Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 114 takich materiałów
    VW Caddy MK1 R32 ca. 265KM, 3.2l engine from VW Golf MKIV, Chrome bumper US Style, Porsche wheels, RetroRabbit mirrors.
    18 lipca 2012, 1:14 przez ukaszek12 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Escort MKIV (konkurs) – Producent: Ford
Okres produkcji: (1986-1990)
Poprzednik: Ford Escort Mk III
Następca: Ford Escort Mk V
Dane techniczne:
Segment: C
Typy nadwozia: 
3-drzwiowy liftback
5-drzwiowy liftback
5-drzwiowe kombi
2-drzwiowy kabriolet
Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
Rodzaj napędu: przedni
Długość: 3970 mm
Szerokość: 1640 mm
Wysokość: 1380 mm
Rozstaw osi: 2393 mm
Masa własna: 810-900 kg
Liczba miejsc: 5
Na początku 1986 przeprowadzono facelifting. Zmieniono zderzaki, pas przedni, pojawiła się nowa jednostka 1,4 l W 1989 zastosowano nowego diesla 1,8 l. Mk IV charakteryzował się bardziej opływowym kształtem maski. Zmiany były na tyle niewielkie, że Mk IV był natychmiast rozpoznawalny jako następca poprzedniego modelu.
 
Do innych zmian należało zastąpienie modelu XR3 z układem gaźnikowym, przez model XR3i, w którym zastosowano wtrysk paliwa w systemie K-Jetronic.
 
Najmocniejsza wersja RS Turbo z silnikiem o mocy 132 KM (często legitymująca się mocą 145-150 KM) sterowana była systemem wtrysku KE-Jetronic
(Mój dziadek ma podobny:))
POZDRAWIAM!!!
    Producent: Ford
    Okres produkcji: (1986-1990)
    Poprzednik: Ford Escort Mk III
    Następca: Ford Escort Mk V
    Dane techniczne:
    Segment: C
    Typy nadwozia:
    3-drzwiowy liftback
    5-drzwiowy liftback
    5-drzwiowe kombi
    2-drzwiowy kabriolet
    Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
    Rodzaj napędu: przedni
    Długość: 3970 mm
    Szerokość: 1640 mm
    Wysokość: 1380 mm
    Rozstaw osi: 2393 mm
    Masa własna: 810-900 kg
    Liczba miejsc: 5
    Na początku 1986 przeprowadzono facelifting. Zmieniono zderzaki, pas przedni, pojawiła się nowa jednostka 1,4 l W 1989 zastosowano nowego diesla 1,8 l. Mk IV charakteryzował się bardziej opływowym kształtem maski. Zmiany były na tyle niewielkie, że Mk IV był natychmiast rozpoznawalny jako następca poprzedniego modelu.

    Do innych zmian należało zastąpienie modelu XR3 z układem gaźnikowym, przez model XR3i, w którym zastosowano wtrysk paliwa w systemie K-Jetronic.

    Najmocniejsza wersja RS Turbo z silnikiem o mocy 132 KM (często legitymująca się mocą 145-150 KM) sterowana była systemem wtrysku KE-Jetronic
    (Mój dziadek ma podobny:))
    POZDRAWIAM!!!
    22 kwietnia 2012, 13:29 przez JUMBO14 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Piekny MKIV-KONKURS – Bo tylko VW-maniacy potrafią pieknie dobrac kazdy element z innego samochodu i wyglada to Świetnie!
    Bo tylko VW-maniacy potrafią pieknie dobrac kazdy element z innego samochodu i wyglada to Świetnie!
    3 kwietnia 2012, 20:41 przez Teksior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Toyota Supra MKIV, z ogromnym turbo firmy Turbonetics. Intercooler chłodzony wodą i moc rzędu 1500 koni mechanicznych budzą respekt!
    20 stycznia 2012, 21:00 przez marek333 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj