Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 45 takich materiałów
    NSX NA2 – NSX NA2, produkowany od 2002 do 2005 roku, posiadał silnik C32B (3.2 V6 N/A) o mocy 290 KM i 304 Nm. (w rzeczywistości było lekko ponad 300 KM) zespolony z 6 biegową manualną skrzynią, lub C30A (3.0 V6 N/A) o mocy 255 KM i 290 Nm. dostępny jedynie z 4 biegowym automatem i wyłącznie pod marką Acura. Wersja Type R przy masie wynoszącej 1270 kg, osiągała 100 km/h w 4,6 s, oraz 265 km/h prędkości maksymalnej, jednocześnie przejeżdżając 1/4 mili w poniżej 13 sekund. Dziś to auto jest prawdziwym rodzynkiem, ceny wersji na2 z silnikiem c32b zaczynają się od ok. 200 tyś zł., oryginalna wersja type R jest bardzo rzadka i bardzo droga, bo jedyny egzemplarz jaki widziałem na sprzedaż był w Japonii w przeliczeniu na nasze za milion złotych! W Polsce jest prawdopodobnie tylko jeden egzemplarz NSX NA2 (niebieski). 
Na zdjęciu auto przerobione na ala Type R.
    NSX NA2, produkowany od 2002 do 2005 roku, posiadał silnik C32B (3.2 V6 N/A) o mocy 290 KM i 304 Nm. (w rzeczywistości było lekko ponad 300 KM) zespolony z 6 biegową manualną skrzynią, lub C30A (3.0 V6 N/A) o mocy 255 KM i 290 Nm. dostępny jedynie z 4 biegowym automatem i wyłącznie pod marką Acura. Wersja Type R przy masie wynoszącej 1270 kg, osiągała 100 km/h w 4,6 s, oraz 265 km/h prędkości maksymalnej, jednocześnie przejeżdżając 1/4 mili w poniżej 13 sekund. Dziś to auto jest prawdziwym rodzynkiem, ceny wersji na2 z silnikiem c32b zaczynają się od ok. 200 tyś zł., oryginalna wersja type R jest bardzo rzadka i bardzo droga, bo jedyny egzemplarz jaki widziałem na sprzedaż był w Japonii w przeliczeniu na nasze za milion złotych! W Polsce jest prawdopodobnie tylko jeden egzemplarz NSX NA2 (niebieski).
    Na zdjęciu auto przerobione na ala Type R.
    Fiat 8V Elaborata Zagato – Fiat za milion $
    Fiat za milion $
    24 kwietnia 2016, 19:16 przez lukashhekk88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    MC 12 Corsa – Powstało jedynie 12 sztuk.  Samochód napędzany jest przez silnik znany z MC12 GT1, generujący 755 KM, które osiąga przy 8000 obr/min. MC12 Corsa zostało wycenione przez producenta na okrągły milion euro.
    Powstało jedynie 12 sztuk. Samochód napędzany jest przez silnik znany z MC12 GT1, generujący 755 KM, które osiąga przy 8000 obr/min. MC12 Corsa zostało wycenione przez producenta na okrągły milion euro.
    19 kwietnia 2016, 12:49 przez soban96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Popis kaskadera na potrzeby filmu. Jakby ktoś pytał z tyłu siedzi manekin.
    18 stycznia 2016, 23:07 przez promotor106 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Na moje oko może to być destylat ropy naftowej. Swoją drogą chciałbym zobaczyć taki transport na naszych drogach. Ciekawe gdzie by dojechał...
    16 października 2015, 20:41 przez promotor106 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Fiat Cinquecento – Czyli mój samochód do jazdy na co dzień. Silnik to poczciwa "siedemseta", a dokładnie 704 cm³ generujące zabójcze 30 KM. Rocznik 1998, przebieg 70 tysięcy kilometrów. Dlaczego tak mało? A no dlatego, że przez większość swego żywota stał w garażu, z którego wyjeżdżał tylko co jakiś czas, kiedy dziadek potrzebował pojechać gdzieś dalej niż osiedlowy sklep. Dzięki temu samochód nie posiada rdzy. Ponadto niektórzy mówią, że w środku pachnie jeszcze nowością!
Teraz pora przejść do planów na przyszłość. Nie będę się tu rozpisywał i robił listy na milion punktów jak co niektórzy, którzy tworzą plany dłuższe niż wypracowania na maturze (często z wręcz nierealnymi pomysłami) a jedyne co realizują to zasadniczo nic. Ja nie będę się bawił w gwinty, airraidy, swapy, klatki etc. Mam tylko jeden punkt na liście:
-utrzymać ten samochód w jak najlepszym stanie.
    Czyli mój samochód do jazdy na co dzień. Silnik to poczciwa "siedemseta", a dokładnie 704 cm³ generujące zabójcze 30 KM. Rocznik 1998, przebieg 70 tysięcy kilometrów. Dlaczego tak mało? A no dlatego, że przez większość swego żywota stał w garażu, z którego wyjeżdżał tylko co jakiś czas, kiedy dziadek potrzebował pojechać gdzieś dalej niż osiedlowy sklep. Dzięki temu samochód nie posiada rdzy. Ponadto niektórzy mówią, że w środku pachnie jeszcze nowością!
    Teraz pora przejść do planów na przyszłość. Nie będę się tu rozpisywał i robił listy na milion punktów jak co niektórzy, którzy tworzą plany dłuższe niż wypracowania na maturze (często z wręcz nierealnymi pomysłami) a jedyne co realizują to zasadniczo nic. Ja nie będę się bawił w gwinty, airraidy, swapy, klatki etc. Mam tylko jeden punkt na liście:
    -utrzymać ten samochód w jak najlepszym stanie.
    3 września 2015, 1:19 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Źródło:

    własne

    Materiały na głównej i prawdziwe serce motokillera – Przeczytaj uważnie do końca zanim skomentujesz!

Kilka osób żali się, że nie ma już tego klimatu, że nie ma własnych samochodów. Więc postanowiłem przysiąść i posprawdzać. 14 osób regularnie wrzuca tu samochody pokazując mody. Czy chcecie oglądać 14 samochodów w kółko przez parę lat? Jasne, że nie. 
Idźmy dalej - około 40 osób chce, by wrzucać materiały własne. Codziennie stronę główną ogląda kilka tysięcy osób. Więc głos 40 osób niewiele zmieni, niestety. 
Jednak z drugiej strony te 40 osób, to najbardziej wartościowe osoby - można powiedzieć kręgosłup MK - odwiedzają stronę codziennie. 

I zaczyna się konflikt interesów - czy dawać materiały, które ich uszczęśliwią (czyli 4-8 zdjęć dziennie na główną z materiałami własnymi), czy jednak uszczęśliwić parę tysięcy osób. To mój dylemat. Właściciel firmy do której należy MK takich dylematów nie ma - jemu zależy na wynikach. Gdy ich nie ma zamyka stronę. Takie są zasady rynku i ich się nie zmieni. 

Dlatego też główna pozostanie w takiej formie, jaka jest, czyli głównie obrazki, które podobają się większości. By to uzmysłowić wszystkim - tak uwielbiana złota, która była na pierwszym miejscu przez cały dzień miała mniej odsłon, niż terenowy Ford z internetu, który był notabene najgorszym internetowym obrazkiem jeśli idzie o ilość odsłon. I musicie mnie zrozumieć - właściciel firmy wymaga wyników. I główna będzie zbiorem obrazków w większości z internetu - czy się to podoba, czy nie.

Piszecie, że skończyła się pomoc na głównej, że skończyły się porady.  Że to już nie jest to.


Zatem - czy wszystko stracone? Oczywiście, że nie. Na tej stronie jest miejsce, gdzie jest niesamowity klimat, gdzie ludzie sobie pomagają, gdzie chwalimy się swoimi gablotami i gdzie można usłyszeć MASĘ rzeczowych porad i ciepłych słów. Tylko dlaczego nie odkryliście tego miejsca i z takim uporem forsujecie, by na głównej były rzeczy, które są minusowane przez tych, co sobie lubią pooglądać Ferrari. Zostawcie im tą główną i zapraszam do niesamowitego zakątka a jest nim... nasze forum! 

Na forum możemy pochwalić się własnymi pojazdami. Właśnie tu dodaj swoje auto. Zobaczcie jak są ciepło przyjmowane. Hejterów się zgłasza poprzez system zgłoszeń i my się nimi zajmujemy. Skutecznie:
http://motokiller.pl/forum/forum/43-pochwal-si%C4%99/

Także fani klasyków mają swój kącik: 
http://motokiller.pl/forum/forum/28-klasyki/

Co więcej - można coś kupić i coś sprzedać:
http://motokiller.pl/forum/forum/114-gie%C5%82da/

Mało? To można zorganizować spota i spotkać się z innymi użytkownikami MK:
http://motokiller.pl/forum/forum/19-rajdy-zloty-spotkania/

Jeśli coś się zepsuło - można się poradzić - są fora techniczne (właśnie tu teraz są porady a nie na głównej - zobaczcie ile cennych rzeczy tu jest):
http://motokiller.pl/forum/forum/17-fora-techniczne/

Maniacy sprzętu grającego też znajdą coś dla siebie:
http://motokiller.pl/forum/forum/25-car-audio-i-video/

Jeśli chcesz kupić coś taniej na hasło Motokiller sklepy i usługodawcy oferują fajne rabaty:
http://motokiller.pl/forum/forum/90-og%C5%82oszenia-komercyjne/

A jeśli Ci mało możesz na żywo porozmawiać z nami (administracją) i z innymi użytkownikami. Na Shoucie zawsze jest wesoło. 
http://motokiller.pl/forum/shoutbox/


Zamiast narzekać na główną - wejdź na forum - tu panuje naprawdę świetny klimat - atmosfera pomocy i wszystko, co najlepsze w motokillerze - gwarantuję - szybko pokochasz ten zakątek! Bo na serio wśród 40 000 osób, które codziennie odwiedza główną te czterdzieści kilka nie zrobi żadnej rewolty. Na nic się nie zdadzą apele i ostentacyjne zamykanie kont. Lepiej kliknąć na forum i tam się dzielić pasją. W miłym klimacie i świetnej atmosferze. I można cały dzień przesiedzieć na shoutboxie wygadując się o wszystkim. Serio. Tylko odkryj forum. Ono czeka na Ciebie. Tam bije serce motokillera. Więc na co czekasz? Klikaj niebieski napis forum i odkryj je. Dla siebie! Pamiętaj - to Ty tworzysz atmosferę na tym forum, a nie anonimowi ludzie minusujący wszystko, co własne. Osobiście uważam (i chyba zgodzą się ze mną wszyscy forumowicze), że na forum jest milion razy fajniej, niż na głównej. Ja sam na forum przesiaduję po 10 godzin dziennie - uzależniłem się... I serio - wchodząc na forum nigdy nie powiesz, że MK stracił klimat. Nie stracił - klimat się przeniósł własnie tu. Zapraszamy. Dodawaj, twórz, pisz. Na forum nikt nas z odsłon postu nie rozlicza. 

A dla całej reszty nie zainteresowanej forum - na zdjęciu Dodge Challenger z roku 1970 - foto własne.
    Przeczytaj uważnie do końca zanim skomentujesz!

    Kilka osób żali się, że nie ma już tego klimatu, że nie ma własnych samochodów. Więc postanowiłem przysiąść i posprawdzać. 14 osób regularnie wrzuca tu samochody pokazując mody. Czy chcecie oglądać 14 samochodów w kółko przez parę lat? Jasne, że nie.
    Idźmy dalej - około 40 osób chce, by wrzucać materiały własne. Codziennie stronę główną ogląda kilka tysięcy osób. Więc głos 40 osób niewiele zmieni, niestety.
    Jednak z drugiej strony te 40 osób, to najbardziej wartościowe osoby - można powiedzieć kręgosłup MK - odwiedzają stronę codziennie.

    I zaczyna się konflikt interesów - czy dawać materiały, które ich uszczęśliwią (czyli 4-8 zdjęć dziennie na główną z materiałami własnymi), czy jednak uszczęśliwić parę tysięcy osób. To mój dylemat. Właściciel firmy do której należy MK takich dylematów nie ma - jemu zależy na wynikach. Gdy ich nie ma zamyka stronę. Takie są zasady rynku i ich się nie zmieni.

    Dlatego też główna pozostanie w takiej formie, jaka jest, czyli głównie obrazki, które podobają się większości. By to uzmysłowić wszystkim - tak uwielbiana złota, która była na pierwszym miejscu przez cały dzień miała mniej odsłon, niż terenowy Ford z internetu, który był notabene najgorszym internetowym obrazkiem jeśli idzie o ilość odsłon. I musicie mnie zrozumieć - właściciel firmy wymaga wyników. I główna będzie zbiorem obrazków w większości z internetu - czy się to podoba, czy nie.

    Piszecie, że skończyła się pomoc na głównej, że skończyły się porady. Że to już nie jest to.


    Zatem - czy wszystko stracone? Oczywiście, że nie. Na tej stronie jest miejsce, gdzie jest niesamowity klimat, gdzie ludzie sobie pomagają, gdzie chwalimy się swoimi gablotami i gdzie można usłyszeć MASĘ rzeczowych porad i ciepłych słów. Tylko dlaczego nie odkryliście tego miejsca i z takim uporem forsujecie, by na głównej były rzeczy, które są minusowane przez tych, co sobie lubią pooglądać Ferrari. Zostawcie im tą główną i zapraszam do niesamowitego zakątka a jest nim... nasze forum!

    Na forum możemy pochwalić się własnymi pojazdami. Właśnie tu dodaj swoje auto. Zobaczcie jak są ciepło przyjmowane. Hejterów się zgłasza poprzez system zgłoszeń i my się nimi zajmujemy. Skutecznie:
    http://motokiller.pl/forum/forum/43-pochwal-si%C4%99/

    Także fani klasyków mają swój kącik:
    http://motokiller.pl/forum/forum/28-klasyki/

    Co więcej - można coś kupić i coś sprzedać:
    http://motokiller.pl/forum/forum/114-gie%C5%82da/

    Mało? To można zorganizować spota i spotkać się z innymi użytkownikami MK:
    http://motokiller.pl/forum/forum/19-rajdy-zloty-spotkania/

    Jeśli coś się zepsuło - można się poradzić - są fora techniczne (właśnie tu teraz są porady a nie na głównej - zobaczcie ile cennych rzeczy tu jest):
    http://motokiller.pl/forum/forum/17-fora-techniczne/

    Maniacy sprzętu grającego też znajdą coś dla siebie:
    http://motokiller.pl/forum/forum/25-car-audio-i-video/

    Jeśli chcesz kupić coś taniej na hasło Motokiller sklepy i usługodawcy oferują fajne rabaty:
    http://motokiller.pl/forum/forum/90-og%C5%82oszenia-komercyjne/

    A jeśli Ci mało możesz na żywo porozmawiać z nami (administracją) i z innymi użytkownikami. Na Shoucie zawsze jest wesoło.
    http://motokiller.pl/forum/shoutbox/


    Zamiast narzekać na główną - wejdź na forum - tu panuje naprawdę świetny klimat - atmosfera pomocy i wszystko, co najlepsze w motokillerze - gwarantuję - szybko pokochasz ten zakątek! Bo na serio wśród 40 000 osób, które codziennie odwiedza główną te czterdzieści kilka nie zrobi żadnej rewolty. Na nic się nie zdadzą apele i ostentacyjne zamykanie kont. Lepiej kliknąć na forum i tam się dzielić pasją. W miłym klimacie i świetnej atmosferze. I można cały dzień przesiedzieć na shoutboxie wygadując się o wszystkim. Serio. Tylko odkryj forum. Ono czeka na Ciebie. Tam bije serce motokillera. Więc na co czekasz? Klikaj niebieski napis forum i odkryj je. Dla siebie! Pamiętaj - to Ty tworzysz atmosferę na tym forum, a nie anonimowi ludzie minusujący wszystko, co własne. Osobiście uważam (i chyba zgodzą się ze mną wszyscy forumowicze), że na forum jest milion razy fajniej, niż na głównej. Ja sam na forum przesiaduję po 10 godzin dziennie - uzależniłem się... I serio - wchodząc na forum nigdy nie powiesz, że MK stracił klimat. Nie stracił - klimat się przeniósł własnie tu. Zapraszamy. Dodawaj, twórz, pisz. Na forum nikt nas z odsłon postu nie rozlicza.

    A dla całej reszty nie zainteresowanej forum - na zdjęciu Dodge Challenger z roku 1970 - foto własne.
    24 lutego 2015, 1:17 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (47)
    Źródło:

    Własne