Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 51 takich materiałów
    Aston Martin Valkyrie – Hybrydowy hipersamochód produkowany przez brytyjską marką Aston Martin od 2019 roku. Valkyrie to pierwszy supersamochód najwyższej klasy zbudowany przez markę Aston Martin. Nazwa samochodu nawiązuje do Walkirii z mitologii nordyckiej. Valkyrie to samochód o ograniczonej produkcji – już w momencie premiery producent ogłosił, że powstanie tylko 150 egzemplarzy. Samochód został skonstruowany razem z zespołem Red Bull Racing, na co dzień działającym w wyścigach Formuły 1, głównie do jazdy po torze. Obrazuje to kształt nadwozia, który został podporządkowywany w pełni jak najlepszej aerodynamice samochodu. Producent uznał ten aspekt za tyle ważny, że Valkyrie posiada stosunkowo niewiele elementów upodabniających ją do innych, drogowych modeli Aston Martina – poza charakterystycznym kształtem przedniego wlotu powietrza. Aston Martin Valkyrie napędzany jest wolnossącym silnikiem V12 o pojemności 6,5 l i mocy 1013 KM. Jednostka napędowa jest pozbawiona turbodoładowania i charakteryzuje się bardzo wysokim maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 750 Nm. Silnik powstał we współpracy z firmą Cosworth, a silniki elektryczne dostarczył Rimac.
    Hybrydowy hipersamochód produkowany przez brytyjską marką Aston Martin od 2019 roku. Valkyrie to pierwszy supersamochód najwyższej klasy zbudowany przez markę Aston Martin. Nazwa samochodu nawiązuje do Walkirii z mitologii nordyckiej. Valkyrie to samochód o ograniczonej produkcji – już w momencie premiery producent ogłosił, że powstanie tylko 150 egzemplarzy. Samochód został skonstruowany razem z zespołem Red Bull Racing, na co dzień działającym w wyścigach Formuły 1, głównie do jazdy po torze. Obrazuje to kształt nadwozia, który został podporządkowywany w pełni jak najlepszej aerodynamice samochodu. Producent uznał ten aspekt za tyle ważny, że Valkyrie posiada stosunkowo niewiele elementów upodabniających ją do innych, drogowych modeli Aston Martina – poza charakterystycznym kształtem przedniego wlotu powietrza. Aston Martin Valkyrie napędzany jest wolnossącym silnikiem V12 o pojemności 6,5 l i mocy 1013 KM. Jednostka napędowa jest pozbawiona turbodoładowania i charakteryzuje się bardzo wysokim maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 750 Nm. Silnik powstał we współpracy z firmą Cosworth, a silniki elektryczne dostarczył Rimac.
    Aston Martin Victor – Supersamochód klasy średniej typu one-off wyprodukowany pod brytyjską marką Aston Martin w 2020 roku. Na przełomie drugiej i trzeciej dekady XX wieku Aston Martin zdecydował się wykorzystać produkowany 10 lat wcześniej małoseryjny model One-77 jako bazę do skonstruowania unikatowego modelu na specjalne zamówienie, zrealizowane przez dział Q by Aston Martin. Model Victor przedstawiony został we wrześniu 2020 roku podczas wystawy Concours of Elegance w Londynie, swoją nazwą nawiązując do dawnego zarządzającego brytyjską firmą, zasłużonego Victora Gauntletta. Pomimo technicznego pokrewieństwa z One-77, Aston Martin Victor otrzymał zupełnie nowy projekt nadwozia z brutalistyczną estetyką odmienną od standardowych konstrukcji firmy. Pas przedni przyozdobiły nisko osadzone okrągłe reflektory, z kolei tylną część nadwozia zwieńczył spojler wkomponowany w sylwetkę. Jednocześnie zadbano o duży, typowy dla produktów brytyjskiej firmy rozległy wlot powietrza. Samochód napędzany jest wolnossącym, benzynowym V12 o pojemności 7,3 l, który rozwija moc 850 KM. Moc przenoszona jest na tylną oś przez 6-biegową manualną skrzynię biegów. Victor osiąga prędkość maksymalną 321 km/h i osiąga 100 km/h w 3 sekundy. Jest to najszybszy samochód w historii Astona Martina, którego wyposażono w ręczną skrzynię biegów.
    Supersamochód klasy średniej typu one-off wyprodukowany pod brytyjską marką Aston Martin w 2020 roku. Na przełomie drugiej i trzeciej dekady XX wieku Aston Martin zdecydował się wykorzystać produkowany 10 lat wcześniej małoseryjny model One-77 jako bazę do skonstruowania unikatowego modelu na specjalne zamówienie, zrealizowane przez dział Q by Aston Martin. Model Victor przedstawiony został we wrześniu 2020 roku podczas wystawy Concours of Elegance w Londynie, swoją nazwą nawiązując do dawnego zarządzającego brytyjską firmą, zasłużonego Victora Gauntletta. Pomimo technicznego pokrewieństwa z One-77, Aston Martin Victor otrzymał zupełnie nowy projekt nadwozia z brutalistyczną estetyką odmienną od standardowych konstrukcji firmy. Pas przedni przyozdobiły nisko osadzone okrągłe reflektory, z kolei tylną część nadwozia zwieńczył spojler wkomponowany w sylwetkę. Jednocześnie zadbano o duży, typowy dla produktów brytyjskiej firmy rozległy wlot powietrza. Samochód napędzany jest wolnossącym, benzynowym V12 o pojemności 7,3 l, który rozwija moc 850 KM. Moc przenoszona jest na tylną oś przez 6-biegową manualną skrzynię biegów. Victor osiąga prędkość maksymalną 321 km/h i osiąga 100 km/h w 3 sekundy. Jest to najszybszy samochód w historii Astona Martina, którego wyposażono w ręczną skrzynię biegów.
    Ford GT40 – Supersamochód klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Ford w latach 1964-1968. Na początku lat 60. w wyścigach dominowały samochody Ferrari. Właściciel Ford Motor Company Henry Ford II postanowił zaistnieć w samochodach sportowych. W tym celu starał się wykupić Ferrari za 16 milionów dolarów. Enzo Ferrari najpierw wyraził zgodę, jednak w trakcie finalizacji transakcji wycofał się. Ford postanowił pokonać Ferrari na torze wyścigowym. Dotarły do niego projekty prototypu o nazwie Lola GT Erica Broadleya z firmy Lola Racing Cars. Główny konstruktor firmy Lola Eric Broadley rozpoczął prace nad nowym wozem pod kierunkiem Johna Wyera, byłego szefa Aston Martina. Już kilka miesięcy później opływowe coupe zamieniło się w Forda GT40. Jego nazwa pochodzi od „Grand Touring” i 40 cali wysokości, stąd GT i 40. Wybudowano go, żeby przełamać hegemonię Ferrari w wyścigach samochodowych. Pierwsze prototypy GT40 były napędzane silnikiem V8 o pojemności 4,3 l, jednak modele produkcyjne miały już pojemność 4,7 l silniki pochodziły z Forda Mustanga i generowały moc 310 KM. Osiągały one prędkość maksymalną 257 km/h i przyspieszały do 100 km/h w 5,3 sekundy. Pięć modeli prototypowych było roadsterami, wliczając to Forda X-1. Wykorzystane zostały skrzynie biegów: Hewland LG500 a w ostatnich modelach automatyczne skrzynie biegów. Ford GT40 był czterokrotnym zwycięzcą wyścigu Le Mans w latach 1966-1969.
    Supersamochód klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Ford w latach 1964-1968. Na początku lat 60. w wyścigach dominowały samochody Ferrari. Właściciel Ford Motor Company Henry Ford II postanowił zaistnieć w samochodach sportowych. W tym celu starał się wykupić Ferrari za 16 milionów dolarów. Enzo Ferrari najpierw wyraził zgodę, jednak w trakcie finalizacji transakcji wycofał się. Ford postanowił pokonać Ferrari na torze wyścigowym. Dotarły do niego projekty prototypu o nazwie Lola GT Erica Broadleya z firmy Lola Racing Cars. Główny konstruktor firmy Lola Eric Broadley rozpoczął prace nad nowym wozem pod kierunkiem Johna Wyera, byłego szefa Aston Martina. Już kilka miesięcy później opływowe coupe zamieniło się w Forda GT40. Jego nazwa pochodzi od „Grand Touring” i 40 cali wysokości, stąd GT i 40. Wybudowano go, żeby przełamać hegemonię Ferrari w wyścigach samochodowych. Pierwsze prototypy GT40 były napędzane silnikiem V8 o pojemności 4,3 l, jednak modele produkcyjne miały już pojemność 4,7 l silniki pochodziły z Forda Mustanga i generowały moc 310 KM. Osiągały one prędkość maksymalną 257 km/h i przyspieszały do 100 km/h w 5,3 sekundy. Pięć modeli prototypowych było roadsterami, wliczając to Forda X-1. Wykorzystane zostały skrzynie biegów: Hewland LG500 a w ostatnich modelach automatyczne skrzynie biegów. Ford GT40 był czterokrotnym zwycięzcą wyścigu Le Mans w latach 1966-1969.
    7 kwietnia 2022, 20:42 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aston Martin DBR1 – DBR1 był samochodem wyścigowym produkowanym przez Astona Martina od 1956, przeznaczonym do Mistrzostw Świata Samochodów Sportowych. Powstało tylko 5 egzemplarzy. Samochód najbardziej znany jest ze zwycięstwa 24h Le Mans w 1959 roku. Jest jednym z zaledwie trzech samochodów w latach 50., które w tym samym roku wygrały zarówno Mistrzostwa Świata Samochodów Sportowych, jak i Le Mans (pozostałymi są Ferrari 375 Plus w 1954 i Ferrari 250TR w 1958). DBR1 posiada sześciocylindrowy silnik o pojemności 2,9 l, który wytwarzał moc 255 KM. W sierpniu 2017 DBR1/1 został sprzedany za rekordową światową cenę za samochód brytyjskiej produkcji - 22,555,000$.
    DBR1 był samochodem wyścigowym produkowanym przez Astona Martina od 1956, przeznaczonym do Mistrzostw Świata Samochodów Sportowych. Powstało tylko 5 egzemplarzy. Samochód najbardziej znany jest ze zwycięstwa 24h Le Mans w 1959 roku. Jest jednym z zaledwie trzech samochodów w latach 50., które w tym samym roku wygrały zarówno Mistrzostwa Świata Samochodów Sportowych, jak i Le Mans (pozostałymi są Ferrari 375 Plus w 1954 i Ferrari 250TR w 1958). DBR1 posiada sześciocylindrowy silnik o pojemności 2,9 l, który wytwarzał moc 255 KM. W sierpniu 2017 DBR1/1 został sprzedany za rekordową światową cenę za samochód brytyjskiej produkcji - 22,555,000$.
    Zapraszamy do nowej odsłony CAR STORY by V8 Customs, w której każdy nasz klient lub miłośnik motoryzacji może zaprezentować swoje cztery kółka. W pierwszym odcinku zagościł u Nas Martin ze swoim BMW E36 328i, sprawdźcie to!
    30 grudnia 2020, 21:50 przez V8Customs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/v8customs

    Sebastian Vettel zmienia zespół! – 4-krotny mistrz świata Formuły 1, Sebastian Vettel, znalazł miejsce dla siebie w F1 na kolejne sezony po decyzji Ferrari, które nie przedłużyło z nim kontraktu. Niemiec podpisał z zespołem Racing Point (od przyszłego sezonu Aston Martin) wieloletnią umowę. Jego partnerem zespołowym będzie Kanadyjczyk Lance Stroll, syn właściciela zespołu.


Vettel o przejściu do Aston Martin:

„Cieszę się, że w końcu mogę podzielić się tą ekscytującą wiadomością o mojej przyszłości. Jestem niezwykle dumny, mogąc powiedzieć, że zostanę kierowcą Astona Martina w 2021 roku. To dla mnie nowa przygoda z prawdziwie legendarną firmą samochodową. Jestem pod wrażeniem wyników, które zespół osiągnął w tym roku i wierzę, że przyszłość wygląda jeszcze jaśniej. Energia i zaangażowanie Lawrence’a [Stroll’a] w ten sport są inspirujące i wierzę, że razem możemy stworzyć coś wyjątkowego. Wciąż kocham Formułę 1 i moją jedyną motywacją jest ściganie się na czele stawki. Zrobienie tego z Aston Martinem będzie ogromnym przywilejem ”.
    4-krotny mistrz świata Formuły 1, Sebastian Vettel, znalazł miejsce dla siebie w F1 na kolejne sezony po decyzji Ferrari, które nie przedłużyło z nim kontraktu. Niemiec podpisał z zespołem Racing Point (od przyszłego sezonu Aston Martin) wieloletnią umowę. Jego partnerem zespołowym będzie Kanadyjczyk Lance Stroll, syn właściciela zespołu.


    Vettel o przejściu do Aston Martin:

    „Cieszę się, że w końcu mogę podzielić się tą ekscytującą wiadomością o mojej przyszłości. Jestem niezwykle dumny, mogąc powiedzieć, że zostanę kierowcą Astona Martina w 2021 roku. To dla mnie nowa przygoda z prawdziwie legendarną firmą samochodową. Jestem pod wrażeniem wyników, które zespół osiągnął w tym roku i wierzę, że przyszłość wygląda jeszcze jaśniej. Energia i zaangażowanie Lawrence’a [Stroll’a] w ten sport są inspirujące i wierzę, że razem możemy stworzyć coś wyjątkowego. Wciąż kocham Formułę 1 i moją jedyną motywacją jest ściganie się na czele stawki. Zrobienie tego z Aston Martinem będzie ogromnym przywilejem ”.
    Znajdziecie Astona Martina? –
    11 lutego 2020, 14:08 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    SzybkaPiątka - pięć najważniejszych aspektów dotyczących nowego Astona Martina Vantage'a (2018).
    22 listopada 2017, 16:29 przez WyoskieObroty (PW) | Do ulubionych | Skomentuj