Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 2 takie materiały
    S-line B6 – B6
    B6
    28 kwietnia 2017, 14:22 przez Adam1985 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari F2012 – Silnik:	Ferrari 056, 2,4 litra, V8 + KERS

Podwozie:		z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu

Przekładnia: podłużna półautomatyczna elektronicznie kontrolowana sekwencyjna skrzynia biegów Ferrari typu quick-shift, dyferencjał z ograniczonym poślizgiem, 7 biegów + wsteczny

Hamulce: Wentylowane tarcze hamulcowe Brembo z włókna węglowego

Zawieszenie: niezależne, popychacze aktywujące sprężyny skrętne z przodu i z tyłu

Koła: 13-calowe OZ z przodu i z tyłu

Opony: Pirelli P Zero (slick)

Paliwo:	Shell V-Power

Olej: Shell Helix Ultra 

Waga: 640 kg z wodą, olejem i kierowcą
    Silnik: Ferrari 056, 2,4 litra, V8 + KERS

    Podwozie: z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu

    Przekładnia: podłużna półautomatyczna elektronicznie kontrolowana sekwencyjna skrzynia biegów Ferrari typu quick-shift, dyferencjał z ograniczonym poślizgiem, 7 biegów + wsteczny

    Hamulce: Wentylowane tarcze hamulcowe Brembo z włókna węglowego

    Zawieszenie: niezależne, popychacze aktywujące sprężyny skrętne z przodu i z tyłu

    Koła: 13-calowe OZ z przodu i z tyłu

    Opony: Pirelli P Zero (slick)

    Paliwo: Shell V-Power

    Olej: Shell Helix Ultra

    Waga: 640 kg z wodą, olejem i kierowcą
    14 grudnia 2012, 13:55 przez hulej95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)

    1