Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 237 takich materiałów
    Toyota Mark II – Ciekawe ile jeszcze jest takich seryjnych, nie zakatowanych w drifcie egzemplarzy.
    Ciekawe ile jeszcze jest takich seryjnych, nie zakatowanych w drifcie egzemplarzy.
    Toyota Mark II (GX61) – Czwarta generacja Mark II, z pierwszej połowy lat 80. Najmocniejsza opcja silnikowa, to wolnossący R6 1G-GEU 2.0L 160 KM 181 Nm, swego czasu zaawansowany technologicznie silnik na tle japońskiej konkurencji, który w Japonii otrzymał nagrodę JSME Medal for New Technology. Silnik ten tworzony był przy współpracy z Yamahą.
    Czwarta generacja Mark II, z pierwszej połowy lat 80. Najmocniejsza opcja silnikowa, to wolnossący R6 1G-GEU 2.0L 160 KM 181 Nm, swego czasu zaawansowany technologicznie silnik na tle japońskiej konkurencji, który w Japonii otrzymał nagrodę JSME Medal for New Technology. Silnik ten tworzony był przy współpracy z Yamahą.