Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 58 takich materiałów
    Czy tak może wyglądać następca Bugatti Veyrona? – Concept Bugatti Type 60


Bugatti Veyron zadebiutował na rynku ponad 13 lat temu. Pora myśleć o następcy.
 
Najmocniejszy seryjnie produkowany samochodów w 2001 roku wkrótce będzie obchodzić swoje 13-te urodziny. Pod maską francuskiego (właściwie niemieckiego – koncern VW) hipersamochodu znajduje się silnik W16 o łącznej pojemności 8 litrów i mocy 1001 KM z czterema turbosprężarkami. To pierwsze auto, które przekroczyło magiczną granicę 1000 KM.
 
W 2009 roku do gamy dołączył model Grand Sport, a rok później Super Sport, który jest z kolei najszybszym seryjnie produkowanym autem na świecie. Zmierzona maksymalna prędkość wyniosła 431,072 km/h. Dla wersji z otwartym dachem (Grand Sport) – 408,84 km/h.
 
Bugatti Veyron już za „życia” został okrzyknięty legendą. Po pierwsze za sprawą swoich osiągów, po drugie ze względu na wdrożone zaawansowane technologie i po trzecie za jakość wykonania i cenę końcową. Wersja standardowa była wyceniona na 1 milion euro, natomiast najmocniejsza wersja Super Sport Vitesse o mocy 1200 KM na blisko 1,8 miliona euro!
 
Łącznie sprzedano zaledwie 360 sztuk Bugatti Veyron, co czyni samochód niezwykłym okazem. Odważny i przełomowy projekt okazała się jednak niedochodowy. W kuluarach mówi się, że koszt produkcji jednego egzemplarza wynosił nawet 5 milionów euro. Dziś można już kupić tylko wersję z otwartym dachem, Volkswagen zaprzestał produkcji wersji coupe.
 
Po 13 latach od premierowego pokazu Veyrona nie mówi się o następcy, choć wszyscy chętnie byśmy go zobaczyli. Producent nasze zapytanie pozostawił bez odpowiedzi. W przeciwieństwie do młodych projektantów, którzy chętnie podejmują się tematu nowego Bugatti. Poznajcie koncepcyjny model Type 60 będący wizją designera Vaughan Ling. W naszym wyobrażeniu to model z napędem hybrydowym stanowiący bezpośredniego konkurenta LaFerrari, McLarena P1 i Porsche 918 Spyder.
    Concept Bugatti Type 60


    Bugatti Veyron zadebiutował na rynku ponad 13 lat temu. Pora myśleć o następcy.

    Najmocniejszy seryjnie produkowany samochodów w 2001 roku wkrótce będzie obchodzić swoje 13-te urodziny. Pod maską francuskiego (właściwie niemieckiego – koncern VW) hipersamochodu znajduje się silnik W16 o łącznej pojemności 8 litrów i mocy 1001 KM z czterema turbosprężarkami. To pierwsze auto, które przekroczyło magiczną granicę 1000 KM.

    W 2009 roku do gamy dołączył model Grand Sport, a rok później Super Sport, który jest z kolei najszybszym seryjnie produkowanym autem na świecie. Zmierzona maksymalna prędkość wyniosła 431,072 km/h. Dla wersji z otwartym dachem (Grand Sport) – 408,84 km/h.

    Bugatti Veyron już za „życia” został okrzyknięty legendą. Po pierwsze za sprawą swoich osiągów, po drugie ze względu na wdrożone zaawansowane technologie i po trzecie za jakość wykonania i cenę końcową. Wersja standardowa była wyceniona na 1 milion euro, natomiast najmocniejsza wersja Super Sport Vitesse o mocy 1200 KM na blisko 1,8 miliona euro!

    Łącznie sprzedano zaledwie 360 sztuk Bugatti Veyron, co czyni samochód niezwykłym okazem. Odważny i przełomowy projekt okazała się jednak niedochodowy. W kuluarach mówi się, że koszt produkcji jednego egzemplarza wynosił nawet 5 milionów euro. Dziś można już kupić tylko wersję z otwartym dachem, Volkswagen zaprzestał produkcji wersji coupe.

    Po 13 latach od premierowego pokazu Veyrona nie mówi się o następcy, choć wszyscy chętnie byśmy go zobaczyli. Producent nasze zapytanie pozostawił bez odpowiedzi. W przeciwieństwie do młodych projektantów, którzy chętnie podejmują się tematu nowego Bugatti. Poznajcie koncepcyjny model Type 60 będący wizją designera Vaughan Ling. W naszym wyobrażeniu to model z napędem hybrydowym stanowiący bezpośredniego konkurenta LaFerrari, McLarena P1 i Porsche 918 Spyder.
    10 lutego 2014, 17:13 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    www.topgear.com.pl

    Nissan Skyline GT-R R34 – Nissan GT-R Paula Walkera z Szybkich i Wściekłych wystawiony za 1 mln euro - zdjęcia
Samochód głównego bohatera czwartej części „Szybkich i Wściekłych” trafił na sprzedaż. Cena robi wrażenie.
 
Niestety, kiedy sławny człowiek niespodziewanie ginie, zainteresowanie jego osobą znacząco wzrasta. Jesteśmy ciekawi jak żył, gdzie spędzał wolny czas i co sprawiało mu frajdę. W przypadku Paula Walkera nie sposób nie wspomnieć o samochodach.
 
W Monachium znalazł się facet, który posiada Nissana Skyline'a GT-R R34 znanego z filmu „Szybcy i Wściekli 4”. Paul Walker jeździł tym samochodem nie tylko na planie zdjęciowym. Niemiecki właściciel postanowił wykorzystać „moment” i sprzedać samochód za okrągły milion euro.
 
Prawdę mówiąc, nie bardzo podoba nam się takie zachowanie, ale sprzedawca jest o tyle uczciwy, że połowę kwoty za sprzedane auto przeznaczy na fundację charytatywną ROWW (Reach Out World Wide) założoną przez Walkera.
    Nissan GT-R Paula Walkera z Szybkich i Wściekłych wystawiony za 1 mln euro - zdjęcia
    Samochód głównego bohatera czwartej części „Szybkich i Wściekłych” trafił na sprzedaż. Cena robi wrażenie.

    Niestety, kiedy sławny człowiek niespodziewanie ginie, zainteresowanie jego osobą znacząco wzrasta. Jesteśmy ciekawi jak żył, gdzie spędzał wolny czas i co sprawiało mu frajdę. W przypadku Paula Walkera nie sposób nie wspomnieć o samochodach.

    W Monachium znalazł się facet, który posiada Nissana Skyline'a GT-R R34 znanego z filmu „Szybcy i Wściekli 4”. Paul Walker jeździł tym samochodem nie tylko na planie zdjęciowym. Niemiecki właściciel postanowił wykorzystać „moment” i sprzedać samochód za okrągły milion euro.

    Prawdę mówiąc, nie bardzo podoba nam się takie zachowanie, ale sprzedawca jest o tyle uczciwy, że połowę kwoty za sprzedane auto przeznaczy na fundację charytatywną ROWW (Reach Out World Wide) założoną przez Walkera.
    6 lutego 2014, 16:02 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.topgear.com.pl

    Lamborghini Reventón – Samochód dla tych, którzy uważają że Murcielago jest za popularny.
Jego premiera miała miejsce na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych we Frankfurcie w 2007roku. Styl nadwozia jest inspirowany myśliwcem ale pod karoserią to jest Murcielago po liftingu ( LP 640-4), czyli śilnik 6,5 litra o mocy 640KM, ośiągi ma takie same: 0-100 km/h w 3,3s i prędkość max. 330 km/h  (któś w Dubaju dał rade wyciagnoć 355,7 km/h, prewnie z górki). Wyprodukowano 21 egzemplarzy ( pierwszy, z tabliczką 00/20 stoi w muzeum Lamborghini). Cena za ten samochód wynosiła milion euro.
Dwa lata póxniej została zaprezentowana wesja bez dachu, i do tego miała śilnik z Murcielago SV ( 670 KM), 15 egzemplarzy, po 1,1 mln € każda.


Jak zrobiłem jakiś błąd to napiszcie i poprawię
    Samochód dla tych, którzy uważają że Murcielago jest za popularny.
    Jego premiera miała miejsce na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych we Frankfurcie w 2007roku. Styl nadwozia jest inspirowany myśliwcem ale pod karoserią to jest Murcielago po liftingu ( LP 640-4), czyli śilnik 6,5 litra o mocy 640KM, ośiągi ma takie same: 0-100 km/h w 3,3s i prędkość max. 330 km/h (któś w Dubaju dał rade wyciagnoć 355,7 km/h, prewnie z górki). Wyprodukowano 21 egzemplarzy ( pierwszy, z tabliczką 00/20 stoi w muzeum Lamborghini). Cena za ten samochód wynosiła milion euro.
    Dwa lata póxniej została zaprezentowana wesja bez dachu, i do tego miała śilnik z Murcielago SV ( 670 KM), 15 egzemplarzy, po 1,1 mln € każda.


    Jak zrobiłem jakiś błąd to napiszcie i poprawię
    11 stycznia 2014, 15:16 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    piewsze 6 zdjęc własne

    Tego auta chyba nie da się zajechać – Te Mercedesy robiły nawet po ponad milion km. Szkoda, że już takich nie produkują
    Te Mercedesy robiły nawet po ponad milion km. Szkoda, że już takich nie produkują
    15 grudnia 2013, 16:24 przez PanMechanik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Eleanor – Sprzedana na aukcji za 1 milion dolarów. Wszyscy się spodziewali ceny 300,000$.
    Sprzedana na aukcji za 1 milion dolarów. Wszyscy się spodziewali ceny 300,000$.
    24 września 2013, 15:32 przez Ndriu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Milion baby on board –
    11 września 2013, 13:47 przez style (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Skoda Fabia z przebiegiem 1mln km – Niemiec Peter Kirchhoff przejechał swoją Fabią 1.9 TDI z 2000 roku już ponad 1 milion kilometrów.
Gdy tylko pojawi się trzecia generacja modelu Peter chce oddać swoją Skodę do muzeum motoryzacji.
    Niemiec Peter Kirchhoff przejechał swoją Fabią 1.9 TDI z 2000 roku już ponad 1 milion kilometrów.
    Gdy tylko pojawi się trzecia generacja modelu Peter chce oddać swoją Skodę do muzeum motoryzacji.
    5 sierpnia 2013, 20:37 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Źródło:

    magazynauto.pl

    Mustang za milion dolarów – "Eleanor" z kultowego filmu  Dominica Seny "60 sekund" został sprzedany w ostatni weekend na aukcji za sumę 1 miliona dolarów

Ford Mustang GT500 "Eleanor" z 1967 roku został sprzedany na aukcji w Indianapolis za okrągły milion dolarów. Tym samym to najdroższy Mustang w historii. Pod maską tego Forda pracuje silnik V8 o pojemności 5,7 litra i mocy 400 KM. Przeniesienie napędu odbywa się za pomocą 4 biegowej, manualnej skrzyni biegów.

Auto osiągnęło status kultowego dzięki jednej z głównych ról w filmie "60 sekund" z 2000 roku, w którym zagrali Nicolas Cage, Angelina Jolie i Robert Duvall. "Eleanor" to replika Shelby GT500 z 1967 roku. Auto zostało zbudowane na potrzeby filmu przez Unique Performance.

Powstało 11 modeli Eleanor, ale tylko 3 z nich były pełnoprawnymi, działającymi modelami. Niestety ocalał tylko jeden, gdyż dwa inne auta zostały kompletnie zniszczone podczas kręcenia scen pościgów. Auto zostało stworzone przez studio Cinema Vehicle Services we współpracy ze znanym projektantem - Chipem Foosem. Ford Mustang GT500 Eleanor dostał całkowicie przeprojektowaną maskę, zderzak z centralnie umieszczonymi światłami, poszerzone nadkola i listwy progowe, powiększony spojler.
    "Eleanor" z kultowego filmu Dominica Seny "60 sekund" został sprzedany w ostatni weekend na aukcji za sumę 1 miliona dolarów

    Ford Mustang GT500 "Eleanor" z 1967 roku został sprzedany na aukcji w Indianapolis za okrągły milion dolarów. Tym samym to najdroższy Mustang w historii. Pod maską tego Forda pracuje silnik V8 o pojemności 5,7 litra i mocy 400 KM. Przeniesienie napędu odbywa się za pomocą 4 biegowej, manualnej skrzyni biegów.

    Auto osiągnęło status kultowego dzięki jednej z głównych ról w filmie "60 sekund" z 2000 roku, w którym zagrali Nicolas Cage, Angelina Jolie i Robert Duvall. "Eleanor" to replika Shelby GT500 z 1967 roku. Auto zostało zbudowane na potrzeby filmu przez Unique Performance.

    Powstało 11 modeli Eleanor, ale tylko 3 z nich były pełnoprawnymi, działającymi modelami. Niestety ocalał tylko jeden, gdyż dwa inne auta zostały kompletnie zniszczone podczas kręcenia scen pościgów. Auto zostało stworzone przez studio Cinema Vehicle Services we współpracy ze znanym projektantem - Chipem Foosem. Ford Mustang GT500 Eleanor dostał całkowicie przeprojektowaną maskę, zderzak z centralnie umieszczonymi światłami, poszerzone nadkola i listwy progowe, powiększony spojler.
    21 maja 2013, 20:01 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Mój Mustang jest jak milion dolarów. – Tylko problem jest w tym że nie mam tych miliona dolarów.
    Tylko problem jest w tym że nie mam tych miliona dolarów.
    3 maja 2013, 23:59 przez Bandi99 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    "Milion Dolców Na Kołach" – Zdjęcie własnego autorstwa.
 
Piękne auto, gratulacje dla właściciela.
    Zdjęcie własnego autorstwa.

    Piękne auto, gratulacje dla właściciela.
    27 listopada 2012, 14:45 przez OGF (PW) | Do ulubionych | Skomentuj