Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 59 takich materiałów
    Ford Escort MK7 –
    24 listopada 2014, 23:47 przez yakuza1921 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Volkswagen Golf Mk7 – Są tu jacyś fanki Golfa?
    Są tu jacyś fanki Golfa?
    26 sierpnia 2014, 23:51 przez mcguzak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Golf Mk7 –
    26 kwietnia 2014, 12:44 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mk7 –
    9 marca 2014, 19:41 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford "Chomik" Escort  MK7 – Większość powie, że to "zwykły escort kombi". I będą w błędzie.
Silnik 1.8 Endura Diesel turbo z intercoolerem, wersja nietypowa jak na ten silnik, bo poprzedni właściciel rozbroił silnik i zamiast paska rozrządu są... Przekładnie zębate. 
jak go kupiłem, pomyślałem, że można kontynuować to co zaczął. 
Obecnie silnik z oryginalnych 90 koni ma 110KM - póki co czeka na lepszy intercooler i na dość trudną przeróbkę, bo docelowo planuję moc w okolicy - 250-300KM. 
zmienione zawieszenie od wersji Cosworth RS, hamulce, zaciski, tarcze Zimmermann. Pompa wtryskowa Lucas, która daje możliwość swobodnej regulacji dawki - jak i ma możliwość pracy przy bardzo wysokich ciśnieniach wtrysku, nawet 95MPa. 
Turbina Garrett, ograniczone ciśnienie do 1.0 Bar (robocza sięga nawet 3,6Bar - po przekroczeniu tego ciśnienia wystrzelił mi wąż doprowadzający ciśnienie do intercoolera).
W planie jest przełożyć już posiadaną skrzynie biegów od Cosworth 4WD - z zablokowanym dyferencjałem centralnym, usunięcie przednich półosi i wstawienie mostu napędowego na tył auta. Obecnie autko czeka na więcej wolnego w pracy, bym mógł się za to zabrać.

malowanie farbkami na woodstocku przez przypadkowo spotkanych ludzi
    Większość powie, że to "zwykły escort kombi". I będą w błędzie.
    Silnik 1.8 Endura Diesel turbo z intercoolerem, wersja nietypowa jak na ten silnik, bo poprzedni właściciel rozbroił silnik i zamiast paska rozrządu są... Przekładnie zębate.
    jak go kupiłem, pomyślałem, że można kontynuować to co zaczął.
    Obecnie silnik z oryginalnych 90 koni ma 110KM - póki co czeka na lepszy intercooler i na dość trudną przeróbkę, bo docelowo planuję moc w okolicy - 250-300KM.
    zmienione zawieszenie od wersji Cosworth RS, hamulce, zaciski, tarcze Zimmermann. Pompa wtryskowa Lucas, która daje możliwość swobodnej regulacji dawki - jak i ma możliwość pracy przy bardzo wysokich ciśnieniach wtrysku, nawet 95MPa.
    Turbina Garrett, ograniczone ciśnienie do 1.0 Bar (robocza sięga nawet 3,6Bar - po przekroczeniu tego ciśnienia wystrzelił mi wąż doprowadzający ciśnienie do intercoolera).
    W planie jest przełożyć już posiadaną skrzynie biegów od Cosworth 4WD - z zablokowanym dyferencjałem centralnym, usunięcie przednich półosi i wstawienie mostu napędowego na tył auta. Obecnie autko czeka na więcej wolnego w pracy, bym mógł się za to zabrać.

    malowanie farbkami na woodstocku przez przypadkowo spotkanych ludzi
    8 marca 2014, 21:22 przez wichura (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Ford Escort mk7 –
    28 lutego 2014, 18:15 przez ~elkonusso | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Moje pierwsze autko – Ford Escort MK7 rok 96. 1.6 Zetec. wersja GHIA. Mile go wspominam, mimo ze palił jak smok i zjadała go rdza. Ciągle pamiętam dźwięk odcinki.
    Ford Escort MK7 rok 96. 1.6 Zetec. wersja GHIA. Mile go wspominam, mimo ze palił jak smok i zjadała go rdza. Ciągle pamiętam dźwięk odcinki.
    13 lutego 2014, 17:29 przez Dux92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne

    1 Pasja w 2 Wydaniach – Rover 200 vs. Ford Escort MK7
    Rover 200 vs. Ford Escort MK7
    12 lutego 2014, 12:43 przez ~CzyToWazne | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Mk7 –
    10 stycznia 2014, 17:56 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)