Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 33 takie materiały
    Mitsubishi FTO GPvR + Mitsubishi Eclipse GSX – 6A12 Mivec (197KM) + 4G63T 4WD (275KM).

Foto z przygotowań materiału do filmu o pierwszej części Gran Turismo.
    6A12 Mivec (197KM) + 4G63T 4WD (275KM).

    Foto z przygotowań materiału do filmu o pierwszej części Gran Turismo.
    Mitsubishi Eclipse GT Spyder – Raczej mało znany w Europie. Po modyfikacjach prezentuje się bardzo fajnie. Pod maską siedzi 3.8L MIVEC V6. Gdyby miał układ przeniesienia napędu z Lancera Evo, to zapewne byłby rozchwytywany.
    Raczej mało znany w Europie. Po modyfikacjach prezentuje się bardzo fajnie. Pod maską siedzi 3.8L MIVEC V6. Gdyby miał układ przeniesienia napędu z Lancera Evo, to zapewne byłby rozchwytywany.
    Toyota Corolla, Mitsubishi Mirage, Nissan Lucino. – Trzy coupe z lat 90, które w najmocniejszych opcjach miały ciekawe, wysokoobrotowe silniki o pojemności 1.6L. Oczywiście wolnossące.

W przypadku Corolli Levin był to 4A-GE "Black Top" o mocy 165 KM @ 7800 rpm. Mirage Asti miał 4G92-MIVEC o mocy 175 KM @ 7500 rpm. Natomiast pod maską Lucino Coupe znajdował się SR16VE o mocy 175 KM @ 7800 rpm. 
Corolla i Mirage mają masę około 1040 kg, natomiast Lucino 1110 kg. Przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje im nieco ponad 7 sekund.

Te konkretne wersje dostępne były tylko z kierownicą po prawej stronie i sprzedawane w latach 90 jako usportowione samochody dla młodych ludzi.
    Trzy coupe z lat 90, które w najmocniejszych opcjach miały ciekawe, wysokoobrotowe silniki o pojemności 1.6L. Oczywiście wolnossące.

    W przypadku Corolli Levin był to 4A-GE "Black Top" o mocy 165 KM @ 7800 rpm. Mirage Asti miał 4G92-MIVEC o mocy 175 KM @ 7500 rpm. Natomiast pod maską Lucino Coupe znajdował się SR16VE o mocy 175 KM @ 7800 rpm.
    Corolla i Mirage mają masę około 1040 kg, natomiast Lucino 1110 kg. Przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje im nieco ponad 7 sekund.

    Te konkretne wersje dostępne były tylko z kierownicą po prawej stronie i sprzedawane w latach 90 jako usportowione samochody dla młodych ludzi.
    Eclipse 4G & BMW 850i – Dwa auta z kolekcji mojego znajomego z Niemiec. Eclipse, w styczniu pojawi się w gazecie "Tuning magazin". Eclipse posiada 3.8 Mivec V6, BMW 6.0 V12.
    Dwa auta z kolekcji mojego znajomego z Niemiec. Eclipse, w styczniu pojawi się w gazecie "Tuning magazin". Eclipse posiada 3.8 Mivec V6, BMW 6.0 V12.
    Mivec turbo –
    31 stycznia 2014, 21:29 przez wnucek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    No to w końcu i ja – Długo odkładałem, ale się udało
1.5 16V 4A91 Mivec 109km
Przód od Sportbacka
Alufelgi Rial

Reszta chwilowo w serii
    Długo odkładałem, ale się udało
    1.5 16V 4A91 Mivec 109km
    Przód od Sportbacka
    Alufelgi Rial

    Reszta chwilowo w serii
    26 lipca 2013, 16:41 przez endriu121188 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    A propos "tylko ten Lancer", tego tu nie było – Sportowe coupé produkowane przez Mitsubishi Motors w latach 1994-2000. Samochód miał być sprzedawany wyłącznie na rynku rodzimym, dzięki popularności za oceanem zdecydowano się jednak na limitowaną sprzedaż modelu w innych rejonach świata. Samochód zdobył w latach 1994-95 tytuł Car of the Year Japan. Nazwa FTO to akronim od "Fresh Touring Origination", nawiązuje ona do modelu Galant FTO coupé z roku 1971. Samochód dostępny był jedynie jako 2-drzwiowe przednionapędowe coupé. Do napędu używano silników R4 oraz V6.
Najmocniejsza wersja to 6A12 2.0l DOHC 24v MIVEC V6, która miała 200 KM i 199 Nm, V-Max 225 km/h, od 0 do 100 km/h w 7,5 s przy masie własnej 1170 kg, wyłącznie napęd na przód.
    Sportowe coupé produkowane przez Mitsubishi Motors w latach 1994-2000. Samochód miał być sprzedawany wyłącznie na rynku rodzimym, dzięki popularności za oceanem zdecydowano się jednak na limitowaną sprzedaż modelu w innych rejonach świata. Samochód zdobył w latach 1994-95 tytuł Car of the Year Japan. Nazwa FTO to akronim od "Fresh Touring Origination", nawiązuje ona do modelu Galant FTO coupé z roku 1971. Samochód dostępny był jedynie jako 2-drzwiowe przednionapędowe coupé. Do napędu używano silników R4 oraz V6.
    Najmocniejsza wersja to 6A12 2.0l DOHC 24v MIVEC V6, która miała 200 KM i 199 Nm, V-Max 225 km/h, od 0 do 100 km/h w 7,5 s przy masie własnej 1170 kg, wyłącznie napęd na przód.
    16 lipca 2013, 15:50 przez lektor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    14 lipca 2013, 1:45 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mitsubishi FTO – MIVEC V6 N/A 2.0L 200KM 200Nm.
    MIVEC V6 N/A 2.0L 200KM 200Nm.