Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 204 takich materiałów
    Miura –
    19 czerwca 2013, 15:00 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Lamborghini Miura – Takie piękne, a tak niedoceniane
    Takie piękne, a tak niedoceniane
    19 czerwca 2013, 22:21 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Dwa byki – Lamborghini Miura i Diablo
    Lamborghini Miura i Diablo
    6 czerwca 2013, 15:30 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Spotkanie rodzinne – Miura, Countach, Diablo, Aventador i Murcielago
    Miura, Countach, Diablo, Aventador i Murcielago
    1 czerwca 2013, 15:16 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Trzy byki – Lamborghini Miura SV, Lamborghini Countach 5000 QV, Lamborghini Countach
    Lamborghini Miura SV, Lamborghini Countach 5000 QV, Lamborghini Countach
    26 maja 2013, 14:42 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dat ass – Miura SV
    Miura SV
    21 maja 2013, 15:56 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancia Stratos HF – Włoski projektant nadwozi Bertone musiał wziąć kredyt, żeby zrealizować i pokazać w roku 1970 na salonie samochodowym w Turynie koncepcyjny model swojego Stratosa. Autorem prototypu był wówczas 32-letni Marcello Gandini, znany z późniejszych projektów dla BMW (seria 5 - E12) i Lamborghini (Countach, Miura i Diablo). W roku następnym ukazał się model Stratos HF, w którym zastosowano silnik Ferrari V6. Zauważyła ten samochód firma Lancia i gdy w roku 1973 zaistniała potrzeba zbudowania 500 jego egzemplarzy dla uzyskania homologacji rajdowej, wynajęto firmę Bertone do wykonania tego zadania. W tym samym roku samochód Stratos odniósł pierwsze zwycięstwo w Rajdzie Firestone w Hiszpanii, ale prawdziwe sukcesy przyszły w roku następnym, już po zakończeniu produkcji dla celów homologacji, gdy model Stratos odniósł trzy kolejne zwycięstwa w Rajdowych Mistrzostwach Świata. Samochód zawdzięczał te sukcesy swojej budowie. Miał stalową centralną konstrukcję klatkową z tylną ramą, na której był osadzony silnik i zawieszenie na kolumnach. Z przodu zastosowano wahacze.
    Włoski projektant nadwozi Bertone musiał wziąć kredyt, żeby zrealizować i pokazać w roku 1970 na salonie samochodowym w Turynie koncepcyjny model swojego Stratosa. Autorem prototypu był wówczas 32-letni Marcello Gandini, znany z późniejszych projektów dla BMW (seria 5 - E12) i Lamborghini (Countach, Miura i Diablo). W roku następnym ukazał się model Stratos HF, w którym zastosowano silnik Ferrari V6. Zauważyła ten samochód firma Lancia i gdy w roku 1973 zaistniała potrzeba zbudowania 500 jego egzemplarzy dla uzyskania homologacji rajdowej, wynajęto firmę Bertone do wykonania tego zadania. W tym samym roku samochód Stratos odniósł pierwsze zwycięstwo w Rajdzie Firestone w Hiszpanii, ale prawdziwe sukcesy przyszły w roku następnym, już po zakończeniu produkcji dla celów homologacji, gdy model Stratos odniósł trzy kolejne zwycięstwa w Rajdowych Mistrzostwach Świata. Samochód zawdzięczał te sukcesy swojej budowie. Miał stalową centralną konstrukcję klatkową z tylną ramą, na której był osadzony silnik i zawieszenie na kolumnach. Z przodu zastosowano wahacze.
    16 maja 2013, 2:22 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Miura – Pewien dziennikarz prezentując historię pojazdu napisał(…) jest prawie niemożliwe opisanie natury Lamborghini Miura, zapierający dech w piersiach w swojej prostocie utożsamiał w sobie wdzięk i czystą żywiołowość lat sześćdziesiątych, Miura była pięknym samochodem zaprojektowanym i zbudowanym dla pięknych ludzi”. Rzeczywiście jest w tych słowach dużo prawdy. Dla wielu Lamborghini Miura to najlepszy sportowy samochód, jaki powstał we Włoszech.

Ostatnia Miura opuściła fabrykę w 1973 roku, łącznie wyprodukowano 763 pojazdy. Nie była to ilość mała zważywszy, że cena tego samochodu na przełomie lat 60-tych i 70-tych wynosiła około 20 tysięcy dolarów (to dzisiaj ok. 114000 dolarów).

Obecnie modele Miury są bardzo poszukiwane przez kolekcjonerów, a ich cena waha się w granicach 500 do 600 tysięcy dolarów.
    Pewien dziennikarz prezentując historię pojazdu napisał(…) jest prawie niemożliwe opisanie natury Lamborghini Miura, zapierający dech w piersiach w swojej prostocie utożsamiał w sobie wdzięk i czystą żywiołowość lat sześćdziesiątych, Miura była pięknym samochodem zaprojektowanym i zbudowanym dla pięknych ludzi”. Rzeczywiście jest w tych słowach dużo prawdy. Dla wielu Lamborghini Miura to najlepszy sportowy samochód, jaki powstał we Włoszech.

    Ostatnia Miura opuściła fabrykę w 1973 roku, łącznie wyprodukowano 763 pojazdy. Nie była to ilość mała zważywszy, że cena tego samochodu na przełomie lat 60-tych i 70-tych wynosiła około 20 tysięcy dolarów (to dzisiaj ok. 114000 dolarów).

    Obecnie modele Miury są bardzo poszukiwane przez kolekcjonerów, a ich cena waha się w granicach 500 do 600 tysięcy dolarów.
    10 maja 2013, 21:06 przez Mustang67 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Stary & nowy – Miura & Superveloce
    Miura & Superveloce
    27 kwietnia 2013, 14:40 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Miura – Przepiękna sylwetka
    Przepiękna sylwetka
    3 kwietnia 2013, 23:50 przez BMW_E38 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj