Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 177 takich materiałów
    "Made From Germany" – MB 124 Coupe
    MB 124 Coupe
    20 lipca 2012, 23:11 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    "Legendary Team" – BMW M3 E30, MB W201, FORD SIERRA
    BMW M3 E30, MB W201, FORD SIERRA
    20 lipca 2012, 23:51 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    MB 300 SL –
    5 czerwca 2012, 19:02 przez matisoo1698 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak wszyscy to ja też – Mercedes W124 2.5 Diesel
na dzień dzisiejszy chcialbym go polakierować na nowo,pare "złośliwych" rys niedawno po zakupie tylko na kazdym elemencie oprócz maski.
silnik 3.0 Diesel poźniej moze za rok.
alufelgi AMG już jadą kurierem :D
gdy automat wysiądzie,chce zamontować 5 biegowy.Dziś zamontowany przelotowy wydech o takiej samej średnicy co seryjny.wałek rozrządu wykonam sam typu GT czyli ok 20% mocy przybędzie.Serwisowany po dziś dzień i będzie jeszcze dłużej.Przebieg oryginalny ponad 330tys z groszami.Zrobiłem nim dopiero 2575km. dzisiejszy test
prędkości-200km/h (licznik zamyka)
Jak na 95,7KM(wynik z hamowni) przy ponad 1500kg wagi radzi sobie całkiem dobrze.Pozdrawiam wszystkich właścicieli Niemieckich limuzyn,nie tylko MB ale i BMW itd bo tymi autami można jeździć  szybko i w środku można rozmawiać szeptem
    Mercedes W124 2.5 Diesel
    na dzień dzisiejszy chcialbym go polakierować na nowo,pare "złośliwych" rys niedawno po zakupie tylko na kazdym elemencie oprócz maski.
    silnik 3.0 Diesel poźniej moze za rok.
    alufelgi AMG już jadą kurierem :D
    gdy automat wysiądzie,chce zamontować 5 biegowy.Dziś zamontowany przelotowy wydech o takiej samej średnicy co seryjny.wałek rozrządu wykonam sam typu GT czyli ok 20% mocy przybędzie.Serwisowany po dziś dzień i będzie jeszcze dłużej.Przebieg oryginalny ponad 330tys z groszami.Zrobiłem nim dopiero 2575km. dzisiejszy test
    prędkości-200km/h (licznik zamyka)
    Jak na 95,7KM(wynik z hamowni) przy ponad 1500kg wagi radzi sobie całkiem dobrze.Pozdrawiam wszystkich właścicieli Niemieckich limuzyn,nie tylko MB ale i BMW itd bo tymi autami można jeździć szybko i w środku można rozmawiać szeptem
    27 kwietnia 2012, 13:21 przez Liextreme (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    osobiste

    Cudo z pod znaku MB – 2.8 AMG 200km...
    2.8 AMG 200km...
    22 kwietnia 2012, 22:23 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Baby Benz – Mercedes-Benz W201 Zwany też Baby Benz - z racji, ze w owych czasach był to najmniejszy produkowany MB. Był to pierwszy Mercedes-Benz klasy średniej po długiej przerwie, kiedy to firma produkowała jedynie większe modele wyższych klas. W201 pojawił się na rynku 8 grudnia 1982, produkcję zakończono w lutym 1993 w Sindelfingen, a we wrześniu 1993 w Bremie. Wyprodukowano 1 879 629 egzemplarzy.
Auto napędzane było silnikami diesla o pojemności od 2,0 do 2,5 litra (72-126 KM w tym Turbo) oraz silnikami benzynowymi o pojemności od 1,8 do 2,6 litra (90-160 KM). Powstały także sportowe odmiany 190E, takie jak: 2.3-16v (185 KM), 2.5-16v (195 KM) i 2.5-16v Evo II (235 KM). Model ten został zastąpiony w 1993 r. przez klasę C
Odmiennie niż w przypadku innych modeli, w których oznaczenie cyfrowe modelu oznaczało pojemność skokową silnika, tutaj "190" oznacza jedynie typoszereg. Według ogólnie przyjętych w firmie Daimler-Benz zasad np. model dwulitrowy z silnikiem wysokoprężnym powinien zwać się Mercedes-Benz 200D, to oznaczenie nosił jednak Mercedes W123/W124 z takim silnikiem.
Mercedesy 190 oprócz rodzimych tunerów były także modyfikowane przez pochodzącą z Wielkiej Brytanii firmę Cosworth. Zmodyfikowane silniki bazowały na popularnym mercedesowskim motorze 2.3 E. Cosworth′y wytwarzane były w dwóch wersjach silnikowych: 2.3 16v (185 KM) i 2,5 16v (195 KM). Auto odznaczało się również delikatnym tuningiem optycznym. Mercedes-Benz 190 Cosworth jest bardzo rzadko spotykany, zwłaszcza na polskich drogach. Najwięcej egzemplarzy tego modelu jeździ po Wielkiej Brytanii.
    Mercedes-Benz W201 Zwany też Baby Benz - z racji, ze w owych czasach był to najmniejszy produkowany MB. Był to pierwszy Mercedes-Benz klasy średniej po długiej przerwie, kiedy to firma produkowała jedynie większe modele wyższych klas. W201 pojawił się na rynku 8 grudnia 1982, produkcję zakończono w lutym 1993 w Sindelfingen, a we wrześniu 1993 w Bremie. Wyprodukowano 1 879 629 egzemplarzy.
    Auto napędzane było silnikami diesla o pojemności od 2,0 do 2,5 litra (72-126 KM w tym Turbo) oraz silnikami benzynowymi o pojemności od 1,8 do 2,6 litra (90-160 KM). Powstały także sportowe odmiany 190E, takie jak: 2.3-16v (185 KM), 2.5-16v (195 KM) i 2.5-16v Evo II (235 KM). Model ten został zastąpiony w 1993 r. przez klasę C
    Odmiennie niż w przypadku innych modeli, w których oznaczenie cyfrowe modelu oznaczało pojemność skokową silnika, tutaj "190" oznacza jedynie typoszereg. Według ogólnie przyjętych w firmie Daimler-Benz zasad np. model dwulitrowy z silnikiem wysokoprężnym powinien zwać się Mercedes-Benz 200D, to oznaczenie nosił jednak Mercedes W123/W124 z takim silnikiem.
    Mercedesy 190 oprócz rodzimych tunerów były także modyfikowane przez pochodzącą z Wielkiej Brytanii firmę Cosworth. Zmodyfikowane silniki bazowały na popularnym mercedesowskim motorze 2.3 E. Cosworth′y wytwarzane były w dwóch wersjach silnikowych: 2.3 16v (185 KM) i 2,5 16v (195 KM). Auto odznaczało się również delikatnym tuningiem optycznym. Mercedes-Benz 190 Cosworth jest bardzo rzadko spotykany, zwłaszcza na polskich drogach. Najwięcej egzemplarzy tego modelu jeździ po Wielkiej Brytanii.
    31 stycznia 2012, 12:19 przez JadeNisko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Stareńki MB W 123 i delikatnie stuningowany Dieselek. Jest moc!
    3 lutego 2012, 22:54 przez ~MIKI | Do ulubionych | Skomentuj (1)