Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 1000 takich materiałów
    Głównie sporty motorowe przerywane czasami innymi mało znaczącymi dyscyplinami.
    3 grudnia 2018, 14:11 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes Benz C220 z roku 2007 - taki samochód mam w garażu i muszę wam koniecznie go pokazać. 299 tys km przejechanych, a to naprawdę jeździ jak by miało 50 tys. Zobaczcie koniecznie film, bo tak jak wygląda Mercedes w środku to mało które auto wygląda tak jak mój majozeł. Merc zasługuje na film bo naprawdę jak na 11 lat trzyma się dzielnie.
    5 listopada 2018, 7:49 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Luźna polatanka na torze Poznań z okazji youngtimer party. Wspaniale spędzony czas, mnóstwo nabytego doświadczenia, wiele nowych pomysłów co udoskonalić w Hondzie by poprawić swój "dialog" z nią. Jedno jest pewne, takich miejsc jak tor Poznań jest za mało.
    22 października 2018, 0:48 przez kubusss9 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mało znana funkcja –
    6 października 2018, 1:12 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel Signum – Mało ich tu wiec dodaje kolejny.
    Mało ich tu wiec dodaje kolejny.
    20 lipca 2018, 22:05 przez KonradKiler (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Jak zwykle sporej części zdarzeń można było uniknąć. Zabrakło wiedzy na temat powstawania niebezpiecznych sytuacji na drodze (wiedzy, którą można łatwo zdobywać siedząc bezpiecznie przed monitorem, oglądając nagrania z kamer samochodowych i ucząc się na błędach innych).
    Podsumowując:
    – za mało pokory,
    – za dużo pośpiechu,
    – za mało cierpliwości,
    – za dużo rywalizacji,
    – za mało edukacji,
    – za dużo nonszalancji,
    – za mało wyobraźni,
    – za dużo egoizmu,
    – za mało współpracy,
    – za dużo agresji,
    – za mało wyrozumiałości i empatii,
    – za dużo brawury...
    Porsche 911GT3 to najlepszy samochód którym miałem przyjemność jeździć w ciągu 5 lat. Najlepszy najszybszy i najdroższy. Kocur to mało powiedziane to istny lucyfer pod postacią Porsche GT3. Fenomenalne i zaskakujące w doznaniach. Musisz to obejrzeć! Auto marzeń! Zakochałem się.
    17 lipca 2018, 20:49 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Maleństwo – Mówili 'kup dziewczyno coś mniejszego, o Fiat Panda byłby tobie odpowiedni, Polo, a może... Nie kupuj auta starszego niż 2000 r.'. Dookoła mącenie w głowie, już mało brakowało, a kupiłabym auto, które w ogóle nie wzruszyło mego serca. W oko wpadł jeden klasyk, drugi, szybka decyzja, pchnięcie w przód (z pomocą) i decyzja. Kupuję. 
Niech mi ktoś powie, że prawdziwa miłość nie istnieje. To dopiero początek.
    Mówili 'kup dziewczyno coś mniejszego, o Fiat Panda byłby tobie odpowiedni, Polo, a może... Nie kupuj auta starszego niż 2000 r.'. Dookoła mącenie w głowie, już mało brakowało, a kupiłabym auto, które w ogóle nie wzruszyło mego serca. W oko wpadł jeden klasyk, drugi, szybka decyzja, pchnięcie w przód (z pomocą) i decyzja. Kupuję.
    Niech mi ktoś powie, że prawdziwa miłość nie istnieje. To dopiero początek.
    21 czerwca 2018, 18:45 przez Emilia_eS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Własne

    GSXR – Mało ich tutaj
    Mało ich tutaj
    10 czerwca 2018, 7:13 przez ~Darektyski | Do ulubionych | Skomentuj
    Która armia używała głównie silników diesla w czołgach podczas II wojny światowej? – Sowieci. Większość armii korzystało w swoich czołgach z lekkich i wydajnych silników benzynowych, często zaadoptowanych z przemysłu lotniczego. Sowieci zdecydowali się na masową produkcję silników diesla, które w ówczesnych czasach były mało wydajne; musiały być więc bardzo duże (nie było wtedy jeszcze turbosprężarek). ZSRR dysponowało jednak potężnymi hutami aluminium i mogło sobie pozwolić na budowę wielkich aluminiowych (więc lekkich mimo swych rozmiarów) bloków. Użycie silników diesla miało wiele zalet, m.in. pozwalało uniknąć pożarów uszkodzonych czołgów.
    Sowieci. Większość armii korzystało w swoich czołgach z lekkich i wydajnych silników benzynowych, często zaadoptowanych z przemysłu lotniczego. Sowieci zdecydowali się na masową produkcję silników diesla, które w ówczesnych czasach były mało wydajne; musiały być więc bardzo duże (nie było wtedy jeszcze turbosprężarek). ZSRR dysponowało jednak potężnymi hutami aluminium i mogło sobie pozwolić na budowę wielkich aluminiowych (więc lekkich mimo swych rozmiarów) bloków. Użycie silników diesla miało wiele zalet, m.in. pozwalało uniknąć pożarów uszkodzonych czołgów.