Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 17 takich materiałów
    W tym filmie chciałbym zdradzić tajniki
    profesjonalnego Autodetailingowego odświeżenia i konserwacji elementów metalowych zaczynając od dekontaminacji - usunięcie osadów drogowych i metalicznych po przez polerowanie/ odświeżenie kosmetykami samochodowymi typu metal polish.
    więcej info odnośnie chemii i sprzętu na kanale!
    10 lipca 2016, 12:37 przez 06magda (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ostry Heavy Metal + Muscle Car
    5 stycznia 2015, 16:20 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Cadillac SeVille Purple Kandy – Świeżo pomalowany Caddy w lakierze House Of Kolor Purple Kandy Basecoat over silver base przykrytym Fuschia Metal Flakes. Wypatrujcie go na ulicach Warszawy a ja niedługo wrzucę fotkę w słońcu - prezentujacą jak pracują brokaty na lakierze.
    Świeżo pomalowany Caddy w lakierze House Of Kolor Purple Kandy Basecoat over silver base przykrytym Fuschia Metal Flakes. Wypatrujcie go na ulicach Warszawy a ja niedługo wrzucę fotkę w słońcu - prezentujacą jak pracują brokaty na lakierze.
    21 stycznia 2014, 13:59 przez Chino (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Ingolstadt – Muzeum - 2013
Kiedyś jazda w wyścigach była jak konserwa.
Surowy metal i trochę mięcha w środku.
    Muzeum - 2013
    Kiedyś jazda w wyścigach była jak konserwa.
    Surowy metal i trochę mięcha w środku.
    16 stycznia 2014, 11:18 przez smokgda (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Ulubiona gra – Ulubiona Gra : 18 Wheels od Steel Pedal to the Metal z modem na mape Polski, Białorusi, Ukrainy, Niemiec, Dani, Czech i Słowacji. Maszyny takie jak Ifa, Tatra, Jelcz i obecne.
    Ulubiona Gra : 18 Wheels od Steel Pedal to the Metal z modem na mape Polski, Białorusi, Ukrainy, Niemiec, Dani, Czech i Słowacji. Maszyny takie jak Ifa, Tatra, Jelcz i obecne.
    26 grudnia 2013, 20:54 przez kilian999 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Omega... – Skóra, metal i carbon (prawdziwy).
    Skóra, metal i carbon (prawdziwy).
    13 lipca 2013, 12:06 przez ~Jarqz | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Fotografia własna.

    Porsche 356 Light Metal Coupe – Zbudowanie aluminiowego coupé na bazie pierwszy prototypowego roadstera stworzonego w 1948 roku było udanym pomysłem Ferry’ego Porsche. W przeciwieństwie do Porsche Numer 1, silnik został przesunięty za tylną oś, jak w VW, pozostawiając z tyłu miejsce na dwa niewielkie siedzenia. Między 1949 i 1951 w austriackim Gmünd powstało około 50 egzemplarzy aluminiowego 356 coupé, a następnie tymczasowe linie produkcyjne uruchomiono w Stuttgart-Zuffenhausen. W 1951 roku aluminiowe coupé z Gmünd umożliwiły Porsche wejście w świat wyścigów samochodowych.

Oczywiście samochód został specjalnie przygotowany. Dzięki przesunięciu do przodu i ukształtowaniu wokół koła zapasowego pojemność zbiornika paliwa wzrosła do 78 litrów. Aby przyspieszyć tankowanie wlew umieszczono na środku pokrywy bagażnika. W swoim pierwszym starcie w 24-godzinnym wyścigu Le Mans ówczesny francuski importer Porsche, Auguste Veuillet, jadąc w parze z Edmonde Mouche poprowadzili aluminiowe coupé do zwycięstwa w swojej klasie przy przeciętnej prędkości 140 km/h.

Prędkość i niezawodność zademnonstrowało Porsche Coupé podczas rekordowej, trwającej 72 godziny próby w Monthéry (1951). Podczas tego wyścigu aluminiowe coupé z Gmünd wyposażone w nowy 1,5-litrowy silnik o mocy ponad 70 KM przejechało niemal 11.000 kilometrów osiągając przeciętną prędkość 152.35 km/h. Do połowy lat 50-tych aluminiowe coupé z silnikiem 1.500 cc oraz jednoczęściową czołową szybą, która stała się w międzyczasie w modelach 356 standardem, odnosiło sukcesy w całej Europie, głównie w rajdach. Tak było w 1952 roku ze zwycięstwem w klasie w Monza, w 1953 w rajdzie Sestriere, podczas Belgrade Grand Prix i Alpine Rally, w roku 1954 w długodystansowym rajdzie Liège-Rome-Liège i w 1955 w wyścigu na lodzie w Zell am See.
    Zbudowanie aluminiowego coupé na bazie pierwszy prototypowego roadstera stworzonego w 1948 roku było udanym pomysłem Ferry’ego Porsche. W przeciwieństwie do Porsche Numer 1, silnik został przesunięty za tylną oś, jak w VW, pozostawiając z tyłu miejsce na dwa niewielkie siedzenia. Między 1949 i 1951 w austriackim Gmünd powstało około 50 egzemplarzy aluminiowego 356 coupé, a następnie tymczasowe linie produkcyjne uruchomiono w Stuttgart-Zuffenhausen. W 1951 roku aluminiowe coupé z Gmünd umożliwiły Porsche wejście w świat wyścigów samochodowych.

    Oczywiście samochód został specjalnie przygotowany. Dzięki przesunięciu do przodu i ukształtowaniu wokół koła zapasowego pojemność zbiornika paliwa wzrosła do 78 litrów. Aby przyspieszyć tankowanie wlew umieszczono na środku pokrywy bagażnika. W swoim pierwszym starcie w 24-godzinnym wyścigu Le Mans ówczesny francuski importer Porsche, Auguste Veuillet, jadąc w parze z Edmonde Mouche poprowadzili aluminiowe coupé do zwycięstwa w swojej klasie przy przeciętnej prędkości 140 km/h.

    Prędkość i niezawodność zademnonstrowało Porsche Coupé podczas rekordowej, trwającej 72 godziny próby w Monthéry (1951). Podczas tego wyścigu aluminiowe coupé z Gmünd wyposażone w nowy 1,5-litrowy silnik o mocy ponad 70 KM przejechało niemal 11.000 kilometrów osiągając przeciętną prędkość 152.35 km/h. Do połowy lat 50-tych aluminiowe coupé z silnikiem 1.500 cc oraz jednoczęściową czołową szybą, która stała się w międzyczasie w modelach 356 standardem, odnosiło sukcesy w całej Europie, głównie w rajdach. Tak było w 1952 roku ze zwycięstwem w klasie w Monza, w 1953 w rajdzie Sestriere, podczas Belgrade Grand Prix i Alpine Rally, w roku 1954 w długodystansowym rajdzie Liège-Rome-Liège i w 1955 w wyścigu na lodzie w Zell am See.
    14 lutego 2013, 19:11 przez kapel987 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj