Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 1000 takich materiałów
    Diesle nigdy nie były specjalnie premium, a jednak nie lądują wyłącznie w najtańszych samochodach dla przeciętnego Kowalskiego.

    Jakie są najdroższe samochody, które pod maską mogą/mogły mieć silnik diesla? Oglądajcie!
    17 maja 2023, 0:46 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    550 koni mechanicznych z 1.9 TDI plus NITRO. Ten diesel nie tylko jest prawdziwym KILLEREM na ulicy ale również jednym z najszybszych diesli w Polsce startujących w wyścigach równoległych.
    100-200 w 5 sekund gniecie o czym przekonał się sam prowadzący - zobaczcie jego minę
    30 kwietnia 2023, 18:23 przez ~Widzlanalu | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Red Turbo Channel

    Prezentacja BMW e91 oraz wyjaśnienie dlaczego pudzie boja się silnika o oznaczeniu N47
    5 stycznia 2023, 16:48 przez LukasES (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube

    PERKECYJNE DAILY NIE ISTNIE…. :o
    Nigdy nie byłem Mercedesowym Gościem ALE to dzieło INŻYNIERYJNEJ SZTUKI, które od A-Z wykonał Marcin robi NAPRAWDĘ WRAŻENIE!
    Pięknie zestrojony na KAŻDĄ OKAZJĘ!
    Powolutku do kościółka na GAZIE
    Szybko w trasę z TURBO pod maską
    ALBO na plac do DRIFTu z opcjonalną SZPERĄ 100% na BUTLE AKWARYSTYCZNĄ.
    Zapraszam do oglądania!
    30 października 2022, 22:55 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pod maską superluksusowego SUV-a pracuje motor V8 biturbo o pojemności 4 litrów, osiągający moc 557 KM. Do tego gigantyczny moment obrotowy - 730 Nm - pozwalający rozpędzić ważącego ok. 3 ton z pasażerami kolosa do „setki” w 4,9 s. i osiągnąć prędkość maksymalną 250 km/h.
    15 września 2022, 12:54 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Silnik z Ferrari w Fiacie, motor z Corvetty pod maską Saaba lub jednostka Volvo napędzająca jeden z najszybszych samochodów na tej planecie. Dlaczego producenci umieszczają super-silniki w zwykłych, niewyróżniających się autach i jak takie perełki można znaleźć?
    3 września 2022, 17:45 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1969 Pontiac GTO Judge – GTO to muscle car klasy wyższej produkowany przez amerykańską markę Pontiac w latach 1964-1974. GTO powstał dzięki współpracy dwóch inżynierów Pontiaca: Russella Gee (specjalisty od silników) oraz szefa inżynierów Pontiaca, Johna DeLoreana. Pierwszym pomysłodawcą GTO był Shane Wiser. Pierwsza generacja GTO została zaprezentowana w styczniu 1964 roku, a jej produkcja trwała w latach 1964-1967. Drugą generację GTO zaprezentowano w listopadzie 1968 roku, a produkcja trwała do 1974 roku. GM przeprojektowało swoją platformę A w roku 1968 – nowa wersja była bardziej zaokrąglona, wpisująca się w typową dla fastbacków stylistykę. Klasyczne światła zostały zastąpione chowanymi lampami, umiejscowionymi za przedzieloną w połowie osłoną chłodnicy. Charakterystyczna maska z wlotem została zastąpiona nową, na której znalazły się dwa, rozszerzające się w kierunku szyby, po jednym z każdej strony masywnego przetłoczenia biegnącego przez środek maski. W 1969 Pontiac wprowadził do sprzedaży nowy wariant GTO nazwany "The Judge". Według początkowej koncepcji, Judge miał być tańszą alternatywą dla GTO, miał się również stać poważną konkurencją dla popularnego Plymoutha Road Runnera. Podczas rozwoju tego planu uznano jednak, że Judge będzie zbudowany z myślą o maksymalnych osiągach i sportowym wyglądzie. W tej wersji samochód był droższy o 337 dolarów od standardowej wersji GTO, za tę cenę nabywca otrzymywał szersze opony, przekładnię Hurst, różne wzory i naklejki na całym nadwoziu oraz spojler na klapie bagażnika. Pontiac GTO Judge napędzany jest przez silnik V8 o pojemności 6,6 l, który generuje moc 366 KM oraz moment obrotowy 603 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 247 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 5,4 sekundy. Początkowo Judge oferowany był tylko w jednym kolorze karoserii "Carousel Red," w późniejszych rocznikach dodano jednak możliwość pomalowania karoserii na dowolny kolor występujący w palecie dostępnych dla GTO barw.
    GTO to muscle car klasy wyższej produkowany przez amerykańską markę Pontiac w latach 1964-1974. GTO powstał dzięki współpracy dwóch inżynierów Pontiaca: Russella Gee (specjalisty od silników) oraz szefa inżynierów Pontiaca, Johna DeLoreana. Pierwszym pomysłodawcą GTO był Shane Wiser. Pierwsza generacja GTO została zaprezentowana w styczniu 1964 roku, a jej produkcja trwała w latach 1964-1967. Drugą generację GTO zaprezentowano w listopadzie 1968 roku, a produkcja trwała do 1974 roku. GM przeprojektowało swoją platformę A w roku 1968 – nowa wersja była bardziej zaokrąglona, wpisująca się w typową dla fastbacków stylistykę. Klasyczne światła zostały zastąpione chowanymi lampami, umiejscowionymi za przedzieloną w połowie osłoną chłodnicy. Charakterystyczna maska z wlotem została zastąpiona nową, na której znalazły się dwa, rozszerzające się w kierunku szyby, po jednym z każdej strony masywnego przetłoczenia biegnącego przez środek maski. W 1969 Pontiac wprowadził do sprzedaży nowy wariant GTO nazwany "The Judge". Według początkowej koncepcji, Judge miał być tańszą alternatywą dla GTO, miał się również stać poważną konkurencją dla popularnego Plymoutha Road Runnera. Podczas rozwoju tego planu uznano jednak, że Judge będzie zbudowany z myślą o maksymalnych osiągach i sportowym wyglądzie. W tej wersji samochód był droższy o 337 dolarów od standardowej wersji GTO, za tę cenę nabywca otrzymywał szersze opony, przekładnię Hurst, różne wzory i naklejki na całym nadwoziu oraz spojler na klapie bagażnika. Pontiac GTO Judge napędzany jest przez silnik V8 o pojemności 6,6 l, który generuje moc 366 KM oraz moment obrotowy 603 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 247 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 5,4 sekundy. Początkowo Judge oferowany był tylko w jednym kolorze karoserii "Carousel Red," w późniejszych rocznikach dodano jednak możliwość pomalowania karoserii na dowolny kolor występujący w palecie dostępnych dla GTO barw.
    3 września 2022, 21:59 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opis autora nagrania: Wiadomo że kierowca samochodu ma uważać i ustąpić osobie na rowerze, gdy samochód skręca w prawo, a rower jedzie prosto. Jednak do sytuacji na filmie nigdy by nie doszło, gdyby rowery nie wjechały sobie na rondo zupełnie nie zwracając uwagi na to, czy na rondzie są pojazdy czy ich nie ma - czego nie wolno im było zrobić, bo nie miały pierwszeństwa. Potem osoby na rowerze nr 3 i nr 4 przejechały przed maską pojazdu, który już rozpoczął manewr skrętu, a rowerzyści nr 5 i nr 6 po prostu wjechali sobie między wozy, nie mając prawa tego zrobić...
    Stałem i patrzyłem na to jak na lądowanie Sokoła Millenium na lotnisku w Balicach...
    1 sierpnia 2022, 2:33 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz C63 AMG Black Series – Klasa C to samochód osobowy klasy średniej produkowany przez niemiecką markę Mercedes-Benz od 1993 roku. W 2021 roku rozpoczęto produkcję najnowszej - piątej generacji modelu. Trzecia generacja Klasy C została zaprezentowana po raz pierwszy w 2007 roku. Produkowano go pod kodem fabrycznym W204 dla sedana, S204 dla kombi oraz C204 dla coupe. Stylistyka i wygląd zdecydowanie odróżniają pojazd od poprzednika. Karoseria została powiększona, przez co samochód stał się bardziej masywny. Model C63 AMG wyposażony jest w silnik V8 o pojemności 6,2 l, który generuje moc 457 KM. Z wyjątkiem standardowego C63 o mocy 457 KM, Mercedes oferował również mocniejsze wersje. W 2011 roku zaprezentowano najbardziej bezkompromisową edycję, Black Series, oprócz silnika wzmocnionego do 517 KM oraz momentu obrotowego do 620 Nm, charakteryzował się również spoilerem z tyłu, powiększonym przednim zderzakiem, oraz inną maską. Black Series był oferowany tylko w nadwoziu coupe. W wersji Black Series auto miało również znacznie poszerzone nadkola. W środku wersje AMG różnią się od standardowych (w zależności od konfiguracji) kierownicą, aluminiowymi pedałami, zegarami sygnowanymi logiem AMG, sportowymi kubełkami, wykończeniem włóknem węglowym, a także często lepszym wyposażeniem. C63 AMG Black Series osiąga prędkość maksymalną 250 km/h. Powstało 800 egzemplarzy w wersji Black Series.
    Klasa C to samochód osobowy klasy średniej produkowany przez niemiecką markę Mercedes-Benz od 1993 roku. W 2021 roku rozpoczęto produkcję najnowszej - piątej generacji modelu. Trzecia generacja Klasy C została zaprezentowana po raz pierwszy w 2007 roku. Produkowano go pod kodem fabrycznym W204 dla sedana, S204 dla kombi oraz C204 dla coupe. Stylistyka i wygląd zdecydowanie odróżniają pojazd od poprzednika. Karoseria została powiększona, przez co samochód stał się bardziej masywny. Model C63 AMG wyposażony jest w silnik V8 o pojemności 6,2 l, który generuje moc 457 KM. Z wyjątkiem standardowego C63 o mocy 457 KM, Mercedes oferował również mocniejsze wersje. W 2011 roku zaprezentowano najbardziej bezkompromisową edycję, Black Series, oprócz silnika wzmocnionego do 517 KM oraz momentu obrotowego do 620 Nm, charakteryzował się również spoilerem z tyłu, powiększonym przednim zderzakiem, oraz inną maską. Black Series był oferowany tylko w nadwoziu coupe. W wersji Black Series auto miało również znacznie poszerzone nadkola. W środku wersje AMG różnią się od standardowych (w zależności od konfiguracji) kierownicą, aluminiowymi pedałami, zegarami sygnowanymi logiem AMG, sportowymi kubełkami, wykończeniem włóknem węglowym, a także często lepszym wyposażeniem. C63 AMG Black Series osiąga prędkość maksymalną 250 km/h. Powstało 800 egzemplarzy w wersji Black Series.
    Każdy kocha V8, prawda? Wszyscy fani samochodów wiedzą, że pewnego dnia chcielibyście dostać w swoje ręce samochód, który ma jeden z tych wspaniałych silników ukrytych pod maską.

    Jednak jak wspaniałe byłyby te silniki, gdyby pozostawić je na chodzie po całkowitym opróżnieniu z oleju? Cóż, wkrótce się o tym przekonamy!

    W nasze ręce wpadły dwa samochody, które nie nadają się już do jazdy - BMW serii 7 oraz Lexus LS. Zamierzamy osuszyć ich wspaniałe V8, aby sprawdzić, który z nich może pracować najdłużej, gdy jest całkowicie pozbawiony oleju!

    Czy wysadzą się natychmiast? Czy też dadzą radę? I co ważniejsze, jeśli to drugie, który będzie działał najdłużej?!

    Jest tylko jeden sposób, aby się o tym przekonać - trzymaj się z Matem, gdy będziemy prowadzić te samochody do zniszczenia!
    23 lipca 2022, 11:50 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj