Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 204 takich materiałów
    Droga – i dwie Lamborghini Miura
    I dwie Lamborghini Miura
    31 sierpnia 2013, 15:55 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Produkcja – Lamborghini Miura
    Lamborghini Miura
    23 sierpnia 2013, 18:59 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Witajcie!! mała zagadka!! – Mała zagadka dla prawdziwych FIATnatyków i znawców tematu co łączy te dwa auta ? (ten zielony to Lamborghini Miura P400S SV z 1969r.)
    Mała zagadka dla prawdziwych FIATnatyków i znawców tematu co łączy te dwa auta ? (ten zielony to Lamborghini Miura P400S SV z 1969r.)
    23 sierpnia 2013, 11:25 przez Dasteri (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (33)
    Lamborghini Miura – W zieleni
    W zieleni
    16 sierpnia 2013, 12:27 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Miura S – piękne auto
    Piękne auto
    16 sierpnia 2013, 22:26 przez emejz1ng (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Miura P400 Roadster –
    24 lipca 2013, 14:18 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Na zielono – Aventador & Miura
    Aventador & Miura
    21 lipca 2013, 15:21 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Miura – drugi model ze stajni Lamborghini produkowany od 1966r do 1973. żeby mogłby konkurować Ferrari, Lambroghini musiało być troche szalone, tym razem szaleństwo tkwi w umieszczeniu śilnika, umieszczony centralnie (za siedzeniami i przed tylnią ośią). Modele z tak umieszczonym silnikiem już istniały, ale były to tylko samochody wyścigowe.
Śilnik to jednostka V12 o pojemności 3.9 litra i o mocy 350 KM (wyprodukowano 275 egzemplarze), potem przyszła wersja S z silnikiem o mocy 370 KM (338 egzemplarzy) a na koniec zaprezentowano wersję SV (na zdjęciach) z śilnikiem o mocy 385 KM (150 egzemplarzy).
produkcja zakończyła się w 1973r.
Miura miała też pare wad: zbiornik paliwa, był zamontowany z przodu, co znaczy że jak był pusty to traciło się kontrolę nad samochodem; drugą wadą jest śilnik, miał skłonnosći do....autodestrukcji
    Drugi model ze stajni Lamborghini produkowany od 1966r do 1973. żeby mogłby konkurować Ferrari, Lambroghini musiało być troche szalone, tym razem szaleństwo tkwi w umieszczeniu śilnika, umieszczony centralnie (za siedzeniami i przed tylnią ośią). Modele z tak umieszczonym silnikiem już istniały, ale były to tylko samochody wyścigowe.
    Śilnik to jednostka V12 o pojemności 3.9 litra i o mocy 350 KM (wyprodukowano 275 egzemplarze), potem przyszła wersja S z silnikiem o mocy 370 KM (338 egzemplarzy) a na koniec zaprezentowano wersję SV (na zdjęciach) z śilnikiem o mocy 385 KM (150 egzemplarzy).
    produkcja zakończyła się w 1973r.
    Miura miała też pare wad: zbiornik paliwa, był zamontowany z przodu, co znaczy że jak był pusty to traciło się kontrolę nad samochodem; drugą wadą jest śilnik, miał skłonnosći do....autodestrukcji
    20 lipca 2013, 15:02 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Mordka – Miura SV
    Miura SV
    15 lipca 2013, 15:22 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Lamborghini Miura –
    21 czerwca 2013, 14:58 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj