciem marcowego Geneva Motor Show. Za bazę techniczną do skonstruowania samochodu został wykorzystany limitowany model Aston Martin One-77, który dzieli z Vulcanem m.in. płytę podłogową i przez to rozstaw osi równy 2791 mm. Jednocześnie, dzięki lekkim komponentom wykorzystanym do budowy nadwozia samochód jest wyraźnie lżejszy od pierwowzoru. Samochód zaprojektowany został przez zespół stylistów dowodzonych przez Marka Reichmana, wyróżniając się odejściem od dotychczas stosowanej estetyki Astona Martina. Vulcan w momencie debiutu był najmocniejszym samochodem wówczas skonstruowanym przez Astona Martina - napędzany był przez silnik V12 o pojemności 7 litrów, który wytwarza moc maksymalną 820 KM oraz moment obrotowy 780 Nm. Moc ta przenoszona jest na tylną oś przy pomocy 6-biegowej sekwencyjnej przekładni biegów Xtrac. Vulcan osiąga prędkość maksymalną 360 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3 sekundy. Powstały tylko 24 egzemplarze Vulcana.
    Aston Martin DB11 – Samochód sportowy klasy wyższej produkowany pod brytyjską marką Aston Martin od 2016 roku, zaprezentowany po raz pierwszy w marcu 2016 roku na wystawie motoryzacyjnej Geneva Motor Show. DB11 jest zastępcą DB9, którego zastąpił po 13 latach produkcji. Silnik DB11 to całkiem nowa konstrukcja, w pełni wykonana z aluminium. 5,2-litrowe V12, doładowane dwiema turbosprężarkami wytwarza moc maksymalną 608 KM i 700 Nm momentu obrotowego. Prędkość maksymalna wynosi 322 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 3,9 sekund. Skrzynia biegów to 8-biegowy automat, umieszczony z tyłu. Układ hamulcowy to tarcze wentylowane dwuczęściowe 400 mm z zaciskami 6 tłoczkowymi z przodu, na tylną część przypadają tarcze jednoczęściowe 360 mm z zaciskiem 4 tłoczkowym. Dodatkowo auto jest wyposażone w elektroniczny hamulec postojowy i szereg systemów wspomagających. W czerwcu 2017 roku zaprezentowano wersję z silnikiem V8. Podwójnie doładowany silnik V8, produkowany przez Mercedes-AMG ma moc 510 KM oraz 675 Nm momentu obrotowego, tyle samo co w Mercedesie C63 S AMG.
    Samochód sportowy klasy wyższej produkowany pod brytyjską marką Aston Martin od 2016 roku, zaprezentowany po raz pierwszy w marcu 2016 roku na wystawie motoryzacyjnej Geneva Motor Show. DB11 jest zastępcą DB9, którego zastąpił po 13 latach produkcji. Silnik DB11 to całkiem nowa konstrukcja, w pełni wykonana z aluminium. 5,2-litrowe V12, doładowane dwiema turbosprężarkami wytwarza moc maksymalną 608 KM i 700 Nm momentu obrotowego. Prędkość maksymalna wynosi 322 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 3,9 sekund. Skrzynia biegów to 8-biegowy automat, umieszczony z tyłu. Układ hamulcowy to tarcze wentylowane dwuczęściowe 400 mm z zaciskami 6 tłoczkowymi z przodu, na tylną część przypadają tarcze jednoczęściowe 360 mm z zaciskiem 4 tłoczkowym. Dodatkowo auto jest wyposażone w elektroniczny hamulec postojowy i szereg systemów wspomagających. W czerwcu 2017 roku zaprezentowano wersję z silnikiem V8. Podwójnie doładowany silnik V8, produkowany przez Mercedes-AMG ma moc 510 KM oraz 675 Nm momentu obrotowego, tyle samo co w Mercedesie C63 S AMG.
    Nissan 370Z Nismo – Samochód sportowy produkowany przez japońską firmę Nissan w latach 2009-2020. Został zapowiedziany 29 października 2008 roku, zaś jego premierowa prezentacja miała miejsce na 2008 Greater Los Angeles Auto Show. 370Z jest szóstą generacją modeli Z Nissana. Silnik w 370Z został umieszczony z przodu przekazuje napęd na koła tylne. W lutym 2013 roku na targach motoryzacyjnych w Chicago odbyła się premiera wersji Nismo. W tym samym roku w Europie zostaje rozpoczęta oficjalna sprzedaż tego modelu. Uznaje się to za początek programu wprowadzania na rynek europejski usportowionych wersji standardowych samochodów Nissana. Do zmian wprowadzonych w wersji Nismo należą: obniżenie zawieszenia o 10 mm, pakiet aerodynamiczny oraz nowa mapa silnika. Do napędu 370Z Nismo użyto trzylitrowego V8, które wytwarza moc 350 KM i moment obrotowy 374 Nm, dzięki czemu samochód osiąga prędkość 100 km/h w 5,2 sekundy. W sierpniu 2014 roku samochód przeszedł face-lifting. Zmieniła się przednia i tylna część nadwozia. We wnętrzu nowe są skorupowe fotele Recaro i tapicerka wykonana ze skóry i Alcantary. Modyfikacji poddano również nastawy tylnego zawieszenia.
    Samochód sportowy produkowany przez japońską firmę Nissan w latach 2009-2020. Został zapowiedziany 29 października 2008 roku, zaś jego premierowa prezentacja miała miejsce na 2008 Greater Los Angeles Auto Show. 370Z jest szóstą generacją modeli Z Nissana. Silnik w 370Z został umieszczony z przodu przekazuje napęd na koła tylne. W lutym 2013 roku na targach motoryzacyjnych w Chicago odbyła się premiera wersji Nismo. W tym samym roku w Europie zostaje rozpoczęta oficjalna sprzedaż tego modelu. Uznaje się to za początek programu wprowadzania na rynek europejski usportowionych wersji standardowych samochodów Nissana. Do zmian wprowadzonych w wersji Nismo należą: obniżenie zawieszenia o 10 mm, pakiet aerodynamiczny oraz nowa mapa silnika. Do napędu 370Z Nismo użyto trzylitrowego V8, które wytwarza moc 350 KM i moment obrotowy 374 Nm, dzięki czemu samochód osiąga prędkość 100 km/h w 5,2 sekundy. W sierpniu 2014 roku samochód przeszedł face-lifting. Zmieniła się przednia i tylna część nadwozia. We wnętrzu nowe są skorupowe fotele Recaro i tapicerka wykonana ze skóry i Alcantary. Modyfikacji poddano również nastawy tylnego zawieszenia.
    Volkswagen – Wersja była produkowana od 2004 do 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 147 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi 200 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 243 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback osiąga moment obrotowy 280 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi około 8.0 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4216 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.
    Wersja była produkowana od 2004 do 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

    Moc maksymalna wynosi 147 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi 200 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 243 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback przypadają 4 zawory.

    Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback osiąga moment obrotowy 280 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback to benzyna.

    Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi około 8.0 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4216 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.
    Lexus LFA – Supersamochód marki Lexus produkowany przez koncern Toyota od grudnia 2010 do 18 grudnia 2012 roku zaprezentowany w wersji produkcyjnej podczas salonu motoryzacyjnego w Tokio w 2009 roku wyprodukowany w liczbie 500 egzemplarzy. Prace nad modelem rozpoczęły się w 2000 roku projektem pod nazwą P280. Celem projektu było pokazanie przez Toyotę poprzez swoją luksusową markę Lexus możliwości konstrukcyjnych. Pierwszy prototyp pokazano w czerwcu 2003 roku. Od października 2004 roku regularnie testowano prototypy na niemieckim torze wyścigowym Nurburgring. W styczniu 2005 roku podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowano pierwszą koncepcyjną wersję auta. Koncept miał długość 4400 mm, co oznaczało, że był 50 mm krótszy od Porsche 911 Turbo. Rozstaw osi konceptu mierzył 2580 mm, 1200 mm wysokości oraz 1859 mm szerokości. W koncepcie zamontowano szklany dach, kamery boczne zamontowane w lusterkach zewnętrznych. Tył pojazdu wyróżniał potrójnych wydech umieszczony w formie trójkąta. W styczniu 2008 roku w Detroit pokazano wersję roadster o tej samej nazwie. Następnie premierę swoją Lexus LFA Roadster miał podczas targów w Genewie. Auto mierzyło 4460 mm długości, 1890 mm szerokości oraz 2600 mm rozstawu osi. 5 sierpnia 2009 roku Prezes Toyoty Akido Toyoda potwierdził plany produkcyjne Lexusa LFA. 21 października 2009 roku podczas salonu prasowego targów motoryzacyjnych w Tokio po raz pierwszy odbyła się premiera produkcyjnej odmiany LFA. Tego samego dnia ujawniono także, że auto będzie serią limitowaną dostępną jedynie w liczbie 500 egzemplarzy. Produkcja ruszyła w grudniu 2010 roku w specjalnie przygotowanej fabryce w Motomachi, która wyróżniła 170 pracowników do starannej, powolnej produkcji LFA. Ostatni egzemplarz zjechał z taśm montażowych 18 grudnia 2012 roku. LFA napędzany jest 4,8-litrowym V10, które wytwarza moc 560 KM i moment obrotowy 480 Nm. Samochód osiąga prędkość maksymalną 325 km/h, a przyspieszenie do prędkości 100 km/h trwa 3,7 s.
    Supersamochód marki Lexus produkowany przez koncern Toyota od grudnia 2010 do 18 grudnia 2012 roku zaprezentowany w wersji produkcyjnej podczas salonu motoryzacyjnego w Tokio w 2009 roku wyprodukowany w liczbie 500 egzemplarzy. Prace nad modelem rozpoczęły się w 2000 roku projektem pod nazwą P280. Celem projektu było pokazanie przez Toyotę poprzez swoją luksusową markę Lexus możliwości konstrukcyjnych. Pierwszy prototyp pokazano w czerwcu 2003 roku. Od października 2004 roku regularnie testowano prototypy na niemieckim torze wyścigowym Nurburgring. W styczniu 2005 roku podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowano pierwszą koncepcyjną wersję auta. Koncept miał długość 4400 mm, co oznaczało, że był 50 mm krótszy od Porsche 911 Turbo. Rozstaw osi konceptu mierzył 2580 mm, 1200 mm wysokości oraz 1859 mm szerokości. W koncepcie zamontowano szklany dach, kamery boczne zamontowane w lusterkach zewnętrznych. Tył pojazdu wyróżniał potrójnych wydech umieszczony w formie trójkąta. W styczniu 2008 roku w Detroit pokazano wersję roadster o tej samej nazwie. Następnie premierę swoją Lexus LFA Roadster miał podczas targów w Genewie. Auto mierzyło 4460 mm długości, 1890 mm szerokości oraz 2600 mm rozstawu osi. 5 sierpnia 2009 roku Prezes Toyoty Akido Toyoda potwierdził plany produkcyjne Lexusa LFA. 21 października 2009 roku podczas salonu prasowego targów motoryzacyjnych w Tokio po raz pierwszy odbyła się premiera produkcyjnej odmiany LFA. Tego samego dnia ujawniono także, że auto będzie serią limitowaną dostępną jedynie w liczbie 500 egzemplarzy. Produkcja ruszyła w grudniu 2010 roku w specjalnie przygotowanej fabryce w Motomachi, która wyróżniła 170 pracowników do starannej, powolnej produkcji LFA. Ostatni egzemplarz zjechał z taśm montażowych 18 grudnia 2012 roku. LFA napędzany jest 4,8-litrowym V10, które wytwarza moc 560 KM i moment obrotowy 480 Nm. Samochód osiąga prędkość maksymalną 325 km/h, a przyspieszenie do prędkości 100 km/h trwa 3,7 s.
    21 kwietnia 2022, 22:06 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes Benz – Wersja była produkowana od 2007 do 2010 roku. MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 to klasa luksusowe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 386 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 wynosi 525 KM. Silnik MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 jest typu układ v posiadający 8 cylidrów o pojemności 6208 cm3. Na każdy cylinder w silniku MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 osiąga moment obrotowy 630 Nm. MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 to benzyna.

Warto nadmienić, że MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 posiada 2 drzwi, 4 siedzenia. Wymiary samochodu: 5065 mm długości, 1871 mm szerokości, 1418 mm wysokości.
    Wersja była produkowana od 2007 do 2010 roku. MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 to klasa luksusowe samochodów osobowych.

    Moc maksymalna wynosi 386 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 wynosi 525 KM. Silnik MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 jest typu układ v posiadający 8 cylidrów o pojemności 6208 cm3. Na każdy cylinder w silniku MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 przypadają 4 zawory.

    Cały układ napędowy MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 osiąga moment obrotowy 630 Nm. MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 to benzyna.

    Warto nadmienić, że MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 posiada 2 drzwi, 4 siedzenia. Wymiary samochodu: 5065 mm długości, 1871 mm szerokości, 1418 mm wysokości.
    Honda Integra – Wersja była produkowana od 1998 do 2001 roku. HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 140 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 wynosi 190 KM. Silnik HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1797 cm3. Na każdy cylinder w silniku HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 osiąga moment obrotowy 178 Nm. HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 to benzyna.

Warto nadmienić, że HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 posiada 2 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4400 mm długości, 1705 mm szerokości, 1320 mm wysokości.
    Wersja była produkowana od 1998 do 2001 roku. HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

    Moc maksymalna wynosi 140 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 wynosi 190 KM. Silnik HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1797 cm3. Na każdy cylinder w silniku HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 przypadają 4 zawory.

    Cały układ napędowy HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 osiąga moment obrotowy 178 Nm. HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 to benzyna.

    Warto nadmienić, że HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 posiada 2 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4400 mm długości, 1705 mm szerokości, 1320 mm wysokości.
    Ferrari 488 GTB – Supersamochód klasy średniej produkowany przez włoską marką Ferrari w latach 2015-2019. Samochód zaprezentowany podczas Geneva Motor Show w 2015 roku. Model ten jest następcą Ferrari 458 Italia. Nazwa odnosi się do pojemności każdego z cylindrów - 488 cm³ oraz do modelu Ferrari 308 GTB. Silnik 488 to czterosuwowa jednostka V8 o kącie rozwarcia 90° i pojemności 3,9 l. Silnik generuje moc maksymalną 670 KM i moment obrotowy 760 Nm. Jednostka ta produkuje 171 KM oraz 195 Nm z litra pojemności, co jest rekordem dla silników Ferrari. Jedyną dostępną skrzynią biegów dla modelu 488 jest półautomatyczna, dwusprzęgłowa, 7-biegowa jednostka oparta o technologie F1, wyprodukowana przez firmę Getrag. Przyspieszenie 0-100 km/h w 488 GTB trwa 3 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 330 km/h. W 488 wykorzystano ulepszone węglowo-ceramiczne tarcze z Ferrari LaFerrari. Pozwalają one szybciej osiągnąć optymalną temperaturę pracy. Średnica tarcz to 398 mm z przodu oraz 360 mm z tyłu. Zostały one wyprodukowane przez firmę Brembo.
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez włoską marką Ferrari w latach 2015-2019. Samochód zaprezentowany podczas Geneva Motor Show w 2015 roku. Model ten jest następcą Ferrari 458 Italia. Nazwa odnosi się do pojemności każdego z cylindrów - 488 cm³ oraz do modelu Ferrari 308 GTB. Silnik 488 to czterosuwowa jednostka V8 o kącie rozwarcia 90° i pojemności 3,9 l. Silnik generuje moc maksymalną 670 KM i moment obrotowy 760 Nm. Jednostka ta produkuje 171 KM oraz 195 Nm z litra pojemności, co jest rekordem dla silników Ferrari. Jedyną dostępną skrzynią biegów dla modelu 488 jest półautomatyczna, dwusprzęgłowa, 7-biegowa jednostka oparta o technologie F1, wyprodukowana przez firmę Getrag. Przyspieszenie 0-100 km/h w 488 GTB trwa 3 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 330 km/h. W 488 wykorzystano ulepszone węglowo-ceramiczne tarcze z Ferrari LaFerrari. Pozwalają one szybciej osiągnąć optymalną temperaturę pracy. Średnica tarcz to 398 mm z przodu oraz 360 mm z tyłu. Zostały one wyprodukowane przez firmę Brembo.
    19 kwietnia 2022, 22:57 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 911 GT2 RS COUPE 991 II 3.8 – Porsche 911 GWersja była produkowana od 2017 do 2019 roku. PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 to klasa luksusowe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 515 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 wynosi 700 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 340 km/h. Silnik PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 jest typu boxer posiadający 6 cylidrów o pojemności 3800 cm3. Na każdy cylinder w silniku PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 osiąga moment obrotowy 750 Nm. PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 to benzyna.

Średnie spalanie PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 wynosi około 11.8 l na 100km. Warto nadmienić, że PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 posiada 2 drzwi, 2 siedzenia. Wymiary samochodu: 4549 mm długości, 1880 mm szerokości, 1297 mm wysokości.

T2 RS COUPE 991 II 3.8 700KM
    Porsche 911 GWersja była produkowana od 2017 do 2019 roku. PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 to klasa luksusowe samochodów osobowych.

    Moc maksymalna wynosi 515 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 wynosi 700 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 340 km/h. Silnik PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 jest typu boxer posiadający 6 cylidrów o pojemności 3800 cm3. Na każdy cylinder w silniku PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 przypadają 4 zawory.

    Cały układ napędowy PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 osiąga moment obrotowy 750 Nm. PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 to benzyna.

    Średnie spalanie PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 wynosi około 11.8 l na 100km. Warto nadmienić, że PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 posiada 2 drzwi, 2 siedzenia. Wymiary samochodu: 4549 mm długości, 1880 mm szerokości, 1297 mm wysokości.

    T2 RS COUPE 991 II 3.8 700KM