Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 53 takie materiały
    Witam serdecznie moi drodzy. Dziś opowiem wam o Oponach które gruntownie przetestowałem w trudnych warunkach. I postanowiłem podzielić się swoim doświadczeniem na temat tych właśnie opon.
    18 czerwca 2019, 22:57 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixada

    Pełne okrążenie toru Nurburgring po mokrym zrobiłem w czasie 10:51:6 i tak analizuję sobie co by było gdybym miał deszczową oponę? Przejazd nadal jest bardzo zachowawczy i można urwać spokojnie z 2 minuty po założeniu deszczowych opon. Opony na których jechałem to Michelin Super Sport CUP2 i jak na semi slika były bardzo przewidywalne ale nie polecam jeździć w taką pogodę.
    28 maja 2019, 21:47 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Ciężkie wodne warunki które panują w okresach jesiennych czy też wiosennych powodują że nie czujemy się pewnie na drodze. Możesz o tym zapomnieć bo z pomocą przychodzi Kleber. Już w sprzedaży jest UHP a od stycznia nowa opona o oznaczeniu HP4 będzie dostępna w całym kraju. Przetestowałem wiem na co te opony stać godne polecenia. Zapraszam na krótką relację z wyprawy i testów które miałem przyjemność przeprowadzić.
    12 października 2018, 20:07 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Nürburgring to jeden z najlepszych torów na których byłem w tym roku. Ford Focus RS zdał egzamin i poradził sobie w ciężkich warunkach jakim jest Zielone Piekło czyli północna pętla w Nürburgring. Czas jaki zrobiłem uważam za całkiem dobry. Dodam że na torze jestem drugi raz i mam za sobą tylko 20 kółek. Dodam że koszulkę dostałem od kolegi i nikt mi za ten test nie zapłacił. Prosiłbym się wstrzymać od zbędnych komentarzy na ten temat.
    2 października 2018, 20:50 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Porsche 911 – Porsche 911 reimagined by Singer and Williams
    Porsche 911 reimagined by Singer and Williams
    Michelin PLR – Ten przedziwny samochód został stworzony w 1972 roku przez Michelin i służył do… testowania opon ciężarowych. W latach 70-tych Michelin było właścicielem Citroena, dlatego by skonstruować ten specjalny pojazd wykorzystano jeden z modeli tego producenta, a dokładniej DS-a. Musiał on jednak przejść diametralne przeróbki, aby powstał wehikuł, który widzimy na zdjęciach. PLR (Poids Lourd Rapide) mierzył 7,3 m długości, 2,5 m szerokości oraz 1,56 m wysokości. Wykorzystano w nim dwie 5,7-litrowe jednostki V8 Citroena. Jedna z nich, zasilała 6 tylnych kół, a druga służyła jako napęd umieszczonej na pokładzie maszyny przeznaczonej do testowania opon dla ciężarówek. Taki ekwipunek na pokładzie poskutkował wysoką masą ponad 10 000 kg. Maksymalna prędkość jaką PLR mógł uzyskać wynosiła 180 km/h. Testy opon z udziałem tego modelu odbywały się na francuskim torze testowym. Obecnie pojazd znajduje się w muzeum Michelin w Clermont-Ferrand we Francji.
    Ten przedziwny samochód został stworzony w 1972 roku przez Michelin i służył do… testowania opon ciężarowych. W latach 70-tych Michelin było właścicielem Citroena, dlatego by skonstruować ten specjalny pojazd wykorzystano jeden z modeli tego producenta, a dokładniej DS-a. Musiał on jednak przejść diametralne przeróbki, aby powstał wehikuł, który widzimy na zdjęciach. PLR (Poids Lourd Rapide) mierzył 7,3 m długości, 2,5 m szerokości oraz 1,56 m wysokości. Wykorzystano w nim dwie 5,7-litrowe jednostki V8 Citroena. Jedna z nich, zasilała 6 tylnych kół, a druga służyła jako napęd umieszczonej na pokładzie maszyny przeznaczonej do testowania opon dla ciężarówek. Taki ekwipunek na pokładzie poskutkował wysoką masą ponad 10 000 kg. Maksymalna prędkość jaką PLR mógł uzyskać wynosiła 180 km/h. Testy opon z udziałem tego modelu odbywały się na francuskim torze testowym. Obecnie pojazd znajduje się w muzeum Michelin w Clermont-Ferrand we Francji.
    12 grudnia 2017, 17:06 przez ~RAFIK3001 | Do ulubionych | Skomentuj
    Zaczęło się! Sezon 2016 MotoGP – W niedzielę rozpoczął się sezon 2016 motocyklowych Mistrzostw Świata MotoGP. Pierwszym przystankiem było GP Kataru na torze Losail International Circuit, który był jedynym nocnym wyścigiem. 
W klasie królewskiej najważniejszymi niewiadomymi były opony, bowiem z końcem poprzedniego sezonu firma Bridgestone zakończyła współpracę oraz przestała dostarczać opony dla zawodników. Zastąpiła ją francuska firma Michelin. Kolejną zamianą, w porównaniu z rokiem poprzednim było wprowadzenie elektroniki włoskiej firmy Magneti Marelli. 

Wyniki przedstawiają się następująco: 
MotoGP:
1. Jorge Lorenzo [Movistar Yamaha]
2. Andrea Dovizioso [Ducati Team]
3. Marc Marquez [Repsol Honda Team]

Moto2:
1. Thomas Luthi [SWI Garage Plus Interwetten]
2. Luis Salom [SAG Team]
3. Simone Corsi [Speed Up Racing]

Moto3:
1. Niccolò Antonelli [Ongetta-Rivacold]
2.  Brad Binder [Red Bull KTM Ajo]
3.  Francesco Bagnaia [ASPAR Mahindra Team Moto3]

Kolejna runda (2z18) za 2 tygodnie na Autodromo de Rio Hondo w Argentynie.
    W niedzielę rozpoczął się sezon 2016 motocyklowych Mistrzostw Świata MotoGP. Pierwszym przystankiem było GP Kataru na torze Losail International Circuit, który był jedynym nocnym wyścigiem.
    W klasie królewskiej najważniejszymi niewiadomymi były opony, bowiem z końcem poprzedniego sezonu firma Bridgestone zakończyła współpracę oraz przestała dostarczać opony dla zawodników. Zastąpiła ją francuska firma Michelin. Kolejną zamianą, w porównaniu z rokiem poprzednim było wprowadzenie elektroniki włoskiej firmy Magneti Marelli.

    Wyniki przedstawiają się następująco:
    MotoGP:
    1. Jorge Lorenzo [Movistar Yamaha]
    2. Andrea Dovizioso [Ducati Team]
    3. Marc Marquez [Repsol Honda Team]

    Moto2:
    1. Thomas Luthi [SWI Garage Plus Interwetten]
    2. Luis Salom [SAG Team]
    3. Simone Corsi [Speed Up Racing]

    Moto3:
    1. Niccolò Antonelli [Ongetta-Rivacold]
    2. Brad Binder [Red Bull KTM Ajo]
    3. Francesco Bagnaia [ASPAR Mahindra Team Moto3]

    Kolejna runda (2z18) za 2 tygodnie na Autodromo de Rio Hondo w Argentynie.
    Mój nowy nabytek – Elegancik 98'

Nadszedł ten czas kiedy w końcu podjąłem decyzje o kupnie POLSKIEJ ślicznotki, o której marzyłem od dziecka.

W dużym skrócie:
Gaźnik robiony wg Pana Inżyniera Mazika
Hamulce przód od SC Sporting
Wydech Michelin
Nowa podłoga
Fabrycznie nowe klosze wszystkich lamp
Felgi Polonez 13"
Polerka
    Elegancik 98'

    Nadszedł ten czas kiedy w końcu podjąłem decyzje o kupnie POLSKIEJ ślicznotki, o której marzyłem od dziecka.

    W dużym skrócie:
    Gaźnik robiony wg Pana Inżyniera Mazika
    Hamulce przód od SC Sporting
    Wydech Michelin
    Nowa podłoga
    Fabrycznie nowe klosze wszystkich lamp
    Felgi Polonez 13"
    Polerka
    15 lutego 2015, 16:08 przez TiCo95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (25)
    Źródło:

    Własne